YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
Wow onnea Lefemme! Kyllä sulle jo plussa suotaisiinkin <3 Ceciljalle myös tsempit :)
Täällä ollaan kyllä lueskeltu kaikki viestit mutta en ole kerennyt kirjoittelemaan omia juttujani. kp 24/26-30 meneillään.. Jännät paikat, mutta on tunne, ettei ovulaatiota olisi tapahtunut koko kierrossa. Kipuja munasarjoissa on kyllä päivittäin, vaihdellen molemmilla puolilla ja lämmöt koholla, muuten ei niin minkäänlaista oiretta..
No, saa nähdä mennäänkö sitten loppuviikosta kohti yk 3:a.
Yksi kuumeilija ilmoittautuu lisää. Kuumeilin jo tuolla viime vuotisessa ryhmässä, mutta kun plussaa ei alkanut kuulua, niin päätin, että on parempi pysytellä täältä palstalta poissa, ettei tulisi vaan vauvajuttuja mietittyä. Puolen vuoden yrityksen jälkeen pettymys menkkojen alussa on ollut suuri ja huoli sitäkin suurempi. Yritys on viime toukokuussa aloitettu. Nyt kuitenkin elellään taas siinä vaiheessa kiertoa, että toivo voittaa pettymykset ja pelon. Lisäksi pitkään yrittäneen Lafemmen plussaus tuo uskoa omaan plussaamiseen;)
Tänttärä 27v. Esikoisen yk 10. Kp 17/30
Jippii, huimasti onnea Lefemmelle! Oon kyllä niiiin onnellinen puolestasi! Kyllä ne viivat tuosta vahvistuu, kaikkea ihanuutta matkan varrellesi!! <3
Todella paljon onnea Lefemme! !!
Vihdoinkin sinne plussa, paljon tarkastuksia matkaan♡
Tervetuloa uudet!
Täällä ei ole selvinnyt mitään uutta vieläkään, lääkärin kanssa puhuttu ja kaikki muut tulokset tulleet paitsi hcg ei valmis vieläkään vaikka eilen ottivat puolelta päivin verestä. Osa arvoista oli koholla mutta johtuisiko flunssasta.
Samanlaisena on olo pysynyt. Polttaa ja sattuu. Mutta näillä näkymin huomenna kuulema lisää tietoa.
Sanoi kyllä että voi hyvinkin johtua keltarauhaisesta kun vuotoa ei ole.
Lääkäri sanoi että jos hcg vaikuttaisi normaalilta niin kivun takia on laitettava gynepolille jotta saadaan tietää mistä johtuu. Tekevät ultran ja jotakin muuta. vaikka eihän näin aikaisilla viikoilla ultrassa mitään näy? Viikot neuvolan mukaan 4+4. Ainakin olen näin luullut että vasta rv 7 näkyisi.
Ärsyttävää kun tossa kestää noin kauan. Aikaisemmissa raskauksissa ollut menkkajomotusta pitkälle, mutta tää on niin erilaista, jotenkin tuntuu ettei kaikki ole kunnossa.
Mutta kuulema ei kannata toivoa heittää kaivoon ihan vielä.
Seppo07
Taas kirjoitusvirheitä kiitos puhelimen. Siis tarkoitin jotta Lefemmelle tarkastuksia matkaan :)
Kiitos vastauksista noihin ovis tikkuihin! Jos meillä peitto heiluu joka toinen päivä niin eiköhän nappaa kun on sitten sen aika, tai kai se luonto hoitaa asiansa sitten ajallaan :D On tää oottelu vaan niin hirmusen raastavaa & arvostan ihan suuresti niitä jotka on odotellut jo ties kuinka kauan...
Olin itse n.2 vuotta sitten raskaana, juuri oli pillerit loppunut & vahinko kävi... sekös tässä ärsyttääkin & mietityttää hyvin paljon kun silloin napsahti samantein... :(
Noh eiköhän me jokainen ne ansaitut plussamme saada ajan kanssa!
Voi sunshine. Kävipä ikävästi ja vuodot kuulostivat tosi oudoilta. Ihanan positiivinen kuitenkin jaksat olla.
Sepolle kovasti voimia ja tsemppiä. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Pidetään peukkuja.
Mutta Lefemme aivan mahtavia uutisia! Pitkä yritys palkitaan lopulta. Onnea selvistä plussista. =)
Tervetuloa kaikille uusille mukaan.
Annma ja cecilja näyttäisivät olevan kanssani samoilla dpo:illa. Jännää. =)
Itselläni on nyt siis dpo 11 ja dpo 8 tuli pari ihan tosi snadia veri tippaa pyyhkiessä vessa käynnin yhteydessä. Hätähousuna testitkin tein ja ihan haalean haaleat viivat olin näkevinäni, mutta nuo testithän nyt näyttää mulle viivoja miten sattuu joten en niistä vielä uskalla iloita. Jos huomenna viiva on tummempi niin saatan innostua tekemään digitestin. Hieman jännittää. Eilen olin papa kokeessa ja se nyt hieman huolettaa, että jos plussa tulee niin voiko se aiheuttaa haittaa. Hyvin on mietteliäs ja jännittynyt olo.
Hönttentönttiöinen kp 25/ 28-30 yk2 keskenmenon jälkeen
Hönttentönttiäinen, ei parane jäädä tuleen makamaan. Mä koitan aina löytää kaikesta jotain ilosta :)
Voisko tuo sun veri olla papan jälkimaininkia? En usko että tossa vaiheessa papasta haittaa olis vaikka eihän sitä tehdä jos raskaus on tiedossa.
Ei minkäänlaisia viivoja eikä edes viivanpaikkoja. Ei suurennuslasilla eikä ilman. Ei missään valossa eikä ilman valoja. Työkaveri kertoi tänään olevansa raskaana. Olen kateudesta vihreä! Että tämmöinen päivä. Usko loppuu, että mitään viivoja tulisi ikinä :(
Annma kp 29/29-32 dpo 11
Jännää tämä raskautuminen! Onnea lefemmelle!:)
On: Rinnat arahkot, eilen tuli pienen pienen pieni viiru verta pyyhkiessä illalla ja se tässä ihmetyttää jo vähäsen. Oliko kiinnittyminen kun oli ihan neulan ohut viiru ja kirkkaan punaista vähän limaisen oloista? Ja ei tullut kuin yksi viiru.... Kp: Siis 22/25.. Ovis oli noin viikko ~ sitten ehkä reilu, en muista tarkalleen päivää enkä jaksa tarkistaa.. En vielä uskalla testailla.. Mahaankin koskee välillä oikein jomottaen vasemmalle ja välillä oikealle puolelle. Mitähän tässä nyt ajattelis. Jos se ainoa kerta oviksen aikaan nusuttelua antaakin toivoa ja pienen ihmeen syliin <3
Olo on onnellinen vaikka yleensä tässä vaiheessa oon kuin perssiille ammuttu karhu, ei ketuta lainkaan :)
Tsemppiä tytsyt! Eiköhän helmikuu oo meijän kuukaus!:)
sunshine: Veri pisteet tuli dpo 8 ja eilen papan aikaan oli dpo 10.
mindyh: Pianhan se selviää olisiko voinut olla kiinnittumisvuotoa. Meitä taitaa olla monta jännäilijää samaan aikaan.
annma: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Jospa kuitenkin.
Moikka kaikille uusille kirjoittajille! Itsekin muutamia viestejä vasta kirjoitellut... :)
Onnea Lefemmelle!
Yllättäen oma mieli on rauhoittunut eikä vauva-ajatukset ole enää pyörineet mielessä 24/7. Täytyy varmaan tutustua noiden ovulaatiotestien käyttöön.
Kierto on taas mitä on...
Dindinden kp1/28-35 yk2 pyörähti käyntiin
Himja87, just niin! Seksivalistus on purrut mieheen erittäin hyvin, ja itsestäkin tuntuu välillä hullulta, miten epätodennäköistä (20-30% tod.näk/kierto) raskaaksi tulo voi olla. Seksi ilman ehkäisyä ei automaattisesti tuokaan vauvaa. Itse olin tosi kärsimätön aloittamaan yrittämisen, kun eihän se vauva kumminkaan heti syliin tipahda. Saa nähdä miten käy. Teilläkin on kuitenkin alussa yrittäminen, voihan se onnistua piankin. Ei noista pilleriunohduksista kannata varmaan liikaa päätellä, jos raskaaksi tuleminen voi viedä muutaman kuukauden ilman ehkäisyäkin.
Seppo07, oot ajatuksissa, toivottavasti sulla on kaikki kunnossa. Tsemppiä!
Jännäilen niiden puolesta, joilla on kierto jo loppupäässä, toivottavasti saatte plussia!
Dindinden, voitko lähettää tänne ripauksen tuota mielenrauhaa :)
Onnea uuteen yritykseen, Annmalle myös.
Mua kanssa kiinnostaa noi ovistestit, jos ei nyt taianomaisesti heti tärppää.
Onnea Lefemme <3 kaikkea hyvää odotukseen!! Me muut tullaan perässä :)
Heips :)
Hei ihanaa, onnea plussanneille! Ja voimia ja tsemppihalit kaikille muille <3
Lefemme: OnneaOnneaOnnea :) Olit kysellyt ihokuulumisiani. Tänään kävin kosmetologilla ihonputsauksessa, kun tuntui taas niin rasvaiselta iho. Puristeli naamani ihan punaiseksi, ja oli vähällä ettei itku tai kauhea naurukohtaus tullut kun sattui niin perhanasti :D Aivan kamalaa! Olen nyt syönyt antibiootti n.2,5 viikkoa, eikä vielä ole paranemaan päin mutta ilmeisesti asiaan kuuluu, että ensin kaikki epäpuhtaudet tulee ulos ja sitten alkaa vasta paraneminen. Iho on ainakin pinnalta kuivanut.. Mitään kovin radikaalia hoitoa ei voitu tehdä, tuon lääkekuurin takia. Suositteli käymään uudestaan puhdistuksessa kunhan kuuri on ohi. Soitin eilen "teratologiseen tietopalveluun", jota Elowena suositteli tuolla keskenmenon kokeneiden keskustelussa.. Sanoivat sieltä että tuo antibiootti vaikuttaisi vasta rv 15 jälkeen sikiöön, joten voin nyt "huoletta" syödä kuurin ja lopettaa jos tärppäisi :) Ihana helpottava tieto!
Ihotautilääkäri ja tänään (eilen) kosmetologi varmisti etten voi vaikuttaa iho-ongelmiini ruokavalion muutoksella. Nyt kuulemma mieshormonit jylläävät eikä siihen voi ruualla vaikuttaa. Joten, voin rauhassa vähän välillä herkutellakin ;) Sanoi ettei ole ihmekään, että keskenmenon +2kpl lääkkeiden + kaavinnan jälkeen iho tunkee kaikki myrkyt jotakin kautta pois.. Olisi voinut omasta mielestäni tunkea ne vaikka takapuolesta mielummin :D Naamaa kun ei oikein saa peitettyä.. Olen ostanut Joe Blascon meikkivoidetta peittämään..
ON: Tänään olisi kp 33, enkä tiedä onko menkkoja odotettavissa kun se ovulaation testaus ei ihan täysin varmaa ollut. Yllättävän rauhallisin mielin odottelen, vähän on semmoista menkkamaista vatsakipua (ehkäpä). Kai se on testattava vaikka viikonloppuna :) Jos ei menkkoja näy vielä.. Olen jotenkin ajatellut, että jos menkat alkavat niin pitää olla siihenkin tyytyväinen, tiedänpähän että kroppani on palautunut kaikesta härdellistä. Lääkäri oli määrännyt Flagyl comp-emätinpuikkoja 7pvän kuurina (epäili hiivaa tai jotain sen tapaista vuodon vuoksi..) mutta enhän voi aloittaa niitä, kun pakkausselosteessa sanotaan ettei saa käyttää raskaana.. Noh, enhän tiedä voisinko olla joten ne jää kaappiin odottamaan jos tulee lisääoireita niin aloitan. Todella epäselvää taas :o(
Pari asiaa jotka olen huomannut kropassani: syljeneritys on lisääntynyt ja valkovuotoa tulee enemmän..Tulisipa selkäkipuja ja pahaa oloa :D Noh, täällä jaksan jokatapauksessa olla vielä hymyhuulilla & sain vihdoin sormuksen nimettömäänkin kun menimme kihloihin <3 Joten näihin kuviin ja tunnelmiin, ihanaa viikkoa kaikille :D
Moikka,
Lyhyesti vaan nyt omanapailen. Tänään dpo 11 ja aamipssasta testi puhdas nega. Eli se sitten siitä että nainen olisi muka jotenkin erityisen hedelmällinen keskenmenon jälkeen... Menkat odotettavissa sopivasti viikonlopun ratoksi.
EI lokakuun vauvaa meille, vielä ois pari kieroa aikaa jos haluaa lapsen tälle vuodelle.
Näihin tunnelmiin
Tiikerikuu kp 28/30 (kierto oviksen perusteella laskettu) yk1 kmj/yk5, ya 5/14
Kiitos paljon onnitteluista ja ennen kaikkea siitä kuinka vilpittömästi otitte uutisen vastaan, tuli tippa linssiin. :,) Näköjään se on ihan oikeasti mahdollista plussata pitkänkin yrityksen jälkeen ja mahtavaa, jos meidän tärppi toi teille joillekin esimerkiksi pitempään yrittäneille edes vähän lisätoivoa ja pontta. Olette olleet ihan järjetön tuki, enkä minäkään voi kokonaan palstalta kadota. Tulee ihan varmasti käytyä kurkkailemassa teidän kuulumisia! Ceciljan inssin onnistuminen jännittää, samoin Legolatar, Illusia, Mimmu, Orchid, Enninkeri jne.. Tähän palstaan ja teihin ihaniin kasvaa näköjään kiinni! :D
Ai niin pakko vielä kertoa miehen reaktio. Se ei meinaa luottaa apteekin testeihin, ei vaikka katsoi vierestä viivojen muodostumista. Ollaan hänen vaatimuksestaan tehty viisi testä ja kuulemma vielä digi huomen aamulla, kun hän haluaa nähdä sanallisesti, viivat kuulemma liian epämääräisiä! :D Eiliseltä olivat kuitenkin vahvistuneet eli jään jännäilemään miten meidän matka etenee!
Lefemme
Cecilja, todellakin muutaman päivän päästä se on sun plussavuoro! :)
Mä tulin kato avaamaan plussa hanat ja jään tänne yksinäni sammuttelee jälkiliekkejä ;)