YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
Tein samasta pissasta toisen merkkisellä testillä kokeilun.. Aikalailla haamua näyttää?
http://aijaa.com/8CwIAS
Voi Legolatar :( Mutta positiivista tosiaan, että kierto toimii. Se on kuitenkin tärkeä juttu raskautumisesta. Jos yhtään parantaa mieltä niin mä olen tullut kaksi kertaa yk 9, se on hyvä luku :D
Heinähaave, kyllä mäkin haamun nään ja se on semmonen juttu, että jos minä nään jotain niin silloin on tosi kyseessä :) Onnea ja viivalle vahvistumista.
Minä en ihan kauheasti noista limoista stressaisi. Kuten sanottu, mä olen tullut raskaaksi sahara-kierrosta. Mä en muutenkaan pysty sanomaan limojen perusteella yhtikäs mitään, varsinkaan milloin ovis muka olisi ollut. Mulla esim nyt oli oletettuun ovikseen saakka ihan kuivaa ja sen jälkeen alkoi tulla jotain. Ei paljon mutta kuitenkin. Että mitä lie sitten.
Mimmu, yk 13, 2014 kaksi keskenmenoa
Heippa! Mä täälä seurailen ketjua. Yritys alkamassa vasta keväällä tä kesällä. Mutta pakko kommentoida Heinähaave: Selvä haamu. Vastaavasta haamusta itsellä 2,5vuotias poika
Onnea Heinähaave!!!! Kyllä tuo ihan selvä plussa on!!! kummatkin!!! :D Ihan sama kuin haamu on, jos vain näkyy niin se tarkoittaa plussaa!!! Jee!!!
Aikamoinen plussa aalto! hienoa!!!
Mä en vaa saa minkään näköstä ovis plussaa davidin testeihin. Saati mitään viivaakaan enää :) Mä en varmaa ees ovuloi :D Mies sano et heitä pois tollaset testit ja annetaan vaa mennä ihan niinku ennenki :D Mutta kun haluisin tietää millon se tulee. Testitkin loppuu kohta... Ja mistää limoistakaa ei oo mitää tietoo.. noh... Menkat tulee yleensä kellon lyömällä kp25. eli eiks sen oviksen pitäs olla jo niinku ollu? Huoh! ... *jatkaa testailua :D T: Malttamaton
Ciira 13/25 yk 1
Voi ei Legolatar :( vaan hienoa, että kierto toimii. Ja sinulla on aivan ihanan positiivinen asenne. <3 jatkan täällä teidän kuulumisien seurailuja ja puhaltelen vauvatuulia, olette tärkeitä!
niin ja isosti onnea Heinähaave selvistä kauniista haamulaisista <3 paljon tarrasukkia matkaan <3
Juu, eilen oli nt-ultra (ja ei siis käyty missään varhaisultrassa). Kaikki tällä kertaa hyvin ja murunen hyvin suloinen ja nyt voi hieman huokaista (puuuh).
Airi
Legolatar: Halaus nyt kuitenkin, vaikka niin ihailtavan voimakastahtoisena ja päättäväisenä suuntaat uuteen kiertoon! <3 Kierron optimaaliselle toimimiselle peukut, mahtavaa! Ja teidän aika tulee vielä! :)
Heinähaave hei! Ihan selvä haamu, mäkin näen sen! Varovaiset onnet siis! :)
Mulla oli tänään niin vitutusolo töistä johtuen ja olen stressaantunut siitä, joten varmaan menee mahdolliset kiinnittymiset siinä. En muutenkaan jaksa uskoa. Näin täällä tänään, huoh. Ehkä huomenna taas tuuliviiri on kääntynyt.
Cecilja 19/27-33 yk 16
Moikka, unohdin päivittää mun tilanne, eli menkat alkoi jo viime viikko ja tänään on kp.7
Onnittelut uusimmille plussanneille! :) Ja kovasti tsemppiä niille joilla ei ole vielä onnistanut.
Ikävää kun tuolla molemmissa elokuisten ryhmässä on keskustelu täysin loppunut. Facebookissa olisi kai kaksi salaista ryhmää, mutta kumpaakaan ei nyt ilmeisesti pysty enää liittymään, koska en tiedä kenenkään ryhmäläisen nimeä enkä voi laittaa viestiä... :( Olisi kiva saada vertaistukea joten jos joku elokuisista sattuu lukemaan tätä, niin haluaisin tietää, kuinka voisin päästä fb-ryhmään!
Hormonihirviö rv 9+6
Pahoittelut Legotar :(
Mulla on tosi oudot fiilikset tuosta haamusta. Olin kuvitellut että kun joskus saan edes hailakan viivan näkymään niin "romahdan" ilosta ja itken.. Nyt kuitenkin on todella epäuskoinen fiilis että voiko muka olla haamu, ja että se varmasti katoaa siitä ajan kanssa... Ei uskalla uskoa tai iloita. Huomenna testaan digillä.
Heinähaave kp29/31 ja tänään testattu haamu.
Tsemppiä sinulle Tinttu1989 piinailupäiviin, toivotaan että plussa pärähtää kirsikkana kakun päälle näillä oireillasi! :) Kyllä minäkin näin sun haamut Heinähaave! Jee, jospa ne siitä vahvistuisi, vaikka nyt epäuskoinen olo onkin! Harmi Legolatar uuteen kiertoon joutumisesta, mutta positiivisena ajatuksena tosiaan säännöllinen kierto. Olkoon 9 sun onnennumero!! <3
Cecilja: nuo on kovin tuttuja nuo mielialanvaihtelut, kun joka toinen päivä on ilo päällä ja joka toinen tuntuu, ettei olisi kannattanut sängystä nousta, kun mikään ei varmasti onnistu. Ah tätä naisen elämää! :) Lämpimät halaukset sinne!
Ja sitten tilannekatsausta omaan napaan:
Käytiin tänään tutkittavina, ja kaiken pitäisi olla kunnossa -huh! :) Miehellä pitäisi olla siittiöitä enemmän ku tarpeeksi ja nopeitakin yksilöitä hyvin. Minut ultrattiin ja kohtu näytti hyvältä, viikonloppuna olisi ovulaatio tuloillaan (tiedetään, mitä tehdään la-su ;) ). Lisäksi löytyi 4cm kysta, joka toivon mukaan lähtee itestään. Ensi kiertoa varten sain Letrotsoli -kuurin, jonka onnistumista ultrataan helmikuun puolella. Lääkäri laittoi pienen määrän kyseistä hormonia, kun meinasi että ei varmaan ole kolmosia toiveissa ;) Kyllähän me oltaisiin ihan siitä yhdestäkin onnellisia <3 Näillä mennään 4kk ja sitten katsotaan tarvitaanko b-suunnitelmaan siirtymistä eli inseminaatiota. Kyllä tämä jo rauhotti mieltä, että mitään fyysistä syytä ei ole, miksi en voisi raskautua. Toivottavasti olisi ilon kevät edessä, kaikilla meillä!
Tervetuloa uudet kuumeilijat! :)
Ja edellisen viestin laittoi Tiuhtiska kp 13/28-30, yk 18
Meinasi kaiken tämän innostuksen keskellä unohtua! :)
Onnea haamusta heinähaave!
Ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille, toivotaan alkaneen kiertoon erittäin paljon tärppionnea! !
Tulin pikaseen kysymään ovistesteistä. Tänään on r-testi Nega, mutta olen ovista tikutellut tämän viikon kun ajattelin että kierto saattaa olla vielä sekaisin kun kierukka poistettiin 9.12. Niin ajattelin jos ovis onkin vasta tulossa. Vaikka omasta mielestä kivuista päätellen oli 17.1. Niin alkuviikon ei ole tullut ollenkaan toista viivaa ovistestiin mutta tänään olen tehnyt jo kolme ja kaikissa tasan saman tummat kaksi viivaa.
Oon vähän hölmistynyt kun luulin oviksen olleen 17.1. Ja nyt testi näyttääkin plussaa.
Onko jollain käynyt niin että ovis onkin ollut näin myöhään?
Tuntuu kuin menkat alkaisi.
Anteeksi omanapailu. Pääsin vihdoin puhelimella kirjoittaa niin oli pakko tulla ihmettelemään.
Seppo07
Heinähaave, ite en oo koskaan saanu noin vahvaa viivaa esikoisen odotuksessa. Joten täältä lähtee onnittelut! :))
Pahoittelut legolatar menkoista, ja hyvä jos kierto olisi nyt normaali.
Ja muille myös onnea uuteen kiertoon ja jännän äärellä olevat paljon plussa onnea!! :)
On. En kyllä tiiä mikä kierto päivä itsellä on menossa. enkä aio miettiäkkää ku jäi paha maku viimekierrosta mut niin. Joku kysyi et pääsenkö tutkimuksii ku kolme km. Eivät ainakaan mitää tutkimuksista puhuneet neuvolassa kun joulukuun alussa ultrattu munasarjat ja kohtu joissa ei ollut mitää poikkeavaa . Katsotaan mitä seuraava kierto tuo tullessaan. :)
MilaNnnkkk
Onnea HeinähaaveHeinähaave!!
Legolatar pahoittelut menkoista, mutta jos se ois nyt meidän kierto tää Lycky number 9? :)
Ovisplussa oli eilen, taas kp 12. Lauantaina suunnitelman mukaan kp15 Terot. Oli kyllä niin oireeton ovulaatio että jäiköhän munasolu kuitenkin irtoamatta.. No katsotaan...
Adalmiina kp13/27-29, dpo 0, 1. Terolut-kierto ja esikoinen toiveissa
Tein äsken Taas David-raskaustestin ja siihen tuli hento viiva, siis tosi haalea, mutta miekin sen näki. siis aamulla oli r-testi nega, sitten tuli muutama ovisplussa, nyt oli ovis tikussa testiviiva haaleampi, mutta r-testi haalea haamu. mä epäilen senkin olevan viivanpaikka. Täytyy varmaan viimeistään lauantaina testata apteekin r-testillä kun en oikein noihin david testeihin luota. nyt on siis kp27/26-30. mä en halua nostaa toiveita kun sitten putoan ja korkeelta.
Ja todella suuret pahoittelut tästä omanapailun määrästä. olen vaan niin ihmeissäni tällä hetkellä.
seppo07
Nuppunella, voin suositella kuukuppia erittäin lämpimästi! Kokeilin ystävän suosituksesta pari vuotta sitten ja sen jälkeen en ole muuta käyttänyt. Niin helppo ja hyvä olla, voi uidakin ja liikkua normaalisti eikä tarvitse käyttää edes pikkuhousunsuojaa. Niitä myydään ainakin apteekeissa ja kokoja taitaa olla kaksi - synnyttäneille ja ei-synnyttäneille. Alussa vaati hieman kärsivällisyyttä opetella tunkemaan se sisään tarpeeksi syvälle, mutta yritys on todella vaivan väärti! Kokeile ihmeessä!
Tinttu1989, oih, jännää. Tule sitten heti kertomaan hyviä uutisia!
Legolatar, :( Ainakin menkat on taas uusi mahdollisuus ja hyvä että kierto pelaa. Uutta putkeen vaan!
Heinähaave15, onnittelut aivan selvästä haamusta! Ota nyt vaan rauhassa ja se digi sitten asian varmistaa. :)
Seppo07, no kyllä on sulla viivaviidakkoa pukannut! Osaisinpa neuvoa, mutta ei tiedot riitä. Uutta testiä vaan aamupissasta, niin ehkä ne viivat siinä vahvistuu?
Itsellä menkat jatkuu, eli ei silleen kamalasti mitään ihmeellistä. :)
MelodyPop, 33v., kp 3/28-31, yk2
Seppo07, osta cittarista tai prismasta PregCheck halvat liuskat, niille tulee joko viiva tai ei mitään, ei edes viivapaikka. Vaikka saat haamuviivan, testi on silti positiivinen. Mut olen ihan varma että olet raskaana :)
No niin...
Eipä näy vuotoa...hmm...uskaltaisikohan toivoa onnistumista..??
Tänään on ruskean vuodon kp 29/28. Veren pitäisi alkaa virrata 30.1. tai 1.2.
Verisen vuodon kierto on myös 28., eli 1.2. on 28/28. Testaillut olen nyt kolme testiä, joo, ihan liian aikaisin. Mutta minkäs teet :D
Negaa näyttää.
Ikää on 39. Yritystä kesäkuusta 2014. Tämä olisi toinen lapseni. Clomifenit päällä 3. kiertoa, 2 tablettia päivässä kierron 3-7 pv.
Vielä on yhdet satsit clomeja jäljellä.
Jos nyt raskaudun, menen ja marssin vauvakauppaan ostamaan valkoiset Emmaljungan keinonahkayhdistelmävaunut. Ovat upeat.
Legolatar: oih, voi harmi :( mut ihana asenne, kyllä se teidän vuorokin vielä tulee! Itse jotenkin koen, että kaikki nämä hankaluudet kuitenkin jotenkin kasvattavat, vaikka omat yrityskiertoni ovat teihin verrattuna mitättömät, tuntuu että olen jo eri ihminen kun yritystä aloittaessa. Kyllä se kasvattaa luonnetta, että ei saakaan heti mitä eniten toivoo. Ja kasvattaa myös rakkautta siihen nyyttiin, kun sen lopulta syliinsä saa. Toki tietenkin helposti raskautuneetkin rakastavat lapsiaan, tietysti, mutta kyllä se vaan tuntuu suurelta ihmeeltä kun lasta on rakkaudella yritetty jo pidemmän aikaa. Minä uskon siihen, että elämässä ei asioita tapahdu sattumalta. Uskoit samaan tai et, minä kuitenkin haluan valaa toivoa. Kyllä teillekin se onni vielä suodaan, että oma lapsi sylistä kurkistelee. Ennemmin tai myöhemmin. Ja jos niin kävisi, ettei lainkaan, niin ehkä elämällä on teille jotain muuta hyvin arvokasta tarjottavaa! Tähän uskon ainakin omalla kohdallani, että kaikki menee parhain päin, ja vaikka lasta ei meille suotaisikaan niin ehkä kuitenkin jotain muuta hienoa, vaikka ei se menetystä täysin korvaisikaan. Elämä sitäpaitsi voi yllättää. Ehkä jos tämä kierto mullistaa elämänne täysin :) voimia!
Adalmiina: minullakin on primolutit tässä kierrossa käytössä (sama siis kuin terot :)). Hienoa, että sait ovisplussan jo nyt! Jippii! Peukut pystyssä että olisi myös tapahtunut! Ehdittekö käyttää tilanteen hyväksi? Minäkin toivon, että saisin aloittaa primolutit jo kp15, mutta ajattelin kyllä testata oviksen ensin pois alta. Ilmeisesti siis saattaisi haitata sitä, jos aloittaisin määrättynä kp15 ja ovis olisi tulossa vasta myöhemmin. Minulla ei siis hirveästi ole näkemystä, milloin ovis saattaisi olla kun ensimmäinen pilleritön kierto oli 35pv ja seuraava sitten sen 96 :D jolloin ei sitten mitään ovulaatiota edes tapahtunut. Mutta toive on kova, että kierto olisi nyt käynnistynyt ja parin viikon päästä minäkin pääsisin riemuitsemaan ovisplussasta :D tsempit sinne, jotenkin heti piti kommentoida kun täällä on toinenkin lääkkeellinen :)
ON: kovat kivut ja kunnon menkat, vuotaa sitten aika monen kuukauden edestä :D pöytä puhdistetaan seuraavaan kiertoon. Kiitos kaikille tuesta, on tää kyllä verraton paikka :) aloitan varmaan ovistestailut jo kp11 kun ei "normikiertoa" oikein ole. Nyt pitäisi vaan malttaa ensin nää menkat tästä mutta olen niin innoissani että kroppani toimii että, noh, olen ihan hirveän innoissani :D mies on iltavuorossa, ehkä ihan hyvä niin hän ei nää kuinka hypin ilosta silkasta verenvuodosta...on tää kyllä huvittavaa. Mutta kivaa että on kivaa. No joo. Kävin lenkillä, saunoin ja join muutaman siiderin, nyt elämä kyllä hymyilee. Ja päivällä sain hirveästi graduhommia eteenpäin, suunnitteluasteella se vielä on mutta etenee. Opiskelija siis minäkin. Eli jee jee vaan, minulla ei sattuneesta syystä ole alkukierron harmaudesta tietoakaan. Jaksamista ihan jokaiselle ja paljon hymyjä täältä onnelasta!
Illusia86 kp2/28 ya9/14
Voi harmi Legolatar :(
Heinähaave: haamulta näyttää!
Täällä dpo 6 ja odottelua... Aika varma olen että menkat alkaa ensi viikon aikana.
Annma kp 24/29-32 dpo 6 yk2