Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi h*lvetti, mitä tää mies meinaa (deittailusta)?

Vierailija
17.12.2014 |

Oon tavannut muutaman kerran erästä miestä enkä oikein tiedä miten suhtautuisin tilanteeseen. Kyseessä on 41v mies, joka vaikuttaa todella kokemattomalta ja ujolta. Tai sitten hän ei vain ole kiinnostunut. Olen nyt viikonlopusta saakka yrittänyt sorvata hänelle viestiä, jossa kysyn mitä hän oikein meinaa, mutta pakko päästä vähän purkamaan tilannetta jonnekin. Kommentoikaa :)

- Tuntuu, ettei käy missään tai tee mitään. Ihan sama mitä kysyn, vastaus on lähes aina ei. Ei käy lätkämatseissa, ei lue kirjoja, ei käy koskaan isommassa lähikaupungissa (Turussa), ei ole kiinnostunut ruuanlaitosta, ei matkusta, ei ei ei. (Nämä siis vain esimerkkejä, ei tarvitse ottaa kirjaimellisesti). Käy töissä ja rassaa autoa, siinä se taitaa olla.

- Ei kysy oma-aloitteisesti oikein mitään eikä myöskään laajenna juttua. Tyyli on usein tämä: Minä: Kävitkö missään reissussa kesälomalla? Hän: En. Piste. Ei vastakysymyksiä, ei keskustelun vientiä eteenpäin.

- Ei soittele eikä tekstaile muuten vaan. Minä teen kaikki tekstarialoitteet, joihin hän kyllä vastaa heti. No, tämä ei ole mikään iso juttu, mutta laitoin sen kuitenkin tähän.

- Ei tee mitään aloitetta fyysiseen kontaktiin. Olimme viikonloppuna leffassa ja jos minä en olisi ottanut häntä kädestä kiinni, olisimme istuneet koko leffan ajan vierekkäin kuin ventovieraat ihmiset. Hän istui vielä nojaten tuolin reunaan, joka oli kauempana minusta. Ja siis tuo kädestä pitely olisi voinut tulla leffan aikana hänenkin taholtaan, sillä päästin välillä irti :) Ei puhettakaan, että hän olisi halannut, vetänyt kainaloon tai - herra varjele - suudellut!

Joopa joo. Nyt mietin miten kysyisin häneltä haluaako hän ylipäätään vielä tavata, koska vaikuttaa siltä etten voisi häntä vähempää kiinnostaa. Se mikä tilanteesta tekee kummallisen on, että tähän saakka hän on kyllä joka kerta ollut ihan innoissaan tapaamassa minua. Mies on käsittääkseni aika kokematon naisasioissa, vaikkemme asiasta mitenkään syvällisesti ole puhuneet. Voiko joku siis olla niin ujo ja pihalla siitä miten naisten kanssa ollaan, ettei esim. tajua oma-aloitteisesti ottaa kädestä kiinni leffassa kun nainen kysyy että saako miestä pitää kädestä kiinni!

Aargh. Anteeksi vuodatus, mutta oli pakko purkaa tätä jonnekin.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Eikös yleensä deittailua jatketa jos jommalla kummalla/molemmilla kiinnostus herää?

Mistä sä olet tuossa miehessä kiinnostunut? Itse olen sellainen, että pitää olla joku juttu, että jaksan tutustua ihmiseen paremmin, joku tunne, puoleensavetävyys tai ylipäätään joku fiilis, että tästä voisi tulla jotain. Ei seurustelusuhdetta voi väkisin muodostaa, pitää olla intohimoa, kiinnostusta, yhteisiä mielenkiinnon kohteita tms. Onko teillä näistä mitään? En kyllä itse jaksaisi kovin kauaa "kaivella", jos ei luonnostaan herää mitään fiiliksiä.

Vierailija
42/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:18"]

Oon tavannut muutaman kerran erästä miestä enkä oikein tiedä miten suhtautuisin tilanteeseen. Kyseessä on 41v mies, joka vaikuttaa todella kokemattomalta ja ujolta. Tai sitten hän ei vain ole kiinnostunut. Olen nyt viikonlopusta saakka yrittänyt sorvata hänelle viestiä, jossa kysyn mitä hän oikein meinaa, mutta pakko päästä vähän purkamaan tilannetta jonnekin. Kommentoikaa :)

- Tuntuu, ettei käy missään tai tee mitään. Ihan sama mitä kysyn, vastaus on lähes aina ei. Ei käy lätkämatseissa, ei lue kirjoja, ei käy koskaan isommassa lähikaupungissa (Turussa), ei ole kiinnostunut ruuanlaitosta, ei matkusta, ei ei ei. (Nämä siis vain esimerkkejä, ei tarvitse ottaa kirjaimellisesti). Käy töissä ja rassaa autoa, siinä se taitaa olla.

- Ei kysy oma-aloitteisesti oikein mitään eikä myöskään laajenna juttua. Tyyli on usein tämä: Minä: Kävitkö missään reissussa kesälomalla? Hän: En. Piste. Ei vastakysymyksiä, ei keskustelun vientiä eteenpäin.

- Ei soittele eikä tekstaile muuten vaan. Minä teen kaikki tekstarialoitteet, joihin hän kyllä vastaa heti. No, tämä ei ole mikään iso juttu, mutta laitoin sen kuitenkin tähän.

- Ei tee mitään aloitetta fyysiseen kontaktiin. Olimme viikonloppuna leffassa ja jos minä en olisi ottanut häntä kädestä kiinni, olisimme istuneet koko leffan ajan vierekkäin kuin ventovieraat ihmiset. Hän istui vielä nojaten tuolin reunaan, joka oli kauempana minusta. Ja siis tuo kädestä pitely olisi voinut tulla leffan aikana hänenkin taholtaan, sillä päästin välillä irti :) Ei puhettakaan, että hän olisi halannut, vetänyt kainaloon tai - herra varjele - suudellut!

Joopa joo. Nyt mietin miten kysyisin häneltä haluaako hän ylipäätään vielä tavata, koska vaikuttaa siltä etten voisi häntä vähempää kiinnostaa. Se mikä tilanteesta tekee kummallisen on, että tähän saakka hän on kyllä joka kerta ollut ihan innoissaan tapaamassa minua. Mies on käsittääkseni aika kokematon naisasioissa, vaikkemme asiasta mitenkään syvällisesti ole puhuneet. Voiko joku siis olla niin ujo ja pihalla siitä miten naisten kanssa ollaan, ettei esim. tajua oma-aloitteisesti ottaa kädestä kiinni leffassa kun nainen kysyy että saako miestä pitää kädestä kiinni!

Aargh. Anteeksi vuodatus, mutta oli pakko purkaa tätä jonnekin.

[/quote]

ujo? tyhmä? kokematon?  

siirry seuraavaan kun tuo ei tunnu olevan mikään aktiivinen. 

t. m46 

Vierailija
44/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
45/56 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:16"]Minä en myöskään ymmärrä miksi edes tapailet häntä. Mikä miehessä viehättää sinua?
[/quote]

Villi veikkaus ap.n mielestä mies on hyvän näköinen tai varakkaan oloinen.

Vierailija
46/56 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

any news?

Vierailija
47/56 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea seurusteluun :)

Vierailija
48/56 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvn mielen tarina!

Vierailija
49/56 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pessimistisiä neuvoja ekasivulla etenkin myöhempänä tapahtuneen perusteella...

Vierailija
50/56 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tyypin joka on aivan kuin kuvailemasi tyyppi. Ei siis kuitenkaan todellakaan sama henkilö. Tämä tuntemani tyyppi on aivan äärettömän ujo eikä yksinkertaisesti osaa keskustella kuin tuttujen ja turvallisten kanssa. Ja silloin juttua riittää kyllä. Ajan kanssa tämä ?ujous? Ehkä korjaantuu. 

Vierailija
51/56 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap tulee kertomaan, millaiseen ratkaisuun päätyi ja mitä sitten tapahtui.

Vierailija
52/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten treffit meni? Oliko mies yhtään rennompi?

Vierailija
53/56 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q

Vierailija
54/56 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, tänne on tullut lisää kommentteja!

No, päivitystä tilanteeseen. Mies laittoin eilen illalla viestin, jonka tosin huomasin vasta aamulla. Kysyi haluanko vielä nähdä. Sanoin, että haluan, mutten oikein osaa tulkita häntä. Tästä kehkeytyi oikein antoisa viestienvaihto (oltiin siis molemmat töissä) ja mies sanoi itse olevansa ujo, suht kokematon ja hitaasti lämpenevä. Haluaa kuitenkin jatkaa tutustumista.

Seuraavat treffit on sovittu ja aion nyt ihan rauhassa katsoa mihin tämä juttu vie. Eipä mulla tässä muutakaan ole :-) Ja mies tosiaan väläyttää välillä tosi hauskaa puoltaan eikä tietenkään haittaa, että hän on minun mielestäni hyvännäköinen :-) Varallisuudesta en tiedä, mutta ammattien pohjalta minä olen se suurituloisempi, joten rahasta ei tässä kiinnostuksessa kyse. Ap

Vierailija
55/56 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa, ap! Onneksi et jäänyt jumittamaan pahimpaan vaihtoehtoon ja heittänyt kirvestä kaivoon, toivottavasti asia etenee nyt positiiviseen suuntaan, kun molemmilla on parempi käsitys toistenne odotuksista. Varmaan mies edelleen rohkaistuu, kun annat jatkossakin palautetta.  

Ja kiitos kun päästit meidätkin jännityksestä.

Vierailija
56/56 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi