Voi Luoja nuo 20-22-vuotiaat ovat niiin nuoria.
Kommentit (20)
Kiitos, ikäkriisi lähti - 20v kakara. Luultavasti olen yhtä lapsellinen vielä 80 vuotiaanakin. Ainakin niin toivon, vanhuksia hoitaessa tulee niitä hauskoja mummoja aina joskus, jotka ovat lapsen riemulla elämässä mukana vielä vaipat jalassakin ja näyttävät kieltä spontaanisti urpoille hoitajille.
Mikäköhän siinä on että itseään vähän (ja todellakin tarkoitan VÄHÄN) nuorempi pitää jotenkin "epäkypsinä".... Minäkin, myönnän. Siinä ei ole mitään järkeä, ja vaikka tiedostankin ajatusmallin tyhmyyden en saa sitä pois päästäni (ärsyttävää)
Ymmärrän siis AP:n "mielipidettä" mutta en ymmärrä, millä tavalla pari vuotta vanhempi olisi muka "parempi ihminen" (kun ei ole).... Mistä se kumpuaa!?
Mäkin koen kaikki itseäni nuoremmat nuoriksi.
:Ddd Vanhukset ei vaan ymmärrä. t. 16v
Niin on, samoin sinä olet vielä niin kovin nuori. T 27v :)
Oho, yleensä tuo pari vuotta nuorempien katseleminen nenänvartta pitkin loppuu yläakoulun jälkeen. Kerro miten paljon eroat pari vuotta nuoremmista. :)
Höpsis, ne on ihanan nuoria. Sen jälkeen alkavat ainakin miehet rupsahtaa.
Kerroppa vähän itsestäsi/elämästäsi. Mikä tekee sinusta "niiiiin" paljon vanhemman/kypsemmän kun minä?
T: 20v
Mä olen muuten samaa mieltä, mutta ulkonäöllisesti ei aina niin kakaroilta näytä. Joku 20v menee helposti 24-vuotiaasta. Ainakin mun, tällaisen 3-kymppisen, silmissä.
Mutta sitten ne jutut... Kun päivät työskentelen 20 vuotiaiden kanssa, niin hyvin sen huomaa kuinka naiiveja vielä ovat. Mutta ei se mitään haittaa! Sellainenhan sitä oli itsekin silloin, vaikka jotain muuta luulikin.
Itse oon 24 ja paperit kysytään vaikka ostan 1 siiderin ruokakasan lisäksi. Kaverit ja sukukin sanoo nuorennäköses. Ap on ihan pihalla, onko jotenkin niin aikuinen olo pari vuotta nouremman rinnalla? Hah!
Näytän ihan mielelläni nuoremmalta t. 21v.
Ja tiedätkös ap, että täältä kolmenkymmenen toiselta puolelta katsottuna sinä olet aivan yhtä nuori ja lapsellinen kuin sinua pari vuotta nuoremmatkin.
just täytin 24v ja näytän varmaan 35. olisin mieluiten se 19... perskule
Olisin ottanut aloituksen tosissaan, jos olisit ollut vähintään 20v vanhempi :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:39"]Näyttävätkin kakaroilta.
t. 24v
[/quote] Saitko ostettua pullon alkosta ensimmäistä kertaa niin, ettei kysytty papereita? Kylläpäs olet nyt aikuinen.