YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
Niin ja huomasin tuossa hölmösti ilmaisseeni ton raskausuutishommaan, en tarkoittanut tätä ketjua koska täältä on ihana lukea toisten onnistumista kun on seurannut muitten piinailua :) Tarkoitin siis omaa lähipiiriäni. Ja siis iloinen olen ihan kaikkien raskaudesta, mutta jostain syystä aina vaan tulee ajatus että kaikki muut paitsi minä, mutta enpä taida olla ainoa. :)
Kiitos Legolatar ja NooraV :) Plussahalit sinnepäin!
Tietenkin voi olla, että nyt Letrozolin ansiosta meillä on nyt ihan normaalit raskautumismahdollisuudet, mutta ei vain ole ollut tuuri. Eiväthän kaikki raskaudu ekasta kierrosta ihanneolosuhteissakaan. Silti miettii että entä jos minulla on munatorvet tukossa tai miehessä on jotain vikaa?
No, onneksi tässä kierrossa on paljon positiivista ajateltavaa, joten en ehdi tätä asiaa niin stressata. Parhaassa tapauksessa voin tehdä positiivisen raskaustestin myöhäisellä häämatkallamme :p Pahimmassa tapauksessa vuodan verta puolet matkasta...
Sunshine14, en muista kuka, mutta joku kirjoitti täällä aikaisemmin hyvän vinkin noihin digitesteihin liittyen. Koska ne ovat inhottavan kalliita, voit testailla aluksi tavallisilla tikuilla. Kun testiviiva on tumma ja on epäselvää, onko ovis lähellä, voit varmistaa asian digitestillä. Tällöin koko digitestipakettia ei tarvitse uhrata yhteen kiertoon. Tietty pessimistinen ajattelutapa, että testejä tarvitsee vielä myöhemmin :p Minulla on digitestien lisäksi käytössä Sofi-merkkisiä ovistestejä (tikkuja). Niihin on ainakin minulla tullut todella selkeät viivat ja hyvin vahvan ovisplussankin sain sillä.
Hei vaan kaikille "vähästä" aikaa!
Tervetuloa uudet jännäilijät ja onnea plussanneet!
Itselleni on muodostunut hyvä kirjoittelurytmi niin, että kun kierto alkaa alusta, unohdan tietoisesti vauva-ajatukset, vaikka viestinne käynkin täällä lukemassa. Nyt aletaan olemaan taas lähellä ovulaatioaikaa, jolloin ajatukset voikin siirtää tähän jännäämiseen :) tosin, kierto on jostain syystä pidentynyt minulle normaalista 28päivästä 35päivään. Eli lyhyellä kierrolla ovulaatio varmaan meni jo :D
Tsemppiä kaikille listan alkupään naisille, täälä ollaan mukana jännäämässä <3
Meillä kyselee pari ystävää useasti perheenlisäyksestä, puhuttiin auton vaihdosta niin heti utelut alkoi, olen innostunut leipomaan ja taas utelut alkoivat. Tammikuussa kun muutettiin paritaloon niin saatiin kuulla kommenttia "kyllähän täällä mahtuu elämään pitkään vaikka lapsiakin tulisi" Sisko kysyi eilen että milloin aiomme hankkia lapsia. Teki mieli sanoa että: " sitähän tässä kokoajan yritetään, ei niitä vain HANKITA kuin jotain koiranpentua"
Yrityksestämme ei siis tiedä kukaan. En halua kertoa juuri näiden uteluiden takia, aina sattuu kun kysellään.
Pystyn vielä iloitsemaan ystävien raskauksista mutta pahin on työkaveri joka luultavasti on raskaana. Kyseessä henkilö joka on aina vihannut lapsia ja aina vannonut ettei ikinä hanki lapsia. Nyt viime viikkoina alkanut puhumaan paljon vauvoista ja näyttelee netistä jotain kuvia. Tästä syystä epäilen raskautta.. En tiedä miten pysyn koossa jos ja kun hän kertoo olevansa raskaana.
Onpas ikävä nähdä vielä näin paljon tuttuja nimiä täällä. Toivottavasti pian saisitte plussan ja tällä välin plussanneille paljon onnea matkaan!
Minä palailen takaisin tänne yrittäjiin. Helmikuussa plussasin, mutta tuulimuna se sitten olikin joka todettiin viikolla 8+9. Nyt tyhjennys käynnissä ja toivon että mahdollisimman pian olisi ohi ja kierrot palautuisivat normaaliksi. Kamala kokemus ja toivon että muut ei joutuisi tätä kokemaan. Vielä ei vaan jostain syystä ollutkaan meidän vuoro :(
Ambrosiaa
Voi Ambroasia, haleja! Toivotaan kierron nopeaa palautumista. Tänne sitten vaan niitä ajatuksia jakamaan ja yritystä jatkamaan, kun siltä vain tuntuu. Kyllä teidänkin vuoronne vielä tulee. <3 :)
Savannah meillä tutut ei kysele, paitsi ne jotka yrittämisestä tietää. Me tehtiin se virhe, että kerrottiin anopille meidän yrittämisestä. Nyt se kyselee jatkuvasti, että joko jo. Joskus sitä vaan miettii, että mihin soppaan sitä on oikein lusikkansa sotkenu :D Omalle äidilleni olen myös kertonut ja hän on ollut ihana ja kannustava. Paljon "helpompi" tapaus tässä asiassa, eikä kuulumisten vaihto keskity vain mun vauvakuumeiluun, kuukautiskiertoon ja plussan puuttumiseen. <3
Nuuskiksentytär Tsemppiä työkaverin kanssa! Ehkä hänkin on vaan lämmennyt ajatukselle ja tajunnut, että haluaakin lapsia :) Ja plussaustuulia sinne teidän isoon paritaloonne, toivottavasti kohta on ihana vauva täyttämässä sitä. :)
Huhhuh! Melkein jo nolottaa eilinen paniikki. Sieltähän ne menkat sitten eilen illalla alkoikin. Eipä sitten kyllä ole IKINÄ KOSKAAN ollut menkat ja hiivatulehdus samaan aikaan?! Tämä on tuskallista. Tavallaan olen hullulla tavalla iloinen noista menkoista, nyt uskalsin ottaa hiivalääkkeenkin miettimättä vaikutusta plussaan. :O Listassa minut voikin siirtää alas alas, eli siis Noorav, kp 2/?, yk 5 (hyi yk5?!?!!)
Moi,
tässä ketjussa käy kiva kuhina :) Töissäkin aina vähän väliä lueskelen uusimmat viestit, jos vain ehdin.
Tuosta muiden utelusta sen verran, että itseä ärsyttää ihmiset, jotka ei tunnu käsittävän vauvan saamisen vaikeutta. Ei se vain ole niin yksinkertaista, vaikka mitään vikaa ei olisi todettukaan. Itse olen aika avoimesti kertonut tilanteestamme, mikäli on tullut puheeksi. Paitsi töissä, eikä vanhemmille ole puhuttu mitään. Ainoastaan yksi työkaverini tietää asiasta ja hänkin osaa olla utelematta. Välillä kaverit saattavat kysellä jotain, mutta kuittaan asian sanomalla, että kerron jos tulee jotain kerrottavaa. Toivottavasti pian tulisi.
Tää on kyllä merkillinen kierto, edellen on rinnat, varsinkin nännit todella arat koskettaessa ja ehkä rinnat ovat aavistuksen turvoksissa. Ja aamupäivisin tulee huimausta ja pahoinvointia. Tämä on jo kolmas päivä, kun huomaan tuon huimauksen ja ällön olon. Toivottavasti olisi merkki jostain ihanasta ;) Nyt siis kp 22/25-28 ja dpo 9-10. Huhhuh, jännittää!! Vaikka en uskalla tässä vaiheessa vielä plussaa toivoa. Johan tässä on kuljettu niin pitkä parin vuoden matka kaikenlaisine "raskausoireineen"... Odotan menkkojen alkavan lauantain ja maanantain välisenä aikana.
Täällä pyörähti eilen käyntiin yk22. Voisin poistua listalta, koska enemmän tulee kirjoiteltua tuonne suljettuun ryhmään. Onnea kaikille matkaan, toivottavasti kukaan teistä ei joudu näin ylhäisille yrityskierroille! :)
Enninkeri yk22
kp 1/27-32 yk11...
eipä oo vähään aikaan ketuttanutkaan näin kovasti. :(
Enninkerille ja muille vuotaville kohtalotovereille tsemppihalit!
Legolattaren testipäivää täällä kyselen? Mitkä dpot nyt? Mie tahon et sie saat sen plussan ÄN YY TEE NYT!!!
Tänään pitää varmaan sit ottaa luuri kauniiseen käteen ja soittaa sinne gynelle, et jos jonku tukilääkkeen määräis tohon loppukiertoon, ku ei toi luteaali näytä pidentyvän yhtään... nyt jäi 8 päivään, ja eihän se riitä mihinkään. :(
Kettuuntunut Nuppunella 1/27-32 yk11
Heissan ihanaiset naiset
jääny vähä tää kirjoittelu vähemmälele ku oon ollu nii palon reissussa, tässä kierrossa on ton ukon kanssa tullu oltuu sängyssä valehtelematta joka päivä... 3 väli päivää silloin tällöin pidetty eli tekemisen puutteesta ei pitäisi johtua...
Onnittelut kaikille plussanneille <3
ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille
Nyt tulee vain omanapailua joten anteeksi siitä. On niin huono päivä että tekisi mieli vain itkeä ja huutaa, mutta eihän sitä töissä voi. Miksi tämä on niin epäreilua... Tänään siis kp 1/26-32 ja yk 13 (ya 03/2014). Eniten harmittaa se että mä vielä luulin että tässä kierrossa olisi tärppi käynyt. Surettaa ja masentaa... ei mulla muuta!
masentunut Jannuli85
Helloou
Täälä oli puhetta noista kavereista jotka kyselee raskaudesta, yhdelle kaverille menin alku innostuksissani kertomaan & hän tuon ekan kuukauden valehtelematta joka päivä laittoi viestiä tyylillä "joko oot testannu, joko oot plussannu"... siis helvetti soikoon kun ei se ole niin, että kun pillerit jätin niin seuraavana päivänä olisin onnellisesti raskaana (toimiskin noin!)...
Pläh kp 30, vituttaa jo valmiiksi ajatus siitä että viikonloppuun mennessä menkat alkaisi... nyt yk 3 loppua vasta, mutta en vaan enään jaksa että mielessä pyörii koko ajan vaan "vauva vauva vauva, muistinko vitamiinit, pitäis syödä terveellisemmin, pitäis liikkua enemmän, onkohan ovis nyt, hemmetti vielä pitää venata viikko että voi testaa" jnejne. ARGH sanon minä! Jos nyt ne menkat alkaa niin perhana alkakoot sitten, minä koitan keskittyä muuhun & "unohtaa" tän koko homman hetkeksi, ärsyttää olla näin mattamaton...
Pahentaa vaan omaa mieltä kun suurinosa kavereista & tutuista hehkuttaa vauvojaan/vauva masujaan...
& ihan lisäyksenä vielä, että miten jokin niinkin luonnollinen asia kuin lisääntyminen voi olla näin helvetin hankalaa?!
Kaverit, joille oon kertonut yrityksestä, ei kauheesti kysele joko joko joko, onneksi. Mutta muut ovat vuosia kysellyt, no koska teille tulee lapsi, olettehan niiiiiin kauan ollut yhdessä ja naimisissakin vielä. Siis tuo mua ärsyttää eniten. Vaikka ollaankin oltua 12 vuotta yhdessä ja niistä vuosista vajaa 5 naimisissa, ei tarkoita että heti pitäisi hankkia lapset. En mä "hanki" lapsia kavereille enkä anopille, vaan meille, mehän kasvatamme niitä, ei muut ja noin mä olenkin sanonut heille.
Mut jos nyt joku kysyisi, tekisi mieli sanoa, että helppo sanoa, todella hankala tehdä! Mutta "vahingossa" raraskautunut naiset eivät tule ikinä ymmärtämään meidän, pitkään yrittäjien, tuskaa ja vaivaa. Heille riittää kun on vaan lettu levällä ja nakki kuumana.
Finest kp9/26-28 yk5
Heippa kaikille!!
Yk 6 on lähtenyt käyntiin ja sen myötä minut voi poistaa listalta.
Hiirrveesti tsemppiä kaikille! :)
T:Minja76
Enninkeri ja Minja pahoittelut uusista kierroista ja kun halusitte pois listalta. Ymmärrän kyllä päätöksenne. Paljon tsemppiä tilanteisiinne <3
Pahoittelut menkoista NooraV. Olkoon yk5 hedelmällinen ;)
Mitenkäs kärkipään naiset, joilla kiertopäivät ovat jo täynnä? Oletteko testailleet? Kovasti jännäillään tuleeko lisää plussia maaliskuulle. 6 päivää on aikaa plussata tässä kuussa. Huikea saldo on jo plussia tullutkin! Enemmän kuin laskeskelin alunperin :)
Nuppunella, noeiootodellista sun kierron kanssa. Hyvä kun soittelet gynelle. Harmittaa sun puolesta. Voimia sinne. Itselläni vasta dpo7 joten vielä tässä saa viikon odottaa ennen testailua. Varmaan 31.3. testaan, jos menkat ei ala.
Werus, juurikin niin on hyvä sanoa " Kyllä sitten kerrotaan, jos uutisia on kerrottavana". Mielestäni monet eivät yksinkertaisesti voi ymmärtää että heidän kyselynsä voi tuntua pahalta toisesta. Jos kyseessä on ystävä/kaveri niin kannattaa sanoa, ettei toivo toisen kyselevän asiasta. Sitten ilmoitellaan kun sen aika on.
Sunshine, Huom huom! CB digitaalisia ovulaatiotestejä on kahdenlaisia. Käy tutustumassa niihin täältä: http://www.raskauskeiju.fi/clearblue_kotitesti . Itse olen käyttänyt nuita halvempia digitaaliovulaatiotestejä.
Odottamisen malttamattomuudesta. Ymmärrän tuskanne, itse olen sen kokenut. Nyt kun katson taaksepäin niin muuta en voi teille sanoa kuin, että suhtautukaa raskautumiseen kuin siihen menisi ainakin vuosi. Aikaisempi raskautuminen on vain upea yllätys. Ikävä kyllä en todellakaan usko olevani ainut listalla, joka muuttuu pitkämatkalaiseksi. Omaa oloanne helpottaa kun hyväksytte sen, että pikaraskautumista tapahtuu -joillekuille, mutta ihan yhtälailla siihen voi mennä vuosikin -kenen tahansa kohdalla, vaikka missään ei ole mitään vikaa. Olkaa innokkaita, toivokaa, unelmoikaa, mutta älkää soimatko itseänne jos raskautumisessa kestää. Olkaa armollisia itsellenne, kumppanillenne ja huolehtikaa itsestänne sekä parisuhteesta. Raskaus alkaa, kun sen aika on. Jos huolettaa onko kierto normaali jne. niin voin lämpimästi suositella yksityisellä gynekologilla käymistä. Älkää murehtiko asiaa yksin tai tyytykö vain kirjoittamaan tänne. Aina löytyy joku jolla on vastaukset mielessä pyöriviin kysymyksiin :)
Tilanne 25.3
Helmianna kp 38/31-33 yk 4 (testi nega kp34)
Pioni1 kp 34/34 yk1
Tirris kp 32/26-27 yk1 (testi 18.3.nega)
Kikiii (20v) kp 30/28-30 yk 3
Kapakala (39v) kp 29/28 ya 6/14
EllieP (30v), kp 29/28-30 yk1
Legolatar (27v) kp 25/31 yk 10
Exile kp 25/30-33 yk 12
Tuuni (24v) kp 25/25? yk3
Savannah85 (29v) kp 24/28-35 yk 5
Viivitys (33v) kp 24/27-29 yk2
Mwiihh kp 22/29-32 yk4
Werus (30v) kp 22/25-28 ya loppuvuosi -12
Kuurankukka91 kp 22/29-31 yk3
Starling (40v) kp 22/31 yk 2
Lumilla kp 20/29 yk 4
Annma (33v) kp 20/29 yk 4
Zaron (32v) kp 20/26 yk 3
Hilkka K (30v) kp 18/25-32 yk 3
Piki Piki79 kp 18/28-33 yk 3
Dindinden (26v) kp 18/35 yk 3
Huolestunut Ensiyrittäjä kp 18/27-30 yk 6 (k 10/14)
Mindyh kp 17/26 yk 4
Pia87 kp 15/26-30 ya 12 (km rv12 2/14)
Melinah (23v) kp 13/30-32 (km 6/14) yk2
Miinuska15 (25v) kp 13/37-43? yk1
Mila Nnnnkkk (22v) kp 13/26-28 yk 4
Diamond11 kp 12/29-30, ya 2013
Tiuhtiska kp 12/28 yk20
Finest (27v) kp 9/26-28 yk 5
Minea92071 (25v) kp 9/28 (yk2+1 tm 2/15)
Höpötin (26v) kp 7/28 yk4
Nuuskiksentytär kp 6/28 yk2
Orchid87 kp 6/23 yk 13
AnttiAmalia (24v) kp 4/28 yk3
Sunshine14 (31v) kp 4/24-26
Muskottipähkinä (25v) kp 2/30-42 yk 8
Noorav kp 2/? yk 5
Nuppunella (34v) 1/27-32 yk 11
Jannuli85 kp 1/26-32 yk 13 ya 03/14
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Ainoaa (26v), Kalastajataas, Melita yk 13, Ciira (km 2/15), Lukka (27v), Alina yk1, Jassuu93 (22v) (km 3/15), Tiikerikuu (28v) yk 2 km jk (km11/14) ya 5/14, Tiitiläinen (31v) yk 4, Seepra87 yk2, Ambrosiaa (tm 3/15)
TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)
Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)
HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (12 plussaa)
Lefemme (yk 12 ya 3/14), Hönttentönttiäinen (yk 2), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4)
MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa jo)
Malma 26v. (yk1), Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3)
Plussaryhmä: Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen
Garnet, hyvät hyssykät meinasin huolimattomuuttani sinut unohtaa lisätä listaan! No nyt olet sillä! Tervetuloa ja plussausonnea, kunhan pääsette tositoimiin ;)
Ambrosiaa, voi kamala :( Tuollaista kokemusta en kyllä toivoisi kenenkään koskaan kokevan. Kiva kuitenkin kun hakeudut takaisin seuraamme. Jospa pian plussaat uudelleen, kun tm raskautesikin alkoi jo yk1. Paljon voimia sinne! ps. laitoin sinut odottaa selkeyttä kiertoon -listalle.
Tilanne 25.3
Helmianna kp 38/31-33 yk 4 (testi nega kp34)
Pioni1 kp 34/34 yk1
Tirris kp 32/26-27 yk1 (testi 18.3.nega)
Kikiii (20v) kp 30/28-30 yk 3
Kapakala (39v) kp 29/28 ya 6/14
EllieP (30v), kp 29/28-30 yk1
Legolatar (27v) kp 25/31 yk 10
Exile kp 25/30-33 yk 12
Tuuni (24v) kp 25/25? yk3
Savannah85 (29v) kp 24/28-35 yk 5
Viivitys (33v) kp 24/27-29 yk2
Mwiihh kp 22/29-32 yk4
Werus (30v) kp 22/25-28 ya loppuvuosi -12
Kuurankukka91 kp 22/29-31 yk3
Starling (40v) kp 22/31 yk 2
Lumilla kp 20/29 yk 4
Annma (33v) kp 20/29 yk 4
Zaron (32v) kp 20/26 yk 3
Garnet (27v) kp 19/29-30 yk0
Hilkka K (30v) kp 18/25-32 yk 3
Piki Piki79 kp 18/28-33 yk 3
Dindinden (26v) kp 18/35 yk 3
Huolestunut Ensiyrittäjä kp 18/27-30 yk 6 (k 10/14)
Mindyh kp 17/26 yk 4
Pia87 kp 15/26-30 ya 12 (km rv12 2/14)
Melinah (23v) kp 13/30-32 (km 6/14) yk2
Miinuska15 (25v) kp 13/37-43? yk1
Mila Nnnnkkk (22v) kp 13/26-28 yk 4
Diamond11 kp 12/29-30, ya 2013
Tiuhtiska kp 12/28 yk20
Finest (27v) kp 9/26-28 yk 5
Minea92071 (25v) kp 9/28 (yk2+1 tm 2/15)
Höpötin (26v) kp 7/28 yk4
Nuuskiksentytär kp 6/28 yk2
Orchid87 kp 6/23 yk 13
AnttiAmalia (24v) kp 4/28 yk3
Sunshine14 (31v) kp 4/24-26
Muskottipähkinä (25v) kp 2/30-42 yk 8
Noorav kp 2/? yk 5
Nuppunella (34v) 1/27-32 yk 11
Jannuli85 kp 1/26-32 yk 13 ya 03/14
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Ainoaa (26v), Kalastajataas, Melita yk 13, Ciira (km 2/15), Lukka (27v), Alina yk1, Jassuu93 (22v) (km 3/15), Tiikerikuu (28v) yk 2 km jk (km11/14) ya 5/14, Tiitiläinen (31v) yk 4, Seepra87 yk2, Ambrosiaa (tm 3/15)
TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)
Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)
HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (12 plussaa)
Lefemme (yk 12 ya 3/14), Hönttentönttiäinen (yk 2), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4)
MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa jo)
Malma 26v. (yk1), Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3)
Plussaryhmä: Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen
Kiitos neuvoista!
Emmä taida ees keretä tilamaan niitä ku jahkaan ja jahkaan. Jos ovis onki jo kp8 ni se olis jo sunnuntaina...
Ehkä mä ny käytän noi huimat 2 ovisliuskaa tuolta kaapista ja seuraan limoja, niitäki voi olla reilun viikon. Hitto et on hankalaa.
Mä sanoin mun miehelle et sit valmistautuu jo henkisesti seuraavan 2 viikon touhuille. Ainut syy millä pääsee pois pälkähästä on poikki mennyt sukukalleus. Samalla sekunnilla meiän 2 v pomppas miehen haaraväliin.. tais olla joku tilattu tapahtuma :)
Heips,
Mut voi poistaa tällä erää listalta. Menkkoja ei näy ei kuulu, joten turha keikkua listan kärjessä. Liityn taas sitten myöhemmin mukaan, jos huvittaa. Lueskelen varmaan taustalla kuitenkin ja kommentoin, jos innostaa!
Eilen oli hassusti tosi herkät nännimeiningit, tuli jo mieleen, että nyttenkö olisi ovulaatio tulollaan? Mistäpä tuon tietää. Aattelin silti yleisesti nyt koittaa ottaa mahdollisimman rennosti pari kk ennen tutkimuksia. Sitten on todella aikaa ja syytä enemmän hermoilla asioita. Nyt kun ei voi oviksia sun muita kytätä, kun koko homma on sekaisin :D Eli ei oikein voi muuta tehdä kuin heilutella peittoja varalta suht tasaiseen tahtiin.
Onnea kaikille matkaan! Muistakaa nauttia keväästä :)
Helmianna
Kp 7/28, aika menee onneks nopeasti, neljäsosa kierrosta taputeltu :D Töitäkin on seuraavina viikkoina paljon tiedossa niin ei ole liikaa aikaa piinailla! Menkat loppui toissapäivänä ja aloitetaan hyvissä ajoin jo tänään miehen kanssa puuhastelut :) Tässä on nyt hyvä tilaisuus pitää samalla pieni "rakkauskuuri" :D
Tää kierto on kyllä ollut silti jotenkin poikkeuksellisen hankala henkisellä tasolla. Pyörii raskausasiat mielessä kokoajan ja tuntuu että tännekin putkahtaa joka puolelta nyt tosiaan niitä raskausuutisia kun joku tässä ketjussa aikaisemmin sanoi samaa. Lisäksi mursin varpaani eilen esikoisen lattialla lojuvaan leikkipyssyyn (älkää kysykö miten, olen aika taitava näissä asioissa...). Viime yön nukuin sitten kipeän varpaan kanssa ja heräilin vähän väliä kun paleli kamalasti. No se aika sitten minkä nukuin niin tein positiivisia raskaustestejä. :D Viimeyön saldoksi tuli 4 positiivista ja yksi negatiivinen testi, niin raskaana olen ainakin unissani jos ei muuten tärppää! Ihme etten oo sänkyä kastellut kun pissailin tikkuun unissani niin monta kertaa :'D
SAVANNAH85: Meillä ei esim. sukulaiset ja ystävät utele niinkään, mutta semmoiset puolitutut sillointällöin saattaa kysellä että koskas teillä perhe kasvaa tyyliin. Yleensä se ei niin ärsytä mutta varmaan jos nyt tän yrittämisen aikana joku tulis kysymään niin saattais vähän ottaa pannuun. :) Jos noita uteluita tulee niin oon vastannut aina silleen ympäripyöreästi että enpäs osaa sanoa, ehkä joskus ja katsotaan nyt.
Mutta joo, pääsiäinen tulee ja onneksi aika kuluu hyvin :) Hävettää lähteä tänään töihin linkuttamaan, pomo on varmaan mielissään. (siis on ihan oikeasti, todennäköisesti nauraa räkättää että kuinka onnistuin) :D Moni kenellä on ennestään lapsia pääsee verestämään omia lapsuusmuistoja jos lähtee pikkuisen kanssa virpomaan. Meillä on käyty joka vuosi 3-vuotiaasta saakka mutta nyt ei kuulemma enää huvita virpoa! Ja olis aika julmaa pakottaa vaan sen takia että äiti haluaa....! :D
Tästä tulikin pitkät jaaritukset mutta nyt sain sanottua kaikki mitä mielessä oli ja vähän enemmänkin. Pääsiäismieltä, keväisiä ajatuksia, plussatuulia, jarrusukkia, munarikkaita iltoja, kukkia ja mehiläisiä ja kaikkea mahdollista meille kaikille yrittäjille! <3