Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua niin ärsyttää miehen tapa tehdä aloite seksiin!

Vierailija
17.12.2014 |

Niin, kun makoillaan vaikka sängyssä ja hänen alkaa tehdä mieli, toteaa mies vaan "pannaanko".:D ei siinä mitään ongelmaa, mua vaan ärsyttää kun siitä sitten alkaa se ok ootas, käyn peseen munan. Sillä välillä mä sitten riisuudun ja kun mies tulee takaisin, pistää hän kätensä mun pilluun ja alkaa rämpätä:D mulla kestää älyttömän kauan kostua tollasesta, mä kaipaisin (ja oon tästä miehelle monesti sanonut!!) sellaista että hän vaikka tulisi lusikka-asentoon siinä sängyllä, alkaisi pusutella kaulaa ja niskaa, pikkuhiljaa ujuttaisi kättä mun paidan alle.. tuota kun jatkuisi hetken niin mä jo valuisin reisiä pitkin:D sitten taas jos makoillaan ja mun alkaa tehdä mieli, teen aloitteen juurikin vaikka hiplaamalla miehen sisäreisiä, hipaisemalla "vahingossa" munaa, pussailemalla, kiehnäämällä miehessä niin harvoin menee läpi:D sitten kun oon väsynyt ja totean vaan että pannaanko vielä tänään, mies vastaa ok ja menee pesemään sen helvetin munansa:D onko kohtalontovereita?? mitä tälläiselle tilanteelle voi tehdä?:D

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies tunkee heti munan sisään ja rämppää vasta sitten.

Vierailija
2/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:30"]No mun mies tunkee heti munan sisään ja rämppää vasta sitten.
[/quote]

Heh, jokainen kai tavallaan! Sytytkö sä tuosta?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi "syttyä"? 2

Vierailija
4/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka näyttämällä kirjoituksesi miehellesi.

Vierailija
5/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälä pälä. Turhaan täällä valitat. Mainitse asiasta miehellesi.

Vierailija
6/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
7/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:39"]Pälä pälä. Turhaan täällä valitat. Mainitse asiasta miehellesi.
[/quote]

Kuten tekstissäkin mainitsin, mä olen tästä maininnut. Olen sanonut juurikik tekstissä lukevat asiat, mutta hän ei muuta tapojaan..

Vierailija
8/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityskeskustelun paikka.

Vierailija
9/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa vikaa. Tai ongelma on enemmänkin tuossa sanallisessa viestinnässä. Meillä kysytään: "Voitasko tänään saunan jälkeen?" tai jos teen aloitteen, niin "katotaan parin tunnin päästä". Seksikin on aikataulutettua. Harvoin siltä saa spontaanisti, aina pitää sopia kellonaika. Sitten on näitä pikkujuttuja, esim. monesti olen sanonut että "aloita musta", koska jokaikinen kerta se menee sängylle makaamaan munasillaan ja odottaa että mä kiihkeänä ja kiihottuneena tulen antamaan sille varttin verran suuhoitoa (vaikka homma on alkanut juuri tuolla: voitasko harrastaa seksiä klo 20.35? -> menee sängylle makaamaan ja odottaa että mä aloitan).  Toki minäkin sitten saan lähes täydellistä settiä, mutta joskus nuo "pikkujutut" alkaa vaan ärsyttämään ja se kaavamaisuus ja yllätyksettömyys.

Ja kyllä, puhuttu on. Näytetty kädestä pitäen ja ohjailtu ja kehuttu. Ehkä se joskus oppii.

Vierailija
10/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yt-neuvottelut, väläytä eläkepakettia!

Vierailija
11/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vothan sä itsekin tehdä jotain. Kun mies menee pesemään munaansa, rämplää itsesi sopivaan tilaan. Nouse ratsaille ja nauti.

Vierailija
12/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:41"]Vähän samaa vikaa. Tai ongelma on enemmänkin tuossa sanallisessa viestinnässä. Meillä kysytään: "Voitasko tänään saunan jälkeen?" tai jos teen aloitteen, niin "katotaan parin tunnin päästä". Seksikin on aikataulutettua. Harvoin siltä saa spontaanisti, aina pitää sopia kellonaika. Sitten on näitä pikkujuttuja, esim. monesti olen sanonut että "aloita musta", koska jokaikinen kerta se menee sängylle makaamaan munasillaan ja odottaa että mä kiihkeänä ja kiihottuneena tulen antamaan sille varttin verran suuhoitoa (vaikka homma on alkanut juuri tuolla: voitasko harrastaa seksiä klo 20.35? -> menee sängylle makaamaan ja odottaa että mä aloitan).  Toki minäkin sitten saan lähes täydellistä settiä, mutta joskus nuo "pikkujutut" alkaa vaan ärsyttämään ja se kaavamaisuus ja yllätyksettömyys.

Ja kyllä, puhuttu on. Näytetty kädestä pitäen ja ohjailtu ja kehuttu. Ehkä se joskus oppii.
[/quote]

Tämä myös kuulosti aivan kuin minun suustani..

Vierailija
13/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:41"]

Vähän samaa vikaa. Tai ongelma on enemmänkin tuossa sanallisessa viestinnässä. Meillä kysytään: "Voitasko tänään saunan jälkeen?" tai jos teen aloitteen, niin "katotaan parin tunnin päästä". Seksikin on aikataulutettua. Harvoin siltä saa spontaanisti, aina pitää sopia kellonaika. Sitten on näitä pikkujuttuja, esim. monesti olen sanonut että "aloita musta", koska jokaikinen kerta se menee sängylle makaamaan munasillaan ja odottaa että mä kiihkeänä ja kiihottuneena tulen antamaan sille varttin verran suuhoitoa (vaikka homma on alkanut juuri tuolla: voitasko harrastaa seksiä klo 20.35? -> menee sängylle makaamaan ja odottaa että mä aloitan).  Toki minäkin sitten saan lähes täydellistä settiä, mutta joskus nuo "pikkujutut" alkaa vaan ärsyttämään ja se kaavamaisuus ja yllätyksettömyys.

[/quote]

Reps :D

Ei helvata, kuolisin nauruun, jos mieheni menisi sovittuna kellonaikana makaamaan ja odottamaan palvelua. :D

Vierailija
14/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:42"]Vothan sä itsekin tehdä jotain. Kun mies menee pesemään munaansa, rämplää itsesi sopivaan tilaan. Nouse ratsaille ja nauti.
[/quote]

Mä en vaan ole sellainen ihminen joka tulee sille tuulelle tuosta rämpläämisestä. Ihan sama rämpläänkö itse vai tekeekö sen mies. Mä haluaisin sitä hellyyttä, sillä kostun heti

Vierailija
15/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi, tosi romanttiselta:)

Vierailija
16/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, pitänee meilläkin muuttaa kaavaa, sillä mies huomioi aina ensin mulle orgasmeja ennen yhdyntää. Saa tietysti imua multa ennen sitä useinkin, mutta voin kyllä aloittaa joskus itsekin tuolla. Hyvä kirjoitus ja laittoi ajatelemaan omia tapojakin.

Vierailija
17/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mies pesee omatoimisesti munansa ja rämppää sun pillua? Ei saatana, ei akoille kyllä kelpaa mikään!

Vierailija
18/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista! Ihanaa tuo avioseksi! =D

Vierailija
19/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat suomalaiset miehet ovat tuollaisia, luusereita sänkyhommissa. Eikä auta vaikka asioista mainitsee.

Vierailija
20/83 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:46"]Kuulostaa tosi, tosi romanttiselta:)
[/quote]

No sanos muuta