Soitetaanko pankista työpaikalle ?
Nostin syyskuussa visan luottorajaa, nyt hain korotusta uudelleen. Tuli vaan mieleen, että soittaako ne pankista sinne työpaikalle, kun kerran työpaikan yhteystietoja kysytään. Nolottaa, en haluaisi että töissä joku keskusneiti tietää mun pankkiasioista..?
Kommentit (31)
No näkivät ainakin minulla? No en jaksa enää jauhaa, täällähän ne asiat paremmin tiedetään?
Saako 2200 euron tuloilla rajan 2000 euroon ?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:33"]
[/quote]
Luulisin, joillaihan on raja kolminkertainen kuin kuukausipalkka.
Itseäni mietityttää miten ne siellä pankissa suhtautuu, kun vasta nostin.. ? ap
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:33"]
[/quote]
Luulisin, joillaihan on raja kolminkertainen kuin kuukausipalkka.
Itseäni mietityttää miten ne siellä pankissa suhtautuu, kun vasta nostin.. ? ap
[/quote]
Niin ei voi tietää, niitäkin varmaan ihmetyttää, että miksi olet taas nostamassa rajaa.
Mutta jos aina olet asiasi hoitanut, nostavat varmaan, ellei ole sitten joku raja vastassa.
On soitettu. Eivät kerro miksi soittavat vaan pitää vahvistaa onko n.n työsuhteessa ja onko vakituinen. Muistaakseni kuukausipalkankin tarkistivat kerran.
Kyllä ne pyytävät vaihteessa kääntämään puhelun joko palkanlaskijalle tai hr tyypille.
T. Palkanlaskija
Olen ollut toimistossa töissä lähes 5 vuotta ja kertaakaan ei ole tullut puhelua pankista liittyen työntekijöihin.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:39"]
On soitettu. Eivät kerro miksi soittavat vaan pitää vahvistaa onko n.n työsuhteessa ja onko vakituinen. Muistaakseni kuukausipalkankin tarkistivat kerran. Kyllä ne pyytävät vaihteessa kääntämään puhelun joko palkanlaskijalle tai hr tyypille. T. Palkanlaskija
[/quote]
Kiitos vastauksesta :) ap
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:28"]
No ei tietenkään, mutta kyllähän se siitä työpaikasta kertoo, jos 20 vuotta samana päivänä palkka rapsahtanut tilille. Ei sitä tarvi enää erikseen soitella.
[/quote]
Ei ne siella pankissa noin vain näe, onko liksa samasta paikasta tullut sen 20v, nopeammin saavat tiedot soittamalla. Mutta jos todella on 20v sama työsuhde takana, eivät soita luottorajan nostamisen vuoksi.