Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen kaveri pystyi tekoonsa?

Vierailija
17.12.2014 |

Olin synnyttänyt reilu kuukausi sitten. Mies oli arvostellut vartaloani ja muutenkin ollut ilkeä. Aloin hieman inhoamaan häntä. Lisäksi väsymys ja hormonit sekaisin. Olin kahden mieheni ystävän kanssa. Komeampi ja parempi kroppa kuin miehelläni. Mieheni kanssa ei vielä seksiä vauvan syntymän jälkeen jos ei yhtä suihinottoa lasketa. Testasin kai omaa viehätysvoimaani tähän kaveriin. En tiedä epäröiköhän sekuntiakaan kun olimme jo päällekäin sohvalla. Ei käytetty edes mitään ehkäsyä. En siitä nyt mitenkään erityisesti nauttinut. Kun uskottomuuteni selvisi miehelleni hän haukkui minut, kaveriinsa laittoi välit poikki. Mutta sen jälkeen ei ole enää haukkunut tai arvostellut. Haluaisin kuitenkin erota hänestä, muut miehet kiinnostavat liiaksi ja en enää halua pettää. Ihmettelen miksi miehen kaveri lähti juttuun mukaan kun olivat hyviä kavereita, eikä mieheni ole koskaan loukannut häntä?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, että mun miehellä on vaan rumia ja tylsiä ystäviä, kukaan ei kiinnosta :(

Vierailija
2/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että sorruin nimittelemään sinua lortoksi.

Olen itse ollut se jota mies on pettänyt parhaan kaverini kanssa ja asia satuttaa edelleen vaikka erosta onkin jo vuosia.

Mä en ollut miestäni edes haukkunut millään ja silti meni pettämään, enkä ymmärrä minäkään miten kaverinikaan saattoi tehdä näin minulle...

Mies ei olisi koskaan kertonut ja kehtasi haukkua minua hulluksi ja vainoharhaiseksi kun asiasta mainitsin. Sitten suostui myöntämään kun kerroin kaverini kertoneen asiasta, mutta siltikään ei ollut mielestään tehnyt mitään väärää-

Tekosi ei ole millään tapaa oikeutettua, kuten ei ole oikeutettua minunkaan nimitellä sinua.

Jätä miehesi ja älä enää ikinä petä ketään. jooko?[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:19"]

Vituttaa tuollaiset pettäjät. Miten sinä saatoit tehdä miehellesi niin?!

Eikä kaverikaan ole yhtään sen parempi, mutta ei se pettäminen olisi yhtään sen pienempi asia jos olisit pettänyt jonkun tuntemattoman kanssa.

HArmittaa niin miehesi puolesta että hänellä on tuollainen kurjalorttoakka ja paska kaveri. HArmittaa silti vaikka miehesi olisi muuten millainen kusipää tahansa. Ei ketään saisi pettää, eikä satuttaa. Ei vaikka "toi aloitti"

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa nyt ensin peiliin ja kysy itseltäs: miten mä pystyin niin paskaan tekoon miestäni kohtaan?

Vierailija
5/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se vauva oli teidän paneskelun aikana? Miks olitte kahdestaan?

Vierailija
6/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:15"]Jos joku mun kavereista panisi vaimoani, niin tekisi kyllä suorastaan palveluksen. Ei jäisi mitään epäselvyyttä uskollisuudesta.. Eli en syyttäisi ystävääni, vaan vaimoa. Se mikä on löysästi kiinni, se viedään..
[/quote]

Et syyttäisi ystävääsi? Eli ystävyys jatkuisi?!

Vierailija
7/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on sellainen ystävä, joka on hieman humalassa yrittänyt lähennellä sekä mua että miehen entistä (eli siis silloista) tyttöystävää. Ovat olleet lapsesta asti ystäviä, eikä mies hermostunut hänelle kummallakaan kerralla. Toki asia voisi olla eri jos jompikumpi meistä olisi lähtenyt siihen mukaan, mutta kukapa noista kaverisuhteista aina ottaa selvää? 

Vierailija
8/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
9/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mun kavereistani panis mun vaimoa niin tarjoisin kaljat, ei sitä samaa aina jaksa.

Vierailija
10/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:21"]

Minua sattui oikeasti mieheni sanat, tosi törkeästi arvosteli. Ja minä en ole koskaan tehnyt niin hänelle. Petin kyllä, mutta tuskin jos mies olisi ollut hyvä mua kohtaan.

[/quote]Kerroitko tästä miehelle että sanat satuttivat? Jos et niin onko voinut joskus käydä niin, että sinun sanasi ovat satuttaneet miestäsi, mutta hän ei ole kertonut?

Vierailija
11/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoseen

Vierailija
12/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:03"]No ei Se olisi satuttanut miestä jos ei olisi tiennyt. Itse en olisi kertonut. Mies oli tosi törkeä minua kohtaan, haukkui ja arvosteli. Kuka vastasynnyttänyt ansaitsee sellaista? Olen valmis eroon, en selvästikään rakasta miestä kun pystyn pettämään. Olen ehdottanut eroa syrjähyppyni vuoksi. Mies sanoi, että antoi anteeksi, ei halua erota. Alkanut jostain syystä kohtelemaan mua paremmin. Ehkä silläkin on suhde? Ap
[/quote]

Sillä on pelko että lähdet! Olet osoittanut voimasi ja pääsit niskan päälle vähän kuin vahingossa. Ihan oikein miehellesi, muistaa jatkossa kuinka vaimoa kohdellaan.

Vierailija
13/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:19"]Vituttaa tuollaiset pettäjät. Miten sinä saatoit tehdä miehellesi niin?!

Eikä kaverikaan ole yhtään sen parempi, mutta ei se pettäminen olisi yhtään sen pienempi asia jos olisit pettänyt jonkun tuntemattoman kanssa.

HArmittaa niin miehesi puolesta että hänellä on tuollainen kurjalorttoakka ja paska kaveri. HArmittaa silti vaikka miehesi olisi muuten millainen kusipää tahansa. Ei ketään saisi pettää, eikä satuttaa. Ei vaikka "toi aloitti"
[/quote]

Mieshän on taas täysin syytön...mietipä omaa kurjaa käytöstäsi, onko toinen ansainnut sen oikeasti!

Vierailija
14/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:48"]Missä se vauva oli teidän paneskelun aikana? Miks olitte kahdestaan?
[/quote]

vastaa! minäkin haluan tietää!

Vierailija
15/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua helposti tarjolla, paha kieltäytyy.

Vierailija
16/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halusi seksiä ja sulta sitä sai.

Vierailija
17/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista käydä sp-tautitesteissä.

Vierailija
18/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, sä olit tarjolla. Eihän miehet muuta tarvii kuin toimivan reiän.

Vierailija
19/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla nyt niin hyvä tavara ollut kuin ajattelin. Harmittaa että tuli pilattua ystävyys yhden panon takia.

Vierailija
20/51 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:59"]

Ihmettelen miksi miehen kaveri lähti juttuun mukaan kun olivat hyviä kavereita, eikä mieheni ole koskaan loukannut häntä?

[/quote]

Seksi on seksiä ja kaverit kavereita. Naiset aina sotkevat seksiin kaikkea muuta: tunteita, siivousta, yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan