Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea päässäsi pyörii tällä hetkellä?

Vierailija
17.12.2014 |

Itse ressaan viime hetken joululahjoja vielä parille tutulle sekä vaivaa todella kun haluaisi nukkua ja on väsynyt mutta uni ei vain tule : (

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää saanko hyvät unet tänä yönä ja toivon että aamulla voisi nukkua pitkään. Meillä 5 viikkoinen vauva.. Lisäksi on huono omatunto kun menin jo nyt sänkyyn kun voisi katsoa tv:tä miehen kanssa, mutta pakko mennä nukkumaan kun ei tiedä millainen yö tulossa.

Vierailija
42/93 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylläripylläri JOULUJUTUT pyörii mielessä. Kunhan saan joitain ostoksia vielä hoidettua, niin sit lupaan rentoutua ja höllätä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti, kun join kahvia liikaa! Ei väsytä yhtään, kohta pitäis mennä nukkumaan.. Työt alkaa 6.15.. 

Vierailija
44/93 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukaan onnettomuus ja siinä kuolleet tutut, mummin alzheimer, äidin suru, huominen terapiaistunto, joululahjat jotka tuossa korissa odottaa ensi viikkoa... Ja että voittaako joulukalenteriarvalla mitään.

Vierailija
45/93 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että tuleekohan valkoinen joulu vai ei.

Vierailija
46/93 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
47/93 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, kuinka voi joulu olla näin antijuhlan tuntuinen ja samaa sanoi 17-v. poikakin äsken. Mietin puhelua päivällä, yksi sukulainen soittaa kerran vuodessa ja innostun aina puhumaan niin, että hän joutuu lopettamaan höpinäni  kesken. Nolottaa. Naapurinmiestä ajattelen myös ja sitä kuinka sattumalta odotettiin tänään hissiä yhdessä. 

Vierailija
48/93 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että missä mun toppahousut on, pakko löytää ne ennenkuin lähden joulun viettoon muualle Suomeen, jossa on n. sata astetta pakkasta.

Vierailija
49/93 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin onko vauva allerginen vai mikä sillä on kun naama turvoksissa. Mietin jaksaako käydä suihkussa kun kuitenkin vauva itkee heti kun shampoo päässä. Onko huomenna kuva päivä vai ei. Mitähän saan äidiltä lahjaksi.

Vierailija
50/93 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, kuinka saisin nämä valtavat katkeruuden ja vihan tunteet päättymään. Miksi minulle käy aina näin? Miksi minä en saa tehdä tarpeeksi töitä ja edetä?

Vierailija
51/93 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mielessä ihastukseni ja miten hauskaa sillä toivottavasti on tyttöystävänsä kanssa nyt jouluna. Itse olen yksin.

Vierailija
52/93 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus ja elämä ja kuolema.

Vierailija
53/93 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys. Ensimmäinen yksinäinen joulu tulossa huomenna.

Vierailija
54/93 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännään pääsinkö kurssia läpi, panettaa ja kurssinvetäjä on kuuma.

Vierailija
55/93 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:34"]

Jännään pääsinkö kurssia läpi, panettaa ja kurssinvetäjä on kuuma.

[/quote]

Pane kurssinvetäjää jotta saat kurssin läpi. win-win

Vierailija
56/93 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:23"]

Päässäni pyörii että voiko se olla mahdollista ettei kukaan muukaan oikeesti tiedä mitä tekee.

[/quote]

On hyvin mahdollista. Tai sitten kun tiedät niin ikää on jo niin paljon ettei sillä ole väliä.

Vierailija
57/93 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mullakin täällä jotain kuumaa katseltavaa. mutta ei, joudun vaan tuijottamaan työkavereiden ei-niin-kuumia naamoja.

Vierailija
58/93 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pelottaa, voidaanko todettu terveydellinen vika hoitaa niin helposti kuin on luvattu. Toivottavasti tapaan edes sen lääkärin huomenna ja se ottaa minun tapaukseni vakavasti.

Töitä on, se antaa turvallisuutta vaikka rasittaakin. En ole työssäni huono, se lohduttaa.

Kissa ottaa kevyesti ja nauttii nykyhetkestä, sitä on kiva katsella.

Vierailija
59/93 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shark Tank :D

Vierailija
60/93 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa unta, kauhea jetlag. Mietin minne kouluihin hakisin keväällä ja stressaan pääsenkö sisään. Haluaisin lähteä ulkomaille takaisin kolmeksi kuukaudeksi lempikaupunkiini, mutta ei ole rahaa/oikeastaan aikaakaan, tiedän vain että haluan sinne niin kovasti takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän