Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen kaveri pystyi tekoonsa?

Vierailija
17.12.2014 |

Olin synnyttänyt reilu kuukausi sitten. Mies oli arvostellut vartaloani ja muutenkin ollut ilkeä. Aloin hieman inhoamaan häntä. Lisäksi väsymys ja hormonit sekaisin. Olin kahden mieheni ystävän kanssa. Komeampi ja parempi kroppa kuin miehelläni. Mieheni kanssa ei vielä seksiä vauvan syntymän jälkeen jos ei yhtä suihinottoa lasketa. Testasin kai omaa viehätysvoimaani tähän kaveriin. En tiedä epäröiköhän sekuntiakaan kun olimme jo päällekäin sohvalla. Ei käytetty edes mitään ehkäsyä. En siitä nyt mitenkään erityisesti nauttinut. Kun uskottomuuteni selvisi miehelleni hän haukkui minut, kaveriinsa laittoi välit poikki. Mutta sen jälkeen ei ole enää haukkunut tai arvostellut. Haluaisin kuitenkin erota hänestä, muut miehet kiinnostavat liiaksi ja en enää halua pettää. Ihmettelen miksi miehen kaveri lähti juttuun mukaan kun olivat hyviä kavereita, eikä mieheni ole koskaan loukannut häntä?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeissä olen käynyt. Tavara ei varmastikaan ollut priimaa, olinhan vasta synnyttänyt. Luulisi tyhmemmänkin tajuavan. Miehen kaveri vielä meni paljastamaan meidät. Ihan hyvä, että kertoi. Itse en nimittäin olisi pystynyt. Ihmettelin kyllä miksi halusi satuttaa kaveriaan. Ihan lapsesta saakka olleet ystäviä. Ap

Vierailija
22/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:16"]

Testeissä olen käynyt. Tavara ei varmastikaan ollut priimaa, olinhan vasta synnyttänyt. Luulisi tyhmemmänkin tajuavan. Miehen kaveri vielä meni paljastamaan meidät. Ihan hyvä, että kertoi. Itse en nimittäin olisi pystynyt. Ihmettelin kyllä miksi halusi satuttaa kaveriaan. Ihan lapsesta saakka olleet ystäviä. Ap

[/quote]

Satuttaa kaveriaan? Avaatko tuota hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä saatoit tehdä noin?

Ai niin, sinä olet nainen, vastuu on miehellä.

Vierailija
24/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävä olet. Ei vastasyntyneen äitinä kuivalla kaudella olisi tullut mieleenkään testaila minkään sortin peniksen omistajiin viemätysvoimaansa. Arvaappa kuuleeko lapsesi isältään aiheesta " ei ollu edes vittu kursiintunut kokoon ja äitisi pani jo minun kaveria" ? :D

Vierailija
25/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas alku pienen ja viattoman lapsen elämälle, huoh!

Vierailija
26/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minkä takia sä halusit satuttaa miestäs?

Vierailija
27/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on niin monta ei näin -pointtia etten tiedä itkiskö vai mitä.. olet ap ihmisjäte.

Vierailija
28/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Kateudesta tietenkin! Mies oli niin kateellinen sinusta ja rakastunut sinuun, mutta mies vei sinut häneltä. Eihän nyt edes mies pelkän pillun takia kaverisuhdetta vaaranna, eihän. 

Hän näki ja tiesi miten huonosti mies sinua kohteli, ehkä oli jopa suoraan sanonut, että et enää kiinnosta ja prinssinä valkoisella ratsulla pelasti sinut kaltoin kohtelulta, kun itse olet niin pirun sokea!

Vierailija
29/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä miksi halusi satuttaa kaveriaan. Ihan lapsesta saakka olleet ystäviä. Ap

[/quote]Satuttaa panemalla vai satuttaa kertomalla? Ehkä hyvä että kertoi. Viha kyllä menee ohi kun aikaa kuluu ja ovat taas kavereita.

Vierailija
30/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:16"]

[/quote]

[/quote]
Niin eiköhän tää olis ollu se tärkein kysymys :D

Vierailija
31/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei Se olisi satuttanut miestä jos ei olisi tiennyt. Itse en olisi kertonut. Mies oli tosi törkeä minua kohtaan, haukkui ja arvosteli. Kuka vastasynnyttänyt ansaitsee sellaista? Olen valmis eroon, en selvästikään rakasta miestä kun pystyn pettämään. Olen ehdottanut eroa syrjähyppyni vuoksi. Mies sanoi, että antoi anteeksi, ei halua erota. Alkanut jostain syystä kohtelemaan mua paremmin. Ehkä silläkin on suhde? Ap

Vierailija
32/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta mamman wet dream

Vierailija
33/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:03"]

No ei Se olisi satuttanut miestä jos ei olisi tiennyt. Itse en olisi kertonut. Mies oli tosi törkeä minua kohtaan, haukkui ja arvosteli. Kuka vastasynnyttänyt ansaitsee sellaista? Olen valmis eroon, en selvästikään rakasta miestä kun pystyn pettämään. Olen ehdottanut eroa syrjähyppyni vuoksi. Mies sanoi, että antoi anteeksi, ei halua erota. Alkanut jostain syystä kohtelemaan mua paremmin. Ehkä silläkin on suhde? Ap

[/quote]

Ei välttämättä ole suhdetta, mutta on käynyt kostamassa tai suunnittelee kostavansa. Silmä silmästä, pano panosta, vai miten se meni?

Ja jos se vaan oli seksiä, niin miksi ei antaisi anteeksi?

Vierailija
34/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä: oliko tuo unelmien parisuhde ennen kuin vauva laitettiin alulle?

Vierailija
35/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:03"]

[/quote]

No mikset sitten eroo?

Vierailija
36/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskotteko te tosiaan, että tämä tarina on tosi?!?

Vierailija
37/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pannut parhaan kaverini viittä eri muijaa ja aina oon anteeksi saanut. :) Muijat ei.

Vierailija
38/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mun kavereista panisi vaimoani, niin tekisi kyllä suorastaan palveluksen. Ei jäisi mitään epäselvyyttä uskollisuudesta.. Eli en syyttäisi ystävääni, vaan vaimoa. Se mikä on löysästi kiinni, se viedään..

Vierailija
39/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten se mies pystyi tekoonsa??? Sä tarjosit sille piparia ja se otti... aika helpolta kuullosti.

Enemmän mua ihmetyttää se miten sä pystyit tekoosi!?

Vierailija
40/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:16"]

[/quote]

[/quote]
Niin eiköhän tää olis ollu se tärkein kysymys :D
[/quote]

Ap:n mieshän ei yhtään satuttanut. Tokihan omaa puolisoaan saa haukkua vaikka heti synnytyksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän