Mua niin ärsyttää miehen tapa tehdä aloite seksiin!
Niin, kun makoillaan vaikka sängyssä ja hänen alkaa tehdä mieli, toteaa mies vaan "pannaanko".:D ei siinä mitään ongelmaa, mua vaan ärsyttää kun siitä sitten alkaa se ok ootas, käyn peseen munan. Sillä välillä mä sitten riisuudun ja kun mies tulee takaisin, pistää hän kätensä mun pilluun ja alkaa rämpätä:D mulla kestää älyttömän kauan kostua tollasesta, mä kaipaisin (ja oon tästä miehelle monesti sanonut!!) sellaista että hän vaikka tulisi lusikka-asentoon siinä sängyllä, alkaisi pusutella kaulaa ja niskaa, pikkuhiljaa ujuttaisi kättä mun paidan alle.. tuota kun jatkuisi hetken niin mä jo valuisin reisiä pitkin:D sitten taas jos makoillaan ja mun alkaa tehdä mieli, teen aloitteen juurikin vaikka hiplaamalla miehen sisäreisiä, hipaisemalla "vahingossa" munaa, pussailemalla, kiehnäämällä miehessä niin harvoin menee läpi:D sitten kun oon väsynyt ja totean vaan että pannaanko vielä tänään, mies vastaa ok ja menee pesemään sen helvetin munansa:D onko kohtalontovereita?? mitä tälläiselle tilanteelle voi tehdä?:D
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:28"]
mä kaipaisin (ja oon tästä miehelle monesti sanonut!!) sellaista että hän vaikka tulisi lusikka-asentoon siinä sängyllä, alkaisi pusutella kaulaa ja niskaa, pikkuhiljaa ujuttaisi kättä mun paidan alle.. tuota kun jatkuisi hetken niin mä jo valuisin reisiä pitkin:D sitten taas jos makoillaan ja mun alkaa tehdä mieli, teen aloitteen juurikin vaikka hiplaamalla miehen sisäreisiä, hipaisemalla "vahingossa" munaa, pussailemalla, kiehnäämällä miehessä
[/quote]
Mulla taas vaimo ei kovinkaan paljon syty tuollaisesta, vaikka musta ois mukava aloitella hitaasti sylikkäin, pikkuhiljaa toisiaan kiusaten. Välillä kyllä niin teen, mutta useamminkin tekisin, jos vaimo siitä enemmänkin tykkäisi, ei kyllä tosin pane pahakseenkaan.
jos käy esim 8 kertaa päivässä kusella älkää oikeasti sanoko että pesette suihkun lisäksi kahdeksan kertaa peniksenne päivässä? Sehän tulehtuu vielä tuollaisesta läträämisestä, ei normaalia..
Luuletko ap että tänne valittaminen auttais sitä sun miestä lukemaan sun ajatuksia sen sijaan että sanoisit sille ite asiasta?