Mitä kaikkea päässäsi pyörii tällä hetkellä?
Itse ressaan viime hetken joululahjoja vielä parille tutulle sekä vaivaa todella kun haluaisi nukkua ja on väsynyt mutta uni ei vain tule : (
Kommentit (93)
Missä hitossa minun kuukautiset on
no pojan peliongelma,joulupuukeräyksen pakettien jakaminen,duunikaveri mököttää,auton katsastus
Mietin eikö eräs mies vaan uskalla lähestyä mua kunnolla, vihjailee ainoastaan vai eikö olekaan niin ihastunut tai kiinnostunut kuin ajattelin...
Alakuloisen tyhjä fiilis, koska vauva syntyy, mitä teen ensi vuonna, miksi asioiden hoitaminen on tuskaisaa, pelaako mies koko illan, nälkä mutta ei mitään mitä haluaisi syödä..
Pitää mennä kohta suihkuun ja sheivata kainalot. Ei jaksais millään. Huomenna on lapsien joulujuhlat koululla. Pakko mennä, vaikkei huvittais. Mitäs muuta... kahtena iltana ollut miehen kanssa vääntöä seksistä. Sama meno jatkuu varmaan tänäänkin. Miestä väsyttää... sekstaillessa menee aina niin myöhään ja aamulla pitää herätä töihin... eli mies ei jaksa. Eilen se alkoi luetella, että kun mä en oo rasvannu sen jalkojakaan, enkä muitakaan paikkoja. Että sellasta meillä!
Lapsettomuus, mistä taion 50t lisäaikaa työprojekteihin ennen joulua kun viikonloppukin on jo laskettu mukaan,opinnäytetyön viivästyminen, outo ihosairaus, joka levinnyt nopeasti, isän muistisairaus, asuntovelka, hoitaakohan mies kotitalouden laskut tällä kertaa ajallaan, isoäidin kommentit meidän lapsettomuudesta ja haukut kun emme käy siellä tarpeeksi usein, ehdinkö ostaavloputkin lahjat ennen keskiviikkoa, milloin ehtisin tehdä joulusiivouksen ja jouluruoat 15 hengelle.
Ahdistaa. Olen käyttänyt kaikki säästörahat joululahjoihin ja vielä on ostamatta.. Mietin miten selviän joulusta. Häpeän kaikkea, häpeän olla köyhä, häpeän olla ruma, häpeän olla lihava. Miksi syön tälläkin hetkellä karkkia. Tekisi mieli vaan nukahtaa muttei nukuta. Väsyttää kamalasti...
Mietin vielä mitä joululahjoja pitäs vielä hankkia lapsille että olisi mahdollisimman tasapuolisesti. Jouluiset mietteet muutenkin.. kaiken kaikkiaan kiitollinen ja hyvä fiilis, on terveyttä,rakkaat lapset ja rakas aviomies, ihana koti, ruokaa kaapissa.. :) Nautin tästä hetkestä, huomisesta emme tiedä..
Vittu mitä angstaamista melkein koko ketju!
Mun päässä pyörii ruoka. Kohta meen keittiöön tekeen iltapalaa.
Toivon sydämeni pohjasta että lapset nukkuisivat ensi yön. Tässä on mennyt jo useampi viikko huonoilla yöunilla ja päivät menee sumussa. Edes yhdet kkunnon yöunet auttaisivat taas jaksamaan.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:13"]Mietin eikö eräs mies vaan uskalla lähestyä mua kunnolla, vihjailee ainoastaan vai eikö olekaan niin ihastunut tai kiinnostunut kuin ajattelin...
[/quote]
Kannattaisko tehdä jotain asian eteen? Tämä mies voi miettiä samoja asioita.
Vituttaa tämä kaikkien jouluhössötys. Joulu sitä joulu tätä, joulu joulu joulu.
Työpaikalla työkaverin kuittailu, olen siis ruokakaupassa töissä ja sain työnantajalta joululahjaksi lahjakortin, millä voi ostaa jouluherkkuja "juustoa ja suklaata". Itse ostin sillä tyyliin vessapaperia ja peruselintarvikkeita (riisiä, hapankorppuja jne) mitkä säilyy kaapissa ja mitä tarvitsen aina. Työkaveri sit huokaili, kun näki millä maksoin.. "Mutta kun se oli tarkoitettu JOULUSUKLAASEEN eikä tälläseen!!!!"
Vittu! Minä ostan ihan mitä itse haluan. En edes tykkää jouluruuista tai juhli koko joulua. Onneksi joulu on vaan kerran vuodessa. Vituttaa vaan nämä viimeisen työpäivät, ennen joulua. Asiakkaatkin puhuu vaan koko ajan joulu sitä joulu tätä. Eikä viitti huutaa, et suu kiinni siitä joulusta prkl! :D
Naapurit ärsyttää, asun levottomassa kerrostalossa vuokralla. Vuokrakin nousee taas helmikuussa 30€/kk, jes.. Haluaisin muutaa, mutta ei ole tällähetkellä varaa parempaan alueeseen, jossa ei olisi näin levotonta. :(
Raskauspahoinvointi! Yök,yök vaan koko ajan...
Täällä ressaa kun asiat eivät menneetkään niinkuin suunnittelin. Teetin koiralleni ensimmäiset pennut ja luovutusikä olisi nyt perjantaina. En ole saanut mitään joulujuttuja tehtyä kun koko elämä on pyörinyt pentujen ympärillä, pennun katsojien ympärillä, olen ollut huolissani pentujen painoista, ruokinnasta, rekisteröinnistö jne. Huokaisin jo helpotuksesta kun kuitenkin kaikille löytyi kodit ja pääsen perheeni kanssa joulunviettoon viikonlopun jälkeen. En ole tajunnut ottaa varausmaksua ja tällä viikkoa kävikin sitten niin että lähes kaikki perui kun aloin soittelemaan kierrosta läpi että miten sovittaisi hakupäivä. Eli pennuille tulee perjantaina 7 viikkoa täyteen ja seitsemästä pennusta 5 on nyt ilman kotia ja jäämässä ilmeisesti meille.
Olen todella tyrmistynyt kuinka vastuuttomasti ihmiset hoitaa nämä asiat. Pentuja on käyty katsomassa jo 3-5 viikon iässä, osa käynyt kahteen kertaan. Kaikki on sovittu etukäteen, olen tulostanut heille mukaan hoito-/ruokinta ohjeet. Yksikään noista viidestä ei ilmoittanut minulle mitään että peruvat varauksen, vasta tänään kun itse soitin. Yhdellä heistä oli jo uusi pentu muualta, eikä silti ollut perunut varausta!
Plaah. Nyt täytyy tehdä uudenlaiset joulusuunnitelmat. Lähinnä yrittää keskittyä nyt järjestämään lapsille joulu ja murehtia noille uusia koteja vasta ensi vuonna. Mutta voih tuota paskan määrää!
40 Minkä rotuisia pentuja sulla on tarjolla ja mistä päin suomea? Ja hp? Itse olen taas etsimässä pentua, ja turhauttaa kun ei tahdo löytyä läheltä mitään sopivaa, kaikki jossain kaukana. Asun itse Tampereella, ja etsin pientä/keskikoista koriaa, muutamia suosikkirotuja on. Mutta en etsi varsinaisesti jotain tiettyä rotua, sillä niin moni rotu olisi kiva.. Kunhan vain olisi lähellä (en omista autoa) ja tulis vastuuntuntoiselta kasvattajalta. :)
Mietin pystynkö oikeasti jäämään näille seuduille jos en saa rakastamaani naista. Sattuu niin paljon olla "vain" ystävä.