Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen kaveri pystyi tekoonsa?

Vierailija
17.12.2014 |

Olin synnyttänyt reilu kuukausi sitten. Mies oli arvostellut vartaloani ja muutenkin ollut ilkeä. Aloin hieman inhoamaan häntä. Lisäksi väsymys ja hormonit sekaisin. Olin kahden mieheni ystävän kanssa. Komeampi ja parempi kroppa kuin miehelläni. Mieheni kanssa ei vielä seksiä vauvan syntymän jälkeen jos ei yhtä suihinottoa lasketa. Testasin kai omaa viehätysvoimaani tähän kaveriin. En tiedä epäröiköhän sekuntiakaan kun olimme jo päällekäin sohvalla. Ei käytetty edes mitään ehkäsyä. En siitä nyt mitenkään erityisesti nauttinut. Kun uskottomuuteni selvisi miehelleni hän haukkui minut, kaveriinsa laittoi välit poikki. Mutta sen jälkeen ei ole enää haukkunut tai arvostellut. Haluaisin kuitenkin erota hänestä, muut miehet kiinnostavat liiaksi ja en enää halua pettää. Ihmettelen miksi miehen kaveri lähti juttuun mukaan kun olivat hyviä kavereita, eikä mieheni ole koskaan loukannut häntä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aionkin erota, jossain vaiheessa. Joulun jälkeen sitten. Huono suhde, Se on totta, ei mikään vuosisadan rakkaustarina todellakaan.

Vierailija
42/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:10"]

uskotteko te tosiaan, että tämä tarina on tosi?!?

[/quote]

Miksi pitäisi erotella onko tarina tosi vai ei?! Eikö tämä ole ajanvietteenä käytetty keskustelupalsta, jossa prokaatio on oikein oivallinen tapa testata omaa mielipidettään. Tarinassa on totuuden siemen, koska tälläistä tapahtuu ja se mahdollistaa keskustelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sattui oikeasti mieheni sanat, tosi törkeästi arvosteli. Ja minä en ole koskaan tehnyt niin hänelle. Petin kyllä, mutta tuskin jos mies olisi ollut hyvä mua kohtaan.

Vierailija
44/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 ja 30 viesteistä unohtui nimimerkki Ap

Vierailija
45/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte tietää mitä mieheni sanoi, niin muunmuassa "En pysty panemaan sua kun sulla on tuollainen kroppa" "Katsoisit vähän mitä päälles laitat, et ole enää niin timmissä kunnossa" "Näytät kamalalle" Kummasti mies halusi panna heti pettämisen jälkeen ja nykyään ei mitään vaikeuksia. Tosin nyt kroppa onkin palautunut lähes ennalleen, mutta ei Se nyt mikään kamala ollut heti synnytyksen jälkeenkään. En edes halua olla noin pinnallisen ja töykeen miehen kanssa. Ap

Vierailija
46/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon loistavasta isävalinnasta!

Vierailija
47/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietämässä tapauksessa miehen paras kaveri pani jonkin aikaa miehen naisystävän kanssa. Miehillä meni välit poikki eivätkä enää parantuneet. Pari oli jo eroamassa sivusuhteen aikana. Pettäjänainen halusi miehen parhaasta ystävästä vain hetken hupia.

Vierailija
48/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nyt varmaan ymmärrätte minua paremmin. Tuli kyllä ihan puskista nuo miehen sanomiset, ei ennen raskautta tai raskauden aikana sanonut mitään loukkaavaa. Tiedostan, että oma tekoni oli myös todella väärin. Ja eiköhän ole aika lopettaa toisen loukkaaminen, ero voi olla paras ratkaisu. Mutta ystävien miehet olen jättänyt rauhaan ja näin toimin jatkossakin. Ap

Vierailija
49/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kantsis nyt alkaa seukkaa sen kaverin kaa, eikö?

Vierailija
50/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tuollaiset pettäjät. Miten sinä saatoit tehdä miehellesi niin?!

Eikä kaverikaan ole yhtään sen parempi, mutta ei se pettäminen olisi yhtään sen pienempi asia jos olisit pettänyt jonkun tuntemattoman kanssa.

HArmittaa niin miehesi puolesta että hänellä on tuollainen kurjalorttoakka ja paska kaveri. HArmittaa silti vaikka miehesi olisi muuten millainen kusipää tahansa. Ei ketään saisi pettää, eikä satuttaa. Ei vaikka "toi aloitti"

Vierailija
51/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi