Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

2301/2463 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest, ihan ku se ei riittäis et ne menkat sieltä alkaa ni sit pitää vielä kenkkuilla oikeen kunnolla. Ärsyttäviä naiseuden ongelmia!
Mut onneks nää ongelmat ja murheet on naisilla, ykskään mies ei tällästä kestäis! ;)

2302/2463 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuni, mulla on ollut myös koko viikon omituista menkkajomotusta..mikä oli outoo, koska yleensä menkkajomotukset alkaa mulla vasta samana päivänä ku vuotokin....se osittain herätti mun epäilykset..ja mulla oli ilmeisesti kiinnittymisvuotoa viikko oviksen jälkeen, siitäkin heräs epäilykset, koska normisti ei tuu mitään tuhruja menkkojen välillä. Että sulla on vielä mahdollisuuksia :)

Ja muille yrittäjille...mä join tässä kierrossa ennen ovista joka päivä greippimehua...en tiedä oliko sillä mitään vaikutusta lopputulokseen, mutta ajattelin silti kertoa :)

Tossu83 

esikoinen 12/15
kuopus 2/19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2303/2463 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuni - täällä kävi vähän samoin, aloitettiin yritys tässä kuussa ajatuksella "tulee kun tulee, ei oo kiirettä" mutta nyt molemmille iski ihan kauhea vauvakuume eikä malttaisi odottaa enää hetkeäkään (kauan tätä päätöstä on kyllä mietitty ja suunniteltu etukäteen). Tulkitsen olemattomia merkkejä ja toivon kovasti että jo nyt olisi tärpännyt, vaikka tiedän että mahdollisuudet siihen on olemattoman pienet. Täällä siis ainakin ovulaatiotestit ja greippimehut käyttöön heti seuraavalle kuulle! :)

2304/2463 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossu83, toivotaan, toivotaan ;) Jotenkin vaan ei uskalla toivoo ku oireita tulee ja menee pillereiden lopettamisen jälkeen joka suuntaan, on menny jo se kolmisen kuukautta. :) Testailen vasta kun kuukautiset on myöhässä (jos maltan odottaa sinne asti ;D). 

Pioni1: Mikä kiertopäivä sulla on menossa? Oisko jossain samoissa ni vois jännätä yhdessä :D Jotenkin vaikka itellä on "jo" yk3 ni tuntuu et ois yk1 ku rupeen nyt vast fiilistelee ihan täysil tätä ja tutkailee ovistestei ja muita. Ku oikeesti noi pari ekaa kuukaut tappelin lähes itteni kans ku jotenki ku kaikki läheisimmät kaverit on viel biletysvaiheessa ja mietin et mitä mä menetän jos nyt jo tulisinki raskaaks... Mut raskausajatukset voitti ;) Miehellä on jo pidempään ollu kauhee vauvakuume, toki se on mua muutaman vuoden vanhempiki 28v ja se on nyt totaalisen tartuttanu sen muhun :D En myönnä sil kuin kova kuume mul on ku muuten tää menis vallan kaikkien tarkkailuks ku se tahtoo niin pal vaavin. <3

2305/2463 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuni - kp 28/34 eli ensi viikonloppuun "tiivistyy jännitys" :D Ja ymmärrän sua ajatusten kanssa, olisin itse varmasti paininut muutamia vuosia sitten samojen ajatusten kanssa. Nyt tuntuu että on "ehtinyt tekemään ja näkemään" riittävästi, jotta on valmis siihen isoimpaan elämänmuutokseen. Joskin matkailua pelkästään aikuisten kesken tulee varmasti ikävä, mutta onhan siihenkin sitten joskus taas aikaa. Ensi kerroilla matkakohde valitaan Bamse-kerhojen mukaan? ;)

2306/2463 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pioni1 aika samoissa siis mennään ainakin tämä kierto ;) Viikonloppua odotelles. Loma loppus ja huomenna töihi joten elämäki alkaa normalisoituu eikä kerkii niin pal miettii asiaa :D Tää päivä meni vallan laiskaks ja oli vaan pakko kytätä valmiiks vähä äitiysvaattei + vauvakeskustelui ;) Voi Bamse! 

Vierailija
2307/2463 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou kaikki & tervetuloa uudet<3
Täällä kp 27, tai ihan justiinsa kp 28! Nyt vasta oon taas alkanut kunnolla ajatella tätä & alkaa vähän jo jänskättääkkin, meinaan ensiviikolla nään mitä käy, vaikka ei kyllä ole niin toiveikas olo :0 huh.
Rinnat edelleen ihan älyttömän arat kohta olleet kaksi viikkoa jo... tänään vihloi ensin toiselta puolelta mahaa & sitten nipisteli alamahaa hetken aikaa...
Voi elämän kevät tätä touhua :D

2308/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka pitkästä aikaa!

Tilannepäivitystä... yk3 luomuna, tänään kp34/26-30.... Tänään aion tehdä testin. Jännittää!!!

2vko sitten pillahdin töissä itkuun kun pidin esitelmää ja liikutuin. Turvotusta tullut kierron puolivälistä lähtien joka päivä vaan lisää ja lisää. Repiviä vihlaisuja tuntunut alavatsassa kun yskii/aivastaa. Kaikki ruoka on ihmeellisen hyvää. Rinnat aristaa hieman. Kroonista väsymystä ollut pitkään, mut ulkona jaksan yllättäen hölkkäillä  koiran kanssa. Hapenottokyky tuntuu parantuneen...

No, testi kohta kertoo totuuden. :)

2309/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou,

Täällä on kyllä nyt omituiset meiningit käynnissä. Kp on 36, normikierto ollut 31-33 pvää. La-aamuna eli kp 34 testasin negan. En kyllä usko, että voin olla raskaana, koska kai se olisi lauantaina jo näkynyt testissä. Toisaalta tää on sitten elämän eka kerta, kun kierto venyy yli aikojen. Ovulaatio voi olla ollut tietysti myöhässä, kp 19 olisi ollut normaali mulle yhä (luulin, että oli noin 17.pvä). Tai sitten sitä ei ole tapahtunut ollenkaan. Hohhoi, ihmetyttää ja välissä taas ärsyttää ihan hulluna!

Pakko kai se on lopumpana viikkoa testata taas varalta uudestaan, jos ei mitään kuulu. Ja jos on nega, tyytyä siihen, että kierto on nyt ottanut jotkut iloiset kevätsekoilut. Pitää kirjata tarkasti ylös, tulevia tutkimuksia varten. Jään varmaan sitten listalta pois, mikäli kierto on kadoksissa, mutta ilmoitan sen vielä erikseen :)

Helmianna

kp36/31-33 yk4 

2310/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuli plussa!!! :)

2311/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

oon hetken seuraillu tätä ketjua ja päätin liittyä seuraan :) Vähän oon kirjotellu tuonne Esikoista yrittämässä jo pidemmän aikaa -ketjuun eli pitkämatkalainen olen. Ollaan siis miehen kanssa jätetty ehkäisy pois loppuvuodesta 2012 ja sen jälkeen ollaan ollu tjot -meiningillä. Täytin hiljattain 30, joten nyt alkaa olemaan sellainen olo, että haluaisin pienen mahdollisimman pian. Yksi varhainen keskenmeno on taustalla, reipas vuosi takaperin.

Tällä hetkellä on menossa kp 20/25-28, dpo 7-8 ja mitä kummallisempia oireita on ilmaantunut: nännit todella arat, vatsaa juilii ja tuntuu vähän turvonneelta, välillä huimaa ja on paha olo. Viimeksi ennen keskenmenoa oireet olivat hyvin samankaltaisia, silloin rinnat olivat todella kipeät ja hajuaisti hyvin herkkä. Toki nyt on vielä aikaista sanoa mitään, mutta itseäni hämmästyttää suuresti. Tekisi niin mieli testailla jo nyt, mutta ajattelin kuitenkin malttaa viikonloppuun. Mies jo tuossa tokaisi, että olen raskaana, mutta en uskalla vielä toivoa liikoja.

Kovasti onnea plussanneille ja paljon tsemppiä kaikille!

2312/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiia80 - Onnea! :)

2313/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiia, onnea!!! Kaksi henkilöä päätti akapeukuttaa sun plussaa, mitä niitä ihmisiä kyllä vaivaa? :O

2314/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vahvasti haluisin uskoa et kukaan ei alapeukuta oikeesti. Mulla ainakin on kosketusnäytöllä vahingossa joskus lähteny peukutus ku rullaan sieltä puolelta näyttöä, eikä sitä saa millään peruttua!
Onnea tuhannesti kiia80 :) :)

2315/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon kanssa että alapeukut on vahinkoja, tabletilla/puhelimella tulee välillä sohittua miten sattuu eikä vahinkopeukkuja pääse enää perumaan :)

2316/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Legolatar, kun kyselit kuulumisia! Minä olen ollut ihan kamalan kiireinen uusien työkuvioiden keskellä ja oma elämäkin on siinä samalla ollut melkoista hässäkkää. Mutta nyt alkaa vähän rauhoittumaan meno, onneksi! 

Rakenneultrassa käyty (joo-o! puolivälissä jo!) ja esikoistyttö on saamassa seurakseen pikkuveljen elokuussa. Kaikki oli kunnossa ja vauveli päivälleen nt-ultran mitoissa (eli muutaman päivän virallisia raskausviikkoja pienempi). Nyt jotenkin sitä vauvaa ihan oikeasti vasta alkoi odottamaan!

Istukka mulla on edessä, joten liikkeet ja potkut on edelleenkin hentoja. Nyt onneksi niitä tuntuu jo joka päivä, mutta tosi kauan siihen meni. Ehti jo vähän huolestua, että onko vauvalla kaikki ok. Mutta koko ajanhan vauva kasvaa ja vahvistuu, joten liikkeetkin tulee istukasta huolimatta kovemmiksi.

Kauheasti plussausuutisia toivon kaikille yrittäjille! Ja Sinulle varsinkin, Legolatar. Olisit ne kaksi viivaa jo ansainnut! Ihanaa, että jaksat olla täällä edelleen positiivinen ja tsemppaaja. Olet varmasti monelle täällä tärkeä tuki! <3

Kaziska 21+0

2317/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkopeukuttaja ilmoittautuu :D Mäkin vahingossa peukuttelen! Mutta jos joku on Kiia "tahallaan" päättänyt sulle alapeukuttaa, niin ehkäpä tuosta pitkäaikaisesta hiljaisuudesta johtuen :-) Täältä kuitenkin peukku ylös ja paljon onnea! :-)

Ihanaa kuulla myös raskauden sujumisesta Kukkaistyttö ja Kaziska, jospa joskus pääsisi itsekkin ne kaksi viivaa saamaan. Täällä pitäisi menkat alkaa ihan just, luulisin että keskiviikkona viimeistään. Jomottelut on nyt vähentyneet. Tilalle on tulleet lamaannuttavat hetkelliset "viillot". Jeee. -.- En oikein osaa selittää, mut tuntuu ku joku puukottais mua. Normaalisti itellä just vaan sellasta pientä jomottelua ennen menkkoja, vasta menkkojen aikaan pahemmat kivut. Kellään muulla tälläisiä ennen menkkoja/menkkojen aikana? Sattuu ja ketuttaa!

Noorav, kp 30/?, yk4

2318/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiii, koska sä noorav teet testin?? :)

2319/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kiia80! 

Must tuntuu et täällä on vaikka kuinka monella todella jännät paikat tässä lähimmän viikon sisään. Paljon epämääräistä oireilua yhdellä sun toisella, toivotaan runsasta plussa-aaltoa kuun vaihteeseen ;) Itsellä olo normalisoitunut, johtuuko ku on töissä eikä kerkee omia oireita seurailee niin tarkasti tai mistä. 

2320/2463 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi suositella Predictor early testiä. Maksoi paljon ja sen piti näyttää tulos 4 päivää ennen menkkoja. Itse tein testin päivää ennen menkkoja ja näytti negaa.. Siinä tuli sitten itkettyä ja tehtyä surutyötä asian suhteen mutta kappas vaan, raskaana sitä oltiinkin.

Onnittelut plussanneille :)

Heinähaave rv5+4