Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

Vierailija
1141/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmianna, yks kertakin riittä, kun vaan on oikeana päivänä. Relax! :)

Uih, mua jo jännittää Ceciljan viikonloppu :)

Mites Sepon tilanne?

Tervetuloa Himja!

Meinasko Lefemme vielä testailla?

Tänne ei mitään raportoitavaa.

1142/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos naiset, puuh! (*hengittää* ;))

Ollaan niin tuore pari, että onneks ei mee vielä pakkopullaksi, vaikka tiheästi hommailisikin. En myöskään kerro tarkkaa päivää miehelle, että hän ei ota turhia paineita sitten. Vihjailen vain, että tällä viikolla on hyvä pistää uimarit tarkkaan osoitteeseensa :D (Ohoh, toi kuulosti nyt jotenkin tosi pervolta. Mut minkäs teet, muukin on kivaa kuin vain perinteinen sisään-ulos ;)). Mutta juu, koitan kääntää nyt myös oman pääni täysin (lähes) stressittömään tilaan!

Helmianna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1143/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Taas uusi (sekopäinen) kuumeilija ilmoittautuu. En kestä enää tätä voin-puhua-vain-mieheni-kanssa-vaihetta. Yk 1 ja kaikki on niin uutta ja jännittävää! 

Jotenkin mun ajatukset lähti viime syksynä vauvaraiteille, ja mies vähän ihmetteli, että joko nyt? En osannut enää pysyä hiljaa aiheesta (koska en osannut enää ajatella mitään muuta), ja mieskin lämpeni sitten yllättävän nopeasti. Pillerit jäi pois syksyllä, kumi oli vähän aikaa ja nyt eka kierto ilman. Ovispäivät... toivottavasti oli viikonloppuna, koska me ollaan etäsuhteessa eikä nähdä taas pariin viikkoon. Etäsuhde ja vauvakuume on aika piinaava yhdistelmä! Helmiannan kanssa jaan tuon ahdistuksen, jos ei ole joka päivä seksiä. Meillä kun on vaan viikonloput käytössä niin silloin täytyy harrastaa koko viikon edestä ja toivoa, ettei ovis ole torstaina... Nyt nähtiin siis kahtena vkl, kp:t 8-10 ja 15-17. Ovisoireita ei vaan ole tässä kierrossa ollut, vaikka yleensä on.

Oon lukenut näitä keskusteluja jo pidemmän aikaa, mutta en ois uskonut että näin nopeesti pääsen itsekin yrittämään. Vaikka joskus ajattelin että rennosti vaan, tulee jos tulee, niin nyt kun päästiin alkuun, suunnittelen jo ovistikkujen hankintaa. Vaikea uskoa, että parhaassa tapauksessa raskaus on jo voinut alkaa. Mies tietysti on varma siitä, kun ei ole lukenut aiheesta, itsellä taas hirmu epävarma olo kun tietää miten harvalla onnistuu heti. Kärsimättömänä odottelen kierron loppumista, tiedätte varmaan kaikki tän fiiliksen...

Toivottavasti helmikuussa saadaan monta plussaa, on niin rohkaisevaa kuulla muiden onnistumisista!

MinkaMaaria (26v) kp 19/28-33 yk1

1144/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Himja ja Minkamaaria joukkoon! Vertaistukea ja vastauksia mahdollisesti mieltä askarruttaviin kysymyksiin saa täälät varmasti. <3

Kiitos Cecilja ja Mimmu kysymästä. Kerron tarinan. :D Nyt on tosiaan dpo13 eli varsinaisten menkkojen alkamispäivä, mutta ei menkkoja, ei edes tuhrua. Eli on kyllä superhämmentynyt olo. Aamulla testasin davidilla ja testiajan puitteissa piirtyi haaleaakin haaleampi haamu, perinteinen davidin viivanpaikka siis. Lähdin sitten päivän askareisiin ja päätin etten käy vessassa vaan käyn apteekissa ja testaan iltapäivällä uudestaan, kunhan kotiin pääsen. Koko kotona poissaoloajan tuntui, että no nyt ne menkat alkoi. Pääsin kotiin, eipä olleet alkaneet. Olin ostanut pc:n kaksi testiä ja yhden kärjestä värjäytyvän cb:n. Tuohon clearblue:hun ilmestyikin vaalea, mutta selvästi silminnähtävä plussa. Kääk! Onko tää nyt niin kun totta? Olen ihan puulla päähän kalautettu. Oliko yk12 meille se oikea ja kymmenen kuukauden odotus ohi? Ihan sekaisin koko tyttö... Hui! 

1145/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja teinhän mä pc:kin, unohdin, että tein ja oli siinäkin viiva. Vaalea, mutta nähtävissä tihrustamatta. Olen ihan pöllämystynyt ja kysymysmerkkiä..

1146/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waaaaa, mahtavaa Lefemme!!! Toivottavasti tää on just se oikea kiekka ja plussa vahvistuu ja varmistuu!

1147/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkamaaria, täällä vakuuteltiin, että siittiöt voi elää todella kauankin... Joten koita sinäkin relata asian kanssa, mä ainakin nyt koitan, helpotti kun sain aiheesta avautua! Helpommin sanottu juu, mutta koitetaan :)!

Vierailija
1148/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, mahtavaa Lefemme! Onnea matkaan! :)

1149/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon onnea Lefemme!! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja viivat vain vahvistuu. Se antaisi toivoa meille muillekin pitempään yrittäneille. Tuli itselle jopa ihan positiivinen fiilis että ehkä se plussa meillekin vielä tulee. Onnea vielä!

1150/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmianna :) Hauska kuulla, että samoilla linjoilla mennään! Mutta voitaisko me nyt sitten sopia niin, että sä plussaat nyt, niin mäkin sitten tiedän että se on mulle tulossa? :P Ja kyllä se munkin mielestä tuolla seksin määrällä pitäisi olla ihan done deal!

Lefemme - ihanat viivat, onnea jo! Kyllä ne viivat varmasti ihan syystä niihin tikkuihin piirtyy! Jee!

MelodyPop (33v.), kp 8/28-31, yk2

1151/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lefemme! Kun ite jännittää tätä ekaa yrityskertaa näin paljon, voin vaan kuvitella sun tunteet tossa vaiheessa. Toivon niin parasta sulle!

Relaaminen on älyttömän vaikeaa! Kierrot on epäsäännölliset, ovis voi olla vasta huomennakin... ai mutta jos ne siittiöt elää niin eihän se haittaa. Hengitellään :D Tietysti sitä pelkää että jos ei onnistu, mutta jos stressi estää oviksen (?), sitten ei ainakaan onnistu. Nyt jotain muuta ajateltavaa!

Tää palsta auttaa tosi paljon, oon ollu niin yksin tän asian kanssa. Mies kun on niin luottavainen, ettei oikein ymmärrä mun levottomuutta. En tajua miten se voi elellä vaan ihan muissa ajatuksissa, vaikka onkin yhtä innoissaan. Ehkä se on sitä kun naisella ne asiat tapahtuu omassa kehossa, se on itsessä ja niin lähellä. Kiitos tuesta!

Vierailija
1152/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko niistä viivoista kuvia Lefemme? :D

1153/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA LEFEMME:) onnea onnea!
En nyt muista sun taustoja mutta yk12, aivan mahtavaa, pidän niiiiiin peukkuja sulle :)
Sunshine14 kp4/26-28 yk miljoona

1154/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Seppo07 on linjoilla, toivottavasti kivut on laantunut ja sait hyviä uutisia <3

1155/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/OgCudq

http://aijaa.com/AZ9tpo

Viivat vielä vaaleita, mutta en osaa olla huolissaan, koska dpo vasta 13, menkat ovat jo kuitenkin myöhässä ja kaiken lisäksi testit on niin pirun vaikeita ikuistaa! Huomaatteko kuinka yritän itselleni "selitellä" tilannetta. :D 

Toivotaan myös, että toimii. Olen aika käsi näissä..

1156/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän niissä ny viiva on!! Ihanaa onnea :)

1157/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lefemme!! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja me muutkin plussattaisiin pian :)

1158/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lefemme! Et tiedä, kuinka iloiseksi tulin uutisestasi! Onnea onnea! <3 Kaikki menköön hyvin!

Tervetuloa uudet palstailemaan munkin puolestani :) Kyllä olisi jo munkin aika häipyä täältä ja antaa tilaa uusille kuumeilijoille :D

Cecilja 24/27-33 yk 16

1159/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lefemme!

Meillä on miehellä ollut vähän samaa vikaa kun MinkaMaarian miehellä, oli siis pitkään sitä mieltä, että mä olen automaattisesti heti raskaana, jos yhdenkin kerran harrastetaan seksiä ilman ehkäisyä. Se varmaan olikin yksi jarruttava tekijä, toi miekkonen kun tarttee niin paljon sopeutumisaikaa kaikkeen uuteen ja muutoksiin. Oli vaan kamalaa kun toisaalta itse tiesi, ettei se yleensä ihan niin helppoa ole ja toisaalta epäilen, etten mä ole siitä ihan kaikkein helpoimmin lisääntyväisestä päästä. Meillä ei siis koskaan käynyt mitään vahinkoa, vaikka mä olin ehkä maailman huonoin e-pillerien syöjä, saatoin helposti unohtaa kolme pilleriä putkeen, eikä koskaan mitään. Tähän kun vielä lisätään se, ettei isosisko pystynyt luomuna lasta saamaan, niin usko omaan lisääntymiskykyyn ei tosiaan ole kovin suuri.

1160/2463 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos Mimmu myötäjännäämisestäsi :) Kyllä tässä vähän ollaankin tulisilla hiilillä! Nyt kun Lefemmekin repäisi plussan, niin mitä jos... minäkin! Ei, tuntuu kovin epätodennäköiseltä, mutta jännitystä yhtä kaikki!