Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua niin ärsyttää miehen tapa tehdä aloite seksiin!

Vierailija
17.12.2014 |

Niin, kun makoillaan vaikka sängyssä ja hänen alkaa tehdä mieli, toteaa mies vaan "pannaanko".:D ei siinä mitään ongelmaa, mua vaan ärsyttää kun siitä sitten alkaa se ok ootas, käyn peseen munan. Sillä välillä mä sitten riisuudun ja kun mies tulee takaisin, pistää hän kätensä mun pilluun ja alkaa rämpätä:D mulla kestää älyttömän kauan kostua tollasesta, mä kaipaisin (ja oon tästä miehelle monesti sanonut!!) sellaista että hän vaikka tulisi lusikka-asentoon siinä sängyllä, alkaisi pusutella kaulaa ja niskaa, pikkuhiljaa ujuttaisi kättä mun paidan alle.. tuota kun jatkuisi hetken niin mä jo valuisin reisiä pitkin:D sitten taas jos makoillaan ja mun alkaa tehdä mieli, teen aloitteen juurikin vaikka hiplaamalla miehen sisäreisiä, hipaisemalla "vahingossa" munaa, pussailemalla, kiehnäämällä miehessä niin harvoin menee läpi:D sitten kun oon väsynyt ja totean vaan että pannaanko vielä tänään, mies vastaa ok ja menee pesemään sen helvetin munansa:D onko kohtalontovereita?? mitä tälläiselle tilanteelle voi tehdä?:D

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:48"]Useimmat suomalaiset miehet ovat tuollaisia, luusereita sänkyhommissa. Eikä auta vaikka asioista mainitsee.
[/quote]

Niimpä.
Sitten ihmetellään, kun parin minuutin panon jälkeen naisen tekee vielä mieli, kun ei ole tyydyttynyt. :(

Vierailija
42/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pahinta parisuhteessa on se, kun toinen ei enää kiinnosta seksuaalisessa mielessä ja vetovoima katoaa. Se sisaruus on tietysti hyvä asia, mutta kyllä parisuhteeseen kuuluu intohimo. Itselläni ainakin suhde loppuisi, jos sitä ei olisi. Alkaisin kuitenkin haluta muita miehiä, vaikka uskollinen olenkin.

Vierailija
44/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:48"]Kiitos päivän nauruista! Ihanaa tuo avioseksi! =D
[/quote]

Itseasiassa ei olla aviossa.. Ollaan parikymppisiä:D kirjoitin ehkä hämäävästi aloitukseen "mies" enkä "poikaystävä"
Mutta, jos tässä neljän vuoden seurustelun jälkeen on tälläistä, saa nähdä millaista olisi aviovuoteessa:D!
[/quote]

No älä nyt naimisiin tuollaisen kanssa mene!!

Vierailija
45/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ens kerralla kun se kysyy pannaanko niin ei jos et lämmittele mua eka (heti). Jos jatkat tuota (mahdollisesti pitkään) niin ehkä oppii lopulta???

Vierailija
46/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastaa että ei panna. Itsehän sen tavan hyväkstyt. Joten hän jatkaa siihen malliin kun sinä hyväksyt. Älä suostu jos ei nää vaivaa siihen. Sano että vielä helpommalla pääsee kun hoitaa pesulla käydessä sen käsillään.

Onneksi mulla on mies joka ymmärtää mitä nainen tarvitsee.

Vierailija
47/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
48/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun tarinani:
Olen ollut nykyisen mieheni kanssa lähes neljä vuotta. En tosiaan tiedä, mitä teen sillä sen tiedän etten voi koko elämääni elää näin..

Eli seksiä on AINA VAIN miehen aloitteesta, jos minä teen aloitteen niin miehellä aina jokin tekosyy; häntä väsyttää/ei ole käynyt suihkussa/kiire/katsoo tv. Kuitenkin usein aloitteeni jälkeen n tunnin päästä hän itse haluaakin seksiä ja ihmettelee miksen enää halua (sen jälkeen kun on tylysti torjunut/työntänyt luotaan).

Ja siihen seksiin, jos en siis ole valmiiksi sängyssä, esimerkiksi nukkumaan menossa niin hän menee makkariin ja huutaa sieltä "tuu tänne vähän lepäämään". Noh, yleensä en suostu tulla, tulee hän repimään minut sinne. Sitten kun ollaan sänkyyn päästy, alkaa se väkisin kielen kurkkuun survominen ja itsensä HINKKAAMINEN minua vasten. Noin minuutin sisällä hän on repinyt vaatteemme pois, työntää hän minut AINA kyljelleen ja yrittää survoa munaansa sisälleni(mikä ei yleensä onnistu koska en ole paljoa kostunut siinä vaiheessa). Kun vihdoin hän pääsee sisälle, alkaa armoton nylkytys, kuin puput tekevät ja tätä jatkuu noin 1-3 min kunnes hän laukeaa yleensä naamalleni, jonka jälkeen siirtyy suihkuun. Jään siihen kylmiltäni vain makaamaan, lamaannun suorastaan joka kerta..

Minä kyllä usein häneltä otan suihin yms, yritän miellyttää toista mutta hän on KERRAN yrittänyt nuolla minua ja sekin oli surkeaaaa

Asiasta ollaan niin monet kerrat riidelty, etten enää edes jaksa yrittää puhua.. Ennen syy siihen miksei hän halunnut miellyttää minua, oli kuulemma se, etten ollut täydellinen (=tosi timmi ja treenannut kuin hullu).. Noh, nyt tässä on 1,5 v treenattu ja syöty oikein, vatsalihakset ym näkyy IHAN VAIN MIEHENI VUOKSI eikä muutosta ole näkynyt. En tajua miten joku voi vaan olla tuollainen, ei mitään halua miellyttää toista ja oikeasti vaan tyydyttää itsensä reiälläni suoraan sanottuna..

Kun kirjoitin tätä tekstiä niin kyynelet vaan valuvat, tuntuu joistain ehkä naurettavalta mutta siinä vaiheessa kun on 4 vuotta toiselle ollut vain väline, ei enää naurata....

Jos jollain on MITÄÄN vinkkiä niin ottaisin niitä kiitollisena vastaan..

Vierailija
49/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hormoniehkäisyä on helppo syyttää tästäkin, mutta koen että meidän seksielämämme käännekohta huonompaan oli se, kun vaihdoin ye:t mineihin. Haluni loppuivat kuin seinään. Seksistä tuli pakonomaista miehen tyydyttämistä ilman mitään intohimoa. Koko alapääni tuntui kuin "puudutetulta", eikä mikään oikein tuntunut miltään. Reilun vuoden sinnittelin ja nyt joitakin kuukausia sitten lopetin minien syömisen.

Nyt olemme tilanteessa, että haluni ovat hiljalleen heräilemässä, mutta mies on tottunut tuohon pakkoseksiin kerran kahdessa viikossa. Saa nähdä nousemmeko tästä suosta vielä.. :/ 

Vierailija
50/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:48"]Kiitos päivän nauruista! Ihanaa tuo avioseksi! =D [/quote] Itseasiassa ei olla aviossa.. Ollaan parikymppisiä:D kirjoitin ehkä hämäävästi aloitukseen "mies" enkä "poikaystävä" Mutta, jos tässä neljän vuoden seurustelun jälkeen on tälläistä, saa nähdä millaista olisi aviovuoteessa:D!

[/quote]

Ei tule muuttumaan, jos vanhempia 50+ naisia on uskominen.

Vierailija
51/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, jollei mun aviomiehen maksimi ois se kaksi kertaa viikossa niin epäilisin ap:n olevan mun mieheni kanssa. Ja toisaalta itse teen aloitteen aivan kuten ap.

Vierailija
52/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jos teen aloitteen niin sanon jotain aiheeseen liittyvää yleensä siinä vaiheessa tai hän mulle ja alamme riisua ja kosketella. Usein hän haluais nuolla mut mä tykkään istua päälle ratsaille ja kiihotun kun hän suutelee ja näykkii rintojani.Vaihdamme välillä ratsailta muihin asentoihin, joissa mieheni nauttii ja tulee yleensä. Panee oikein kunnolla yleensä silloin... en valita ;)

Vierailija
53/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

49.. kamala tarina ja kamala elämä. Sano rehellisesti haluatko tuota lopunikääsi ja oletko koskaanuskaltanut sanoa miehelle asiasta? Mies taitaa olla aika dominoiva ja sinä alistut.

49, ajattele millaista elämä olisi jos toinen rakastaisi ja kunnioittaisi sinua aidosti, et olisi mikään pumpattava nukke joka viedään makkariin kun siltä tuntuu,, hirveää painostamista.

49, sä voit olla vielä onnellinen mutta tuskin tuon miehen kanssa jonka kanssa elämäsi on kärsimistä ja alistumista. Nyt aika miettiä perinpohjin ja aloittaa uusi elämä..

Vierailija
54/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:36"]

49.. kamala tarina ja kamala elämä. Sano rehellisesti haluatko tuota lopunikääsi ja oletko koskaanuskaltanut sanoa miehelle asiasta? Mies taitaa olla aika dominoiva ja sinä alistut.

49, ajattele millaista elämä olisi jos toinen rakastaisi ja kunnioittaisi sinua aidosti, et olisi mikään pumpattava nukke joka viedään makkariin kun siltä tuntuu,, hirveää painostamista.

49, sä voit olla vielä onnellinen mutta tuskin tuon miehen kanssa jonka kanssa elämäsi on kärsimistä ja alistumista. Nyt aika miettiä perinpohjin ja aloittaa uusi elämä..

[/quote]

Mikä miehenvaihtokampanja täällä on meneillään..?!

Vierailija
55/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:25"]Tässä minun tarinani:
Olen ollut nykyisen mieheni kanssa lähes neljä vuotta. En tosiaan tiedä, mitä teen sillä sen tiedän etten voi koko elämääni elää näin..

Eli seksiä on AINA VAIN miehen aloitteesta, jos minä teen aloitteen niin miehellä aina jokin tekosyy; häntä väsyttää/ei ole käynyt suihkussa/kiire/katsoo tv. Kuitenkin usein aloitteeni jälkeen n tunnin päästä hän itse haluaakin seksiä ja ihmettelee miksen enää halua (sen jälkeen kun on tylysti torjunut/työntänyt luotaan).

Ja siihen seksiin, jos en siis ole valmiiksi sängyssä, esimerkiksi nukkumaan menossa niin hän menee makkariin ja huutaa sieltä "tuu tänne vähän lepäämään". Noh, yleensä en suostu tulla, tulee hän repimään minut sinne. Sitten kun ollaan sänkyyn päästy, alkaa se väkisin kielen kurkkuun survominen ja itsensä HINKKAAMINEN minua vasten. Noin minuutin sisällä hän on repinyt vaatteemme pois, työntää hän minut AINA kyljelleen ja yrittää survoa munaansa sisälleni(mikä ei yleensä onnistu koska en ole paljoa kostunut siinä vaiheessa). Kun vihdoin hän pääsee sisälle, alkaa armoton nylkytys, kuin puput tekevät ja tätä jatkuu noin 1-3 min kunnes hän laukeaa yleensä naamalleni, jonka jälkeen siirtyy suihkuun. Jään siihen kylmiltäni vain makaamaan, lamaannun suorastaan joka kerta..

Minä kyllä usein häneltä otan suihin yms, yritän miellyttää toista mutta hän on KERRAN yrittänyt nuolla minua ja sekin oli surkeaaaa

Asiasta ollaan niin monet kerrat riidelty, etten enää edes jaksa yrittää puhua.. Ennen syy siihen miksei hän halunnut miellyttää minua, oli kuulemma se, etten ollut täydellinen (=tosi timmi ja treenannut kuin hullu).. Noh, nyt tässä on 1,5 v treenattu ja syöty oikein, vatsalihakset ym näkyy IHAN VAIN MIEHENI VUOKSI eikä muutosta ole näkynyt. En tajua miten joku voi vaan olla tuollainen, ei mitään halua miellyttää toista ja oikeasti vaan tyydyttää itsensä reiälläni suoraan sanottuna..

Kun kirjoitin tätä tekstiä niin kyynelet vaan valuvat, tuntuu joistain ehkä naurettavalta mutta siinä vaiheessa kun on 4 vuotta toiselle ollut vain väline, ei enää naurata....

Jos jollain on MITÄÄN vinkkiä niin ottaisin niitä kiitollisena vastaan..
[/quote]
Kamalaa. :( tuohan kuulostaa ihan raiskaamiselta. Hirveä mies. Hyi.

Vierailija
56/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanalla on muna.

Miehellä kyrpä.

Vierailija
57/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:47"]

Öö, mies pesee omatoimisesti munansa ja rämppää sun pillua? Ei saatana, ei akoille kyllä kelpaa mikään!

[/quote]Ku mies tekee asiat just niinku ite haluaa ja ei kuuntele naisen toiveita ollenkaan, niin on se saatana kumma ku ei kelpaa!

Vierailija
58/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:25"]

Tässä minun tarinani: Olen ollut nykyisen mieheni kanssa lähes neljä vuotta. En tosiaan tiedä, mitä teen sillä sen tiedän etten voi koko elämääni elää näin.. Eli seksiä on AINA VAIN miehen aloitteesta, jos minä teen aloitteen niin miehellä aina jokin tekosyy; häntä väsyttää/ei ole käynyt suihkussa/kiire/katsoo tv. Kuitenkin usein aloitteeni jälkeen n tunnin päästä hän itse haluaakin seksiä ja ihmettelee miksen enää halua (sen jälkeen kun on tylysti torjunut/työntänyt luotaan). Ja siihen seksiin, jos en siis ole valmiiksi sängyssä, esimerkiksi nukkumaan menossa niin hän menee makkariin ja huutaa sieltä "tuu tänne vähän lepäämään". Noh, yleensä en suostu tulla, tulee hän repimään minut sinne. Sitten kun ollaan sänkyyn päästy, alkaa se väkisin kielen kurkkuun survominen ja itsensä HINKKAAMINEN minua vasten. Noin minuutin sisällä hän on repinyt vaatteemme pois, työntää hän minut AINA kyljelleen ja yrittää survoa munaansa sisälleni(mikä ei yleensä onnistu koska en ole paljoa kostunut siinä vaiheessa). Kun vihdoin hän pääsee sisälle, alkaa armoton nylkytys, kuin puput tekevät ja tätä jatkuu noin 1-3 min kunnes hän laukeaa yleensä naamalleni, jonka jälkeen siirtyy suihkuun. Jään siihen kylmiltäni vain makaamaan, lamaannun suorastaan joka kerta.. Minä kyllä usein häneltä otan suihin yms, yritän miellyttää toista mutta hän on KERRAN yrittänyt nuolla minua ja sekin oli surkeaaaa Asiasta ollaan niin monet kerrat riidelty, etten enää edes jaksa yrittää puhua.. Ennen syy siihen miksei hän halunnut miellyttää minua, oli kuulemma se, etten ollut täydellinen (=tosi timmi ja treenannut kuin hullu).. Noh, nyt tässä on 1,5 v treenattu ja syöty oikein, vatsalihakset ym näkyy IHAN VAIN MIEHENI VUOKSI eikä muutosta ole näkynyt. En tajua miten joku voi vaan olla tuollainen, ei mitään halua miellyttää toista ja oikeasti vaan tyydyttää itsensä reiälläni suoraan sanottuna.. Kun kirjoitin tätä tekstiä niin kyynelet vaan valuvat, tuntuu joistain ehkä naurettavalta mutta siinä vaiheessa kun on 4 vuotta toiselle ollut vain väline, ei enää naurata.... Jos jollain on MITÄÄN vinkkiä niin ottaisin niitä kiitollisena vastaan..

[/quote]

Tämä mahtaa olla jo niitä miehiä joiden kohdalla voi huoleti sanoa, jotta vaihtamalla paranee.

Treenaamista voit keventää ja tehdä just sen verran, kuin itsestä tuntuu hyvälle. Tee se itseäsi varten älä muita.

M40

Vierailija
59/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:25"]

Tässä minun tarinani: Olen ollut nykyisen mieheni kanssa lähes neljä vuotta. En tosiaan tiedä, mitä teen sillä sen tiedän etten voi koko elämääni elää näin.. Eli seksiä on AINA VAIN miehen aloitteesta, jos minä teen aloitteen niin miehellä aina jokin tekosyy; häntä väsyttää/ei ole käynyt suihkussa/kiire/katsoo tv. Kuitenkin usein aloitteeni jälkeen n tunnin päästä hän itse haluaakin seksiä ja ihmettelee miksen enää halua (sen jälkeen kun on tylysti torjunut/työntänyt luotaan). Ja siihen seksiin, jos en siis ole valmiiksi sängyssä, esimerkiksi nukkumaan menossa niin hän menee makkariin ja huutaa sieltä "tuu tänne vähän lepäämään". Noh, yleensä en suostu tulla, tulee hän repimään minut sinne. Sitten kun ollaan sänkyyn päästy, alkaa se väkisin kielen kurkkuun survominen ja itsensä HINKKAAMINEN minua vasten. Noin minuutin sisällä hän on repinyt vaatteemme pois, työntää hän minut AINA kyljelleen ja yrittää survoa munaansa sisälleni(mikä ei yleensä onnistu koska en ole paljoa kostunut siinä vaiheessa). Kun vihdoin hän pääsee sisälle, alkaa armoton nylkytys, kuin puput tekevät ja tätä jatkuu noin 1-3 min kunnes hän laukeaa yleensä naamalleni, jonka jälkeen siirtyy suihkuun. Jään siihen kylmiltäni vain makaamaan, lamaannun suorastaan joka kerta.. Minä kyllä usein häneltä otan suihin yms, yritän miellyttää toista mutta hän on KERRAN yrittänyt nuolla minua ja sekin oli surkeaaaa Asiasta ollaan niin monet kerrat riidelty, etten enää edes jaksa yrittää puhua.. Ennen syy siihen miksei hän halunnut miellyttää minua, oli kuulemma se, etten ollut täydellinen (=tosi timmi ja treenannut kuin hullu).. Noh, nyt tässä on 1,5 v treenattu ja syöty oikein, vatsalihakset ym näkyy IHAN VAIN MIEHENI VUOKSI eikä muutosta ole näkynyt. En tajua miten joku voi vaan olla tuollainen, ei mitään halua miellyttää toista ja oikeasti vaan tyydyttää itsensä reiälläni suoraan sanottuna.. Kun kirjoitin tätä tekstiä niin kyynelet vaan valuvat, tuntuu joistain ehkä naurettavalta mutta siinä vaiheessa kun on 4 vuotta toiselle ollut vain väline, ei enää naurata.... Jos jollain on MITÄÄN vinkkiä niin ottaisin niitä kiitollisena vastaan..

[/quote]

Tämä mahtaa olla jo niitä miehiä joiden kohdalla voi huoleti sanoa, jotta vaihtamalla paranee.

Treenaamista voit keventää ja tehdä just sen verran, kuin itsestä tuntuu hyvälle. Tee se itseäsi varten älä muita.

M40

[/quote]

Ei se vaihtamalla parane!

Vierailija
60/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä spontaanista seksistä jos aina mentävä ekana munan pesulle?