Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

1181/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 12 ja edelleen puhdas nega. Ystäväni migreeni saapui myös kylään ja se viittaa siihen, että viikonloppuna on huonot ajokelit muuallakin kuin ulkona :D Mutta eteenpäin, sanoi mummo lumessa. Pääsenpähän täysillä osallistumaan bileisiin viikon päästä!

annma kp 30/29-32 dpo 12 yk 2

1182/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh, onnea Lefemme!! Ihan mahtavia uutisia! Ja onnea kihlautumisesta Nita85 :) 

Tsemppiä plussautumiseen kaikille!

Huomasin muuten, että listassa mun kp:t on päivän edellä eli oon tänään kp 26/27, yk 2. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea myös Nitalle kihloista!

1184/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lefemme, olen todella iloinen sun puolesta. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Sä oot niin ansainnut onnen, pikkuvauvan, oman sinappikoneen :) <3
Nitalle onnea kihloista, paljon rakkautta ja kärsivällisyyttä!

Itse yritän ottaa rauhallisesti, mutta pieni paniikki on silti, kun en tiedä milloin on/oli ovulaatio. Seuran kyllä limoja ja lämpöjä muttei kovin tarkkaan joten en tiedä... Lämmöt ei ole vielä noussut. Oviskipuja ei ole vielä ollut. Toissa päivänä olit limat hyvin lähellä oikealle limalle mutta eilen oli tosi kuiva päivä. Sekasorto...
Tuloksen näkee sitten parin viikon päästä

Finest kp16/26-28 yk3

1185/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kuumeilija ilmoittautuu. 

Pitkään ollut miehen kanssa kauhea vauvakuume ja nyt päätettiin että vauva saa tulla jos on tullakseen (ja mieluiten mahdollisimman pian). Itse olen parikymppinen nuori nainen ja mies muutaman vuoden vanhempi. Hieman jännittää, kun taustalta löytyy melko huoletonta ehkäisyn käyttöä ja ikinä ei silti ole "vahinkoa" tapahtunut. Ajattelin, että täällä on hyvä hieman jutella ja porukka vaikuttaa niin ihanalta.

Ambrosiaa kp15/30 yk1

1186/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOOOOH! Lefemme! Aivan mahtavaa, oon ihan todella onnellinen teidän puolesta, eikä siis oikeesti, tää oli sitten se teidän kierto! Huikeeta! Huh, kävin eilen lukemassa mutten ehtinyt kommentoimaan, olin yhtä hymyä täällä kotosalla kun tuntui niin hyvältä että teidän pitkän odotus palkittiin. Mulla oli muutenkin eilen superhyvä päivä ja sitten vielä kirsikkana kakun päällä loistavat kuulumiset! Nyt niitä kuuluisia tarrasukkia ja ilonpisaroita matkaan, tuu nyt sit ainakin kertoilemaan aina raskauskuulumisia, minä käsken :D! Olis ihan kurjaa jos susta ei enää kuuluisi mitään. Onneaa vielä, mä parhaani teen että seuraisin pian perässä, olispas siistiä päästä höpöttelemään raskausjuttujakin yhdessä :)

Nita85: onnea kihloista :)

ON: Vähän ois sellaisia tuntemuksia, että ovulaatio saattaisi tässä kierrossa olla ihan hämmentävän aikaisin. Nyt jo kipuilee ja limojakin jonkun verran näköpiirissä. Oon testaillutkin ja tosi vahvaa viivaa antaa jo nyt, tosin mua vähän epäilyttää nuo pc:n ovistestit, ne tuntuu näyttävän mulla aina lähes yhtä vahvoja viivoja. Sen sijaan rfsu:n testeissä se kontrolliviivakin on paljon heikompi ja testiviiva lähes näkymätön (tämän hetken tilannetta en tiedä kun kaapissa enää pc:tä, mutta ennen näin). Eli tästä tulkitsisin, että pc:n liuskat on mulle liian herkkiä? Tosi vaikea tulkita, että koska se ovis nyt sitten oikeasti olisi, kun viivat on lähes tasavahvat päivä toisensa jälkeen. No, toki kivutkin kertoo että eiköhän se ovis nyt kuitenkin tulollaan ole. Tosin osui kyllä huonolle viikolle, mies tekee vuorotyötä eikä se näillä yöviikoilla ole kyllä todellakaan kovin innokkaasti touhuilemassa, on raukka ihan kuutamolla koko päivän :D minä yritän parhaani houkutella, mutta se käy kyllä näillä viikoilla ihan työstä...

Ei siis kummoisempaa tänne, mitäs hei Legolatar sinne kuuluu? Tää kierto kun mennään lähes samoissa :) testailetko tässä kierrossa ovista vai luotatko tuntemuksiin? Eipä aikaakaan kun ollaan loppukierrossa ja saadaan jännäillä yhdessä, otetaan Lefemmestä mallia ja hypätään kaikki helmikuun plussajengiin :)! Ja Ceciljalle hurjasti tsemppiä myös ja rauhaisaa mieltä odotteluun, myötäelän innokkaasti myös teidän tilannetta!

Illusia86 kp8/28 ya 9/14 yk3

1187/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Illusia! Ja mä todellakin toivon ja pidän peukkuja kramppiin asti pystyssä, että seuraisitte mahdollisimman pian. <3 Enkä todellakaan hylkää, ei vaan pystyis pysymään poissa. Nytkin olen ihan tuuliajolla, kun pitkän aikaa jo säännöllisesti lukenut teidän juttuja ja osallistunut ja nyt oiskin aika vaihtaa paikkaa. Pyrin kuitenkin pysymään taka-alalla hiljaisena seurailijana. 

Nitalle vielä hurjasti onnea kihlauksen johdosta ja ihana kuulla, että valoa kuitenkin sen ihon kanssa näkyvissä vaikkei ihmeparantumista olekaan ollut. :D

Lefemme

1188/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lefemme: Toooosi paljon onne plussasta <3 mä oon niin iloinen sun puolestasi <3 
Tervetuloa kaikki uudet munkin puolesta. tänne taas ei kuulu mitää uutta, odottelen että pääsis testailee <3

1189/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nita85 kihloista!

Tulin pikaiseen kertomaan että hoitaja soitteli kun lääkäri oli jo kerennyt lähtemään. Hcg arvo oli maanantaina otetun testin mukaan 126. silloin oli laskelmien mukaan n. rv4+2. Ei ottanut kantaa siihen oliko normaali vai liian alhainen. Tietääkö kukaan paljon sen pitäisi olla suurinpiirtein noilla päivillä?

Aamulla lupasi että lääkäri soittaa ja katsotaan jatkoa sitten. Itselle tuli nyt kova huoli kun kuulostaa niin alhaiselta.

R-testejä mulla ei enään kaapeissa ole, mutt olen seurannut noilla ovistesteillä viivan vahvenemista ( sh- sanoi jotta niissä näkyy myös rv hormonin nousu kuulema) ja maanantaista viivat ovat tummenneet todella paljon. Tuntuu vaan turhalta testailla ovistesteillä, tai lähinnä hölmöltä. 

Nyt täytyy vaan lakata stressaamasta ja odottaa. Rinnat aristaa edelleen hieman (muttei läheskään niin paljoa kuin viikko sitten), ja valkovuoto on lisääntynyt paljon. mutta edelleen särkee ja polttaa vasempaan munasarjaan. Taidan tulla hulluksi pähkäillessäni näitä. Toivon vaan niin kovasti että kaikki olisi kunnossa ja menisi hyvin ja että saataisiin tämä vauva. vaikka ei sille luontoäidin mahdille mitään voi.

Seppo07

Vierailija
1190/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nita: Onnea kihloista. Seuraavaksi plussa uutisia sitten.

Seppo: En tiedä noista arvoista. Mutta edelleen toivon sinulle parasta!

se kuulkaa on nyt sellainen juttu että viivat ei enään ole mielikuvituksentuotosta vaan ihan raskaana testin mukaan olen. Toivottavasti tällä kertaa kaikki sujuisi hyvin loppuun saakka.

hönttentönttiäinen rv 3+5

1191/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nitalle onnea paljon kihloista ! <3

Lefemme sinullekin myös paljon onnea, ja toivon kaikkea hyvää odotukseen ! <3 Tämä piristää ainakin minun mieltäni, ettäpitkän yrityksen jälkeen plussa tulee, ilman hoitoja !! :)

sekä hönttentönttiäinen, onnea sinullekin sylin täydeltä !

Sepolle, toivon tilanteen selkiytymistä, käy nyt ihmeellä ostamassa rtesti ja testaa mitä näyttää, noista arvoista ei minullakaan mitään käsitystä !!

ON: Olen pitänyt aivan tarkoitukslla pientä hiljaiseloa täältä, etten tulkitsisi mitään turhaa omasta kierrosta. Eilen ja toissapäivänä tuntui kyllä todella voimakasta alavatsakipua ja illalla tuntui aivan kuin poltetta, tai sellaista elohiirimaista sytkettä alavastatsa myöskin, liekö ollut vain elohiiri :D  töissä painavia esineitä nostaessa tuntuu kuin alavatsa repeäisi, mitähän tämä tarkoittaa ? Ja valkovuoto on tosi runsasta ollut muutaman päivän, rinnat aavistuksen verran arat. En ole koskaan kirjoitellut oireita itselleni ylös, missä kierron vaiheessa tulee mitäkin, joten ei ole vertailukohtaa.. 

Tässä kierrossa ovis+ siis kp 13, ja kp 15 todella voimakkaita kramppeja, joten oletan että irtoaminen on ollut tällöin.

Kovin pessimistisellä asenteella taas liikenteessä, menkkoja odotan ensiviikonlopulle, nyt vissi kp jotain alle 20 :D

ONKO KELLÄÄN kokemusta siitä että kierto on jotai n 30 luokkaa, ja ovisplussaa olen saanut tässä kierrossa kp 13, viime kierto kp 18, ja kerran kp 14. Mielestäni nuo kp 13 /14 ovisplussat tulee kiertoon nähden aika aikaisin :/ lutenaalivaihe jää todella pitkäksi..

Hopehope !

1192/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olijoi! Täällähän on paljon ihania uutisia!

ONNEA LEFEMME JA ONNEA HÖNTTENTÖNTTIÄINEN HURJAN PALJON PLUSSISTA JA NIITÄ KUULUISIA TARRASUKKIA MATKAAN MUKAAN!! (: <3

SEPPO07: Kouluaikana käytimmme laboratoriokeskuksen sivuja viitearvojen tulkintaan ja nyt kun katoin sieltä hcg:stä niin siellä on, että kolmannella raskausviikolla hcg-pitoisuus vaihtelee välillä 6-71 U/l. Joten tuntus, että viikko eteenpäin arvosi 126 olisi normaali... Mutta näin vain arvelen ja tietenkin toivon! (: Täällä on vähän sama tilanne kun tänään menkat 12 päivää myöhässä, kaikki ite tehdyt testit näyttää negaa niin tänään on käyty antamassa samainen verikoe ja huomiseen jännätään tuloksia...

1193/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viikko sitten esittäytymässä mutta en ole sen jälkeen kirjoitellutkaan, mua ei varmaan enää kukaan muista :D Meillä siis eka yrityskierto kohdunulkoisen raskauden jälkeen menossa. Ei oikein mitään raportoitavaa, en saanut ovulaatiotesteistä kunnon viivoja joten toiveet tämän kierron suhteen hyvin alhaalla.

Onnea Lefemme!! :) sun plussa todellakin tuo toivoa ja iloa! (täytyy myöntää että myös ihan vähäsen tunsin kateutta ;) Isot onnittelut myös muille raskautuneille ja Nitalle kihlauksesta :)

Seppo07: kiva kuulla sinusta! En tiedä mitään varmaksi tuosta hcg:stä, mutta jos miettii että herkkä raskaustesti näyttää yli 10 arvot, niin onhan tuo moninkertainen siihen nähden. Ja voinut jo maanantaista kaksinkertaistua. Maallikon järjellä ajattelisin, että kohdunulkoinen ei ehkä oireilisi noin alussa, mutta se on vaan mun omaa päätelmää. Ehkäpä kyseessä voi olla esim. kysta? Ultrattiinko sua silloin kun kävit lääkärissä? Hyvä kun lääkäri huomenna soittaa, toivottavasti löytyisi jokin selitys ja kaikki menisi hyvin <3

Hazel15 kp 21/27? yk 10 (yk 1 ku jk)

1194/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mikä plussa-aalto täällä <3

Itse olen tämän päivän odotellut menkkoja alkavaksi. Ei kuitenkaan kuulu :o Järki sanoo, että kyllä ne sieltä parin päivän sisällä alkaa kun testit sanoo puhdasta negaa, mutta salaa toivon ettei alkaisikaan ;)
annma kp 30/29-32 dpo 12 yk2

1195/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 4.2

Tinttu1989 kp 40/25-28 yk 2 (km 10/14) (testi 28.1. negatiivinen)

Mwiihh kp 35/29-30 yk 2 

Ainoaa (26v) kp 34/23 yk 3

Nita85 kp 32/33-35 yk 1 km jk (km 10/14)

Annma (33v) kp 30/29-32 yk 2  (testi 4.2. negatiivinen)

Tiikerikuu (28v) kp 28/24-33  yk 1 km jk (km11/14) ya 5/14  (testi 4.2. negatiivinen)

Piki Piki79 kp 27/28-30 yk 1

Vlo  kp 26/27 yk 2 

Seepra87  kp 26? yk 2

Noorav kp 26/? yk 3

Hiiu (27v) kp 25/26-30 yk 2

Cecilja (31v) kp 25/27-33 yk 16 (inseminaatio nro1)

Nepala (24v) kp 25/28-30 yk 6

Tiitiläinen (31v) kp 25/29  yk3

Mindyh kp 23/25 yk 3

Kikke89 kp 23/27 yk 3

Huolestunut Ensiyrittäjä kp 22/27-30 yk 4 (km 10/14)

Himja87 (27v) kp 22/32 yk 2

Hazel15, kp 21/27? yk 12 (yk1 ku jk)

Diamond11 kp 21/30, ya 2013

Mymmeli89 (25v) kp 21/32 yk 6

Minja76 (38v) kp 21/29-40 (km7/14) jk yk 4

Hopehope kp 21/? yk 10

Pia87 kp 20/26-30 ya -12 (km rv12 2/14)

MinkaMaaria (26v) kp 20/28-33 yk1

Ciira (33v) kp 19/25 yk 1 

Adalmiina09 (26v) kp 19/28-29 yk 9

Tiuhtiska (31v) kp 19/28-30 yk18

Helmianna kp 19/31-33 yk 3

Tänttärä (27v.) kp 18/30 yk 10

Mila Nnnnkkk (22v) kp 17/28 yk 2

Finest (27v) kp 16/26-28 yk 3

Ambrosiaa kp 15/30 yk 1

Mariele (33v) kp 14/25-29 yk 3 

Jenviko (31v) kp 14/28 yk 15 

Kikiii (20v) kp 14/28-30 yk 2

Kiia80 kp 13/30 yk 2

Iica86 (28v) kp 13/28 yk 4

Muskottipähkinä (25v) kp 12/30-42 yk 6

Melita kp 11/27-28 yk 13

Enninkeri (27v) kp 11/26-33 yk 20

Nuppunella (34v) 11/27-32 yk 9

Lialia kp 11/28-32(?) yk 3

MelodyPop (33v) kp 928-31 yk2

Illusia86 kp 8/28 ya 9/14

Delfi (24v)kp 8/29 yk 5

Legolatar (27v) kp 7/31 yk 9 ya 5/14

Nelmis kp 6/25-27 yk 11 (ku 11/2014)

Jannuli85 kp 5/25-32 yk 11  (ya 03/2014)

Sunshine14 (31v) kp 5/26-28

Kapakala (39v)kp 5/28 ya 6/2014

Marlener kp 5/28-32 yk3

Exile kp 4/30-33 yk 11

Dindinden kp2/28-35 yk2

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Elmonsteri (23v)

Dimou (25v)

HELMIKUUSSA PLUSSANNEET

Lefemme (yk 12 ya 3/14),Hönttentönttiäinen (yk 2)

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET

Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), Sunshine14 31v. (yk 3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)

Plussaryhmä:

Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen

1196/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Lefemme ja Höttentöttiäinen! Mahtava aloitus helmikuulle teillä :) Ja onnittelut myös Nitalle kihlauksesta!

Tervetuloa kuumeilemaan Ambrosiaa, Himja ja MinkaMaaria! Ja tervetuloa takaisin palstalle Tänttärä :) toivottavasti kenenkään ei tarvitse viihtyä täällä kauaa :)

On meitä muuten jo aika pitkä lista! Kaikille tsemppiä kuluviin kiertoihin, toivottavasti saadaan listaa paljon lyhemmäksi :)

Kikke89, kp 23/27, yk 3 ja dpo9

1197/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lefemme, voi ystävä kallis <3 Miten liikutuin kyyneliin sun plussasta <3 Olen niin onnellinen sinun ja miehesi puolesta! Plussauksesi luo uskoa meille muillekin, joilla yritykseen näyttää menevän aikaa ja tuleva mietityttää. En voi muuta sanoa kuin että toivon koko sydämestäni että saat viettää kaunista raskausaikaa ja kokea huikeita asioita matkan varrella, kunnes saat oman kauniin lapsen syliisi <3 Tulehan kertomaan meille miten raskaus etenee.. Ja ehkä joudut vähän meitä tsemppaanaankin välillä :) Ps.ryhmien perustajat vaikuttavat plussailevan aika kivasti täällä Vauva -sivustolla ;) Lämpimät onnittelut myös muille plussanneille, tarrasukkia matkaan! :)

Cecilja, onnistuin rauhoittamaan itseni tuolla artikkelilla. Olin pitkään ihmeissäni ja pettynyt miksen vaan voi raskautua, mutta nyt hyväksyn tilanteen paremmin ja ymmärrän, että se on ihan oikeasti todella yleistä, että yrityksessä kestää ainakin se vuosi -jopa lähemmäs kolme. Onhan se melko vähän jos Suomessa vaan 60% raskautuu ensimmäisenä yritysvuotena. Mielestäni tutkimuksiin ja hoitoihin pitää mennä juuri silloin kun siltä itsestä tuntuu. Toivon niin paljon, että ensimmäinen inssi tuottaa teille tuloksen <3 kohtahan sinulla on testipäiväkin! Odotan sitä innolla! itse en oikein ole edes tajunnut että nyt on yk9 menossa enkä haluakaan tajuta ja mitäs tajuamista siinä edes olisi. Näillä mennään ja katsellaan tuleeko tärppiä tämän vuoden puolella vai ei. Tutkimukset ei nyt liiku mielessä. Ehkä jossain vaiheessa tulee kiinnostus ja tarve niihin mennä. Nyt haluan vaan elää elämää ja hyväksyä, että meillä kestää esikoisen saamisessa.

Tänttärä tervetuloa jälleen mukaan, muistan sinut viime vuoden puolelta. Meillä yritys on aloitettu yhtä aikaa, mutta pitkän kiertoni vuoksi yk on vähemmän. Innolla otan sinut jännäilyjengiin mukaan, jospa ei olla täällä kauaa kuitenkaan ;)

Legolatar (27v) kp öö.. 7/30 yk9, ensimmäinen lapsi toiveissa

1198/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illusia, kiva kun kyselit kuulumisiani :) minulla ei ole ovisoireita, joten niihin en voi luottaa :D viime kierrossa testasin LH-huipun CB digitaalisella (hymynaama tuli kp15). Se oli oikein kiva kokemus ja aion vielä tässäkin kierrossa testata. Minullahan kiertojen epäsäännöllisyys on ollut huolenaihe. Siksi innolla odotan löytyykö LH-huippu, milloin ja onko luteaalivaihe 14 päivää kuten viime kierrossa. Kiva, kun juuri sinä kuljet kanssani käsi kädessä tätä kiertoa :) jos sua mietityttää nuo liuskatestit niin kokeile digitaalista. Se on äärimmäisen selkeä, tykkään. Tosin tehän taidatte nyt vielä viettää kuherruskuukautta, joten ovistesteistä viis! ;)

1199/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hiivin taustalta mukaan... nyt 27/24.. Eilen päivällä testäsin negan. Mut oireita on.. Kuvottaa, nälkä, tissit ihan hirmu kipeet, itkuttaa vähän väliä ihan naurettavat asiat jne. Lisäksi huomasin oviksen tosi selvästi ja tasan viikko sen jälkeen oli selkeä kiinnittymisvuoto. Nyt jännittää ihan tosissaan että olisko meille oikeesti suotu se eka yhteinen....

Toisaalta ihmetyttää että miks nega edelleen, mut toisaalta jos mun kierto olis normi 28 nii en ees olis vielä myöhässä... Ajattelin perjantaina testailla jos ei mitään kuulu ennen sitä.

Kopsin ton viestini tuolta lokakuisista kun täällä näyttää olevan vilkkaampaa :)

Tuon jälkeen alko verinen vuoto joka loppu yhtä äkkiä ku alkokaan... hämmentävää...

1200/2463 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopehope, normaali luteaalivaihe on 12-16 päivää. Kun saat ovisplussan testiin on se päivä dpo -1. Mielestäni sinulla on siis aivan normaali luteaalivaihe :)

Tervetuloa uusille kuumeilijoille, jospa visiittinne täällä olisi lyhyt :)