Mua niin ärsyttää miehen tapa tehdä aloite seksiin!
Niin, kun makoillaan vaikka sängyssä ja hänen alkaa tehdä mieli, toteaa mies vaan "pannaanko".:D ei siinä mitään ongelmaa, mua vaan ärsyttää kun siitä sitten alkaa se ok ootas, käyn peseen munan. Sillä välillä mä sitten riisuudun ja kun mies tulee takaisin, pistää hän kätensä mun pilluun ja alkaa rämpätä:D mulla kestää älyttömän kauan kostua tollasesta, mä kaipaisin (ja oon tästä miehelle monesti sanonut!!) sellaista että hän vaikka tulisi lusikka-asentoon siinä sängyllä, alkaisi pusutella kaulaa ja niskaa, pikkuhiljaa ujuttaisi kättä mun paidan alle.. tuota kun jatkuisi hetken niin mä jo valuisin reisiä pitkin:D sitten taas jos makoillaan ja mun alkaa tehdä mieli, teen aloitteen juurikin vaikka hiplaamalla miehen sisäreisiä, hipaisemalla "vahingossa" munaa, pussailemalla, kiehnäämällä miehessä niin harvoin menee läpi:D sitten kun oon väsynyt ja totean vaan että pannaanko vielä tänään, mies vastaa ok ja menee pesemään sen helvetin munansa:D onko kohtalontovereita?? mitä tälläiselle tilanteelle voi tehdä?:D
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:47"]Öö, mies pesee omatoimisesti munansa ja rämppää sun pillua? Ei saatana, ei akoille kyllä kelpaa mikään!
[/quote]
Kyllä se kuule pidemmän päälle pistää vituttamaan jos mies ei paskan vertaa välitä siitä mitä naisensa haluaisi, aina on oma nautinto vaan mielessä
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:47"]
Öö, mies pesee omatoimisesti munansa ja rämppää sun pillua? Ei saatana, ei akoille kyllä kelpaa mikään!
[/quote]
Tämän takia en koskaan avioitunut. On mahtavaa saada harrastaa yhden yön juttuja. M32
Jos miehesi käy suihkussa joka päivä eikä runkkaa ja osaa kusta ilman että terska on täynnä kusta niin kyllä sitä voi naida ilman munan pesua. Annat kunnon käteenvedon ja syljet munalle ja runkkaat. Sen jälkeen mies tekee sulle mitö tykkäät nii voitte naida ilman pesuja
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:48"]Kiitos päivän nauruista! Ihanaa tuo avioseksi! =D
[/quote]
Itseasiassa ei olla aviossa.. Ollaan parikymppisiä:D kirjoitin ehkä hämäävästi aloitukseen "mies" enkä "poikaystävä"
Mutta, jos tässä neljän vuoden seurustelun jälkeen on tälläistä, saa nähdä millaista olisi aviovuoteessa:D!
Tulit sitten tänne avautumaan sen sijaan että puhuisit miehesi kanssa?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:41"]
Vähän samaa vikaa. Tai ongelma on enemmänkin tuossa sanallisessa viestinnässä. Meillä kysytään: "Voitasko tänään saunan jälkeen?" tai jos teen aloitteen, niin "katotaan parin tunnin päästä". Seksikin on aikataulutettua. Harvoin siltä saa spontaanisti, aina pitää sopia kellonaika. Sitten on näitä pikkujuttuja, esim. monesti olen sanonut että "aloita musta", koska jokaikinen kerta se menee sängylle makaamaan munasillaan ja odottaa että mä kiihkeänä ja kiihottuneena tulen antamaan sille varttin verran suuhoitoa (vaikka homma on alkanut juuri tuolla: voitasko harrastaa seksiä klo 20.35? -> menee sängylle makaamaan ja odottaa että mä aloitan). Toki minäkin sitten saan lähes täydellistä settiä, mutta joskus nuo "pikkujutut" alkaa vaan ärsyttämään ja se kaavamaisuus ja yllätyksettömyys.
Ja kyllä, puhuttu on. Näytetty kädestä pitäen ja ohjailtu ja kehuttu. Ehkä se joskus oppii.
[/quote]
Se on vaan niin tottunut thaityttöihin. Ensin sovitaan aika thaihieroma paikkaan ja sitten siellä vaan makaamaan ja odottamaan, että tyttö pistää suuhun.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:52"]
[/quote]
Ja toinen joka ei osaa lukea.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:47"]Öö, mies pesee omatoimisesti munansa ja rämppää sun pillua? Ei saatana, ei akoille kyllä kelpaa mikään! [/quote] Kyllä se kuule pidemmän päälle pistää vituttamaan jos mies ei paskan vertaa välitä siitä mitä naisensa haluaisi, aina on oma nautinto vaan mielessä
[/quote]
Jaa oma nautinto jos toista varten pesee munansa ja vielä rämplää naisensa pillua? Ja mitä nainen tekee, ottaa vastaan ja vielä valittaa. Kai se akkakin saatana voi tehdä jotain seksinsä eteen? Harrastakoon sillai seksiä, että nauttii, pitääkö sitä joka asiasta muita syyttää?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:52"]
[/quote]
[/quote]
Joo, samaa olin tulossa sanomaan! ap
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:52"]
[/quote]
[/quote]
Se on mies.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:47"]Öö, mies pesee omatoimisesti munansa ja rämppää sun pillua? Ei saatana, ei akoille kyllä kelpaa mikään! [/quote] Kyllä se kuule pidemmän päälle pistää vituttamaan jos mies ei paskan vertaa välitä siitä mitä naisensa haluaisi, aina on oma nautinto vaan mielessä
[/quote]
Jaa oma nautinto jos toista varten pesee munansa ja vielä rämplää naisensa pillua? Ja mitä nainen tekee, ottaa vastaan ja vielä valittaa. Kai se akkakin saatana voi tehdä jotain seksinsä eteen? Harrastakoon sillai seksiä, että nauttii, pitääkö sitä joka asiasta muita syyttää?
[/quote]
Huoh, sä oot taas yksi niitä ihmisiä jotka tahallaan ymmärtävät kaiken väärin tai sitten vaan olet saatanan yksinkertainen:D
Voi ap, jos parikymppisenä on tuollainen seksielämä, tee ihmeessä jotain sille miehelle. Muuten kymmenen vuoden päästä viimeistään alat kaivata kunnon miestä sänkyysi. Todennäköisesti jo paljon aiemmin. Älä tee lapsia, jos mies ei tuosta muutu. Alat tuntea pian teidät veljeksi ja sisareksi etkä enää halua tuollaista vässykkää ja alat silmäillä parempia uroksia.
nimin. Kokemusta on ja onneksi vaihdoin.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:49"]
[/quote]
[/quote]
Huoh, sä oot taas yksi niitä ihmisiä jotka tahallaan ymmärtävät kaiken väärin tai sitten vaan olet saatanan yksinkertainen:D
[/quote]
Yritän nyt vielä selittää sulle, yksinkertainen mies. (oletan.) Jos toinen toisi sulle joks vuosi joululahjaksi kirjan, vaikka olet sokea, ja yrität sanoa että kiitos, mutta en tee tällä kirjalla mitään. Silti taas ensi vuonna saat paketista kirjan. Eikö alakkin pikkuhiljaa vituttaa? Sama fiilis on mulla kun mies rämplää ja rämplää, vaikka olen monesti sanonut että EI KIITOS, en tykkää siitä. Lopulta siihen on vain tyydyttävä ja yritettävä ajatuksilla saada itsensä märäksi
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:49"] [quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:47"]Öö, mies pesee omatoimisesti munansa ja rämppää sun pillua? Ei saatana, ei akoille kyllä kelpaa mikään! [/quote] Kyllä se kuule pidemmän päälle pistää vituttamaan jos mies ei paskan vertaa välitä siitä mitä naisensa haluaisi, aina on oma nautinto vaan mielessä [/quote] Jaa oma nautinto jos toista varten pesee munansa ja vielä rämplää naisensa pillua? Ja mitä nainen tekee, ottaa vastaan ja vielä valittaa. Kai se akkakin saatana voi tehdä jotain seksinsä eteen? Harrastakoon sillai seksiä, että nauttii, pitääkö sitä joka asiasta muita syyttää? [/quote] Huoh, sä oot taas yksi niitä ihmisiä jotka tahallaan ymmärtävät kaiken väärin tai sitten vaan olet saatanan yksinkertainen:D
[/quote]
Se on katkera mies, jonka vaimo on vaihtanut parempaan seksinantajaan.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:49"] [quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:47"]Öö, mies pesee omatoimisesti munansa ja rämppää sun pillua? Ei saatana, ei akoille kyllä kelpaa mikään! [/quote] Kyllä se kuule pidemmän päälle pistää vituttamaan jos mies ei paskan vertaa välitä siitä mitä naisensa haluaisi, aina on oma nautinto vaan mielessä [/quote] Jaa oma nautinto jos toista varten pesee munansa ja vielä rämplää naisensa pillua? Ja mitä nainen tekee, ottaa vastaan ja vielä valittaa. Kai se akkakin saatana voi tehdä jotain seksinsä eteen? Harrastakoon sillai seksiä, että nauttii, pitääkö sitä joka asiasta muita syyttää? [/quote] Huoh, sä oot taas yksi niitä ihmisiä jotka tahallaan ymmärtävät kaiken väärin tai sitten vaan olet saatanan yksinkertainen:D
[/quote]
Se on katkera mies, jonka vaimo on vaihtanut parempaan seksinantajaan.
[/quote]
Heh, hyvin mahdollista!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:47"]
Öö, mies pesee omatoimisesti munansa ja rämppää sun pillua? Ei saatana, ei akoille kyllä kelpaa mikään!
[/quote]
Tämän takia en koskaan avioitunut. On mahtavaa saada harrastaa yhden yön juttuja. M32
[/quote] itse niitä naisena jokusen kokeneena sanoisin, että eipä ole sen vertaa kehumista niissäkään. Yleensä se on, että kortonki päälle ja jynkyttämään. Ikinä en ole yhdenillan jutuissa saanut, parisuhteessa kylläkin lähes aina, jonkin ajan jälkeen alkaa onnistua. Mutta mikäpä siinä jos itse et ole niitä miehiä, jotka nauttii kun nainen saa ja kiinnostaa vaan päästä purkamaan paineet ilman mitään hellyyttä. Toki on se pieni joukko naisia, jotka yhdenillan jutuista nauttii ja varmaan saakin. Ei vaan mun tuntemat kukaan ja lähes aina seksi on pelkkää mekaanista pökkimistä, usein kännissä oleva mieskään ei edes tule, mutta yrittää silti väkisin saada niin että naisella on paikat aamulla rikki. Uh miten kiihkeää.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:59"]Voi ap, jos parikymppisenä on tuollainen seksielämä, tee ihmeessä jotain sille miehelle. Muuten kymmenen vuoden päästä viimeistään alat kaivata kunnon miestä sänkyysi. Todennäköisesti jo paljon aiemmin. Älä tee lapsia, jos mies ei tuosta muutu. Alat tuntea pian teidät veljeksi ja sisareksi etkä enää halua tuollaista vässykkää ja alat silmäillä parempia uroksia.
nimin. Kokemusta on ja onneksi vaihdoin.
[/quote]
Tätä mäkin ehkä ihan vähän pelkään..:p
Miehet EI muutu, varsinkaan parempaan suuntaan, eikä varsinkaan tuossa asiassa. Jos jo parikymppisenä mennään tuolle linjalle, niin ehdottomasti juoksisin jo karkuun ja lujaa. Meillä alettiin olla tuossa jamassa vasta parinkymmenen yhdessäolovuoden jälkeen. Keskustelu ei mene perille. Pakko kai se on vaihtoon pistää, jos ei nyt ihmeitä tapahdu ja pian.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:41"]
Vähän samaa vikaa. Tai ongelma on enemmänkin tuossa sanallisessa viestinnässä. Meillä kysytään: "Voitasko tänään saunan jälkeen?" tai jos teen aloitteen, niin "katotaan parin tunnin päästä". Seksikin on aikataulutettua. Harvoin siltä saa spontaanisti, aina pitää sopia kellonaika. Sitten on näitä pikkujuttuja, esim. monesti olen sanonut että "aloita musta", koska jokaikinen kerta se menee sängylle makaamaan munasillaan ja odottaa että mä kiihkeänä ja kiihottuneena tulen antamaan sille varttin verran suuhoitoa (vaikka homma on alkanut juuri tuolla: voitasko harrastaa seksiä klo 20.35? -> menee sängylle makaamaan ja odottaa että mä aloitan). Toki minäkin sitten saan lähes täydellistä settiä, mutta joskus nuo "pikkujutut" alkaa vaan ärsyttämään ja se kaavamaisuus ja yllätyksettömyys.
Ja kyllä, puhuttu on. Näytetty kädestä pitäen ja ohjailtu ja kehuttu. Ehkä se joskus oppii.
[/quote]
Jos se ei ymmärrä, mikä musta pitää aloittaa? Mustat vaatteet, musta sisustus...? Minun mieheni ei ainakaan ymmärtäisi tuollaista vihjausta. Enkä suoraan sanottuna oikein minäkään, tarkoitatko, että haluat ensin kiihotusta? Sano se sitten niillä sanoilla, älä odota mieheltä liikaa alynlahjoja tuossa tilanteessa. :)