Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderistä vielä...

Vierailija
17.12.2014 |

Heräsi sellainen ihmetys tuossa Tinderiä käyttäessä, kun usein saa kuulla naisten valitusta miten miehet eivät avaa keskustelua, ja aina saa itse olla aktiivinen osapuoli.

Noh itse päätin kokeilla toisenlaista lähestymistapaa kysyen rohkeasti kahville muutamia mukavan oloisia naisia (lue: ihan normaalin näköisiä "naapurintyttöjä") huonolla menestyksellä. Vastaukseksi tuli pääsääntöisesti (jos ylipäätään tuli vastausta) vittuilevia ja sarkastisia kommentteja :D

Vaikka en nyt mikään alfa ole, niin kyse ei ole siitä että olisin ruma, koska matcheja kuitenkin tulee ihan kiitettävästi ja livenä vientiä kyllä riittää.

Mikä siis mättää?? Miksi ei kumpikaan tapa toimia kelpaa? :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
2/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset on. Iso osa on siellä vain pönkittääkseen itsetuntoa. Haluavat että heille jutellaan ja aloitetaan keskustelu mutta eivät halua muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:48"]Sellaisia ne naiset on. Iso osa on siellä vain pönkittääkseen itsetuntoa. Haluavat että heille jutellaan ja aloitetaan keskustelu mutta eivät halua muuta.
[/quote]No tältä se alkaa vähän vaikuttamaan! :) Lähtökohtaisesti hyvä sovellus pilataan tälläisellä käytöksellä.

Vierailija
4/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan Tinderissä ollessani ottanut vakavasti miehiä, jotka heti kättelyssä ehottivat treffejä. Musta olisi ollut outoa mennä ulos sellaisen kanssa, josta ei tiedä yhtään synkkaako. Eri asia sitten, jos oltiin jo juteltu vaikka pari päivää, niin suostuin.

Vierailija
5/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:52"]No mä en ainakaan Tinderissä ollessani ottanut vakavasti miehiä, jotka heti kättelyssä ehottivat treffejä. Musta olisi ollut outoa mennä ulos sellaisen kanssa, josta ei tiedä yhtään synkkaako. Eri asia sitten, jos oltiin jo juteltu vaikka pari päivää, niin suostuin.
[/quote]Noh tapansa kullakin, mutta en itse ainakaan saa internetin välityksellä selville synkkaako mulla jonkun ihmisen kanssa. Sen takia siellä treffeillä (aika raskas sana, sanoisin mielummin tapaaminen) olisi hauska käydä.

Vierailija
6/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli match ja sait vittuilua? Outoa.... Ei tuolla kyllä kukaan nainen ole omalta osaltani koskaan aloittanut keskustelua, niinkuin ei muissakaan nettitreffeissä. Myyttiä ja legendaa se vain on, jos noissa naiset väittävät aloittavansa keskustelun. Poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
7/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu joku tinder... tätä myötähäpeää nykyaikaa kohtaan.

Vierailija
8/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:01"]Siis oli match ja sait vittuilua? Outoa.... Ei tuolla kyllä kukaan nainen ole omalta osaltani koskaan aloittanut keskustelua, niinkuin ei muissakaan nettitreffeissä. Myyttiä ja legendaa se vain on, jos noissa naiset väittävät aloittavansa keskustelun. Poikkeus vahvistaa säännön.
[/quote]

Kyllä minä nettideittisivustolla ollessani aloitin about kaikki keskustelut. ja olin siis ihan normaalilla sivulla enkä missään vammaisessa tinder-sovelluksessa. Ja kyllä, olen nainen, wohooooo.

Vierailija
9/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:01"]Siis oli match ja sait vittuilua? Outoa.... Ei tuolla kyllä kukaan nainen ole omalta osaltani koskaan aloittanut keskustelua, niinkuin ei muissakaan nettitreffeissä. Myyttiä ja legendaa se vain on, jos noissa naiset väittävät aloittavansa keskustelun. Poikkeus vahvistaa säännön.
[/quote]

Kyllä minä nettideittisivustolla ollessani aloitin about kaikki keskustelut. ja olin siis ihan normaalilla sivulla enkä missään vammaisessa tinder-sovelluksessa. Ja kyllä, olen nainen, wohooooo.
[/quote]

Olet siis se poikkeus.