Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tykkää

Vierailija
16.12.2014 |

itsekeskeisistä komeista miehistä? Olen komeampi kuin kukaan tuntemani mies. Lisäksi pukeudun paremmin ja tuoksun hyvälle. Ansaitsen kauniin naisen jo pelkästään tämän takia.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:59"]

et ole komea kuin äitisi mielestä. Komeilla itsekeskeisillä miehillä riittää vientiä vaikka harrastuksena olisi matojen syönti.'

T: ruma matojen syöjä

[/quote]

Olen komea kaikkien tuntemieni ihmisten mielestä, sekä naisten että miesten. Olen kysynyt ihan tuntemattomilta ihmisiltä ja kaikki sanovat, että olen tosi komea. ap

Vierailija
22/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:09"] Koska en jaksa omahyväistä itsekeskeistä paskiaista. [/quote] No haista vittu sit. ap [/quote] ei tarvii. Mut voin käpertyä oman pitkän, komean ja mukavan poikaystäväni kainaloon.

[/quote]

Olen pitkä ja komea. Mukavuudella ei ole väliä. Elät deluusiossa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet komea ulkopuolelta, mutta ruma sisältä.

Vierailija
24/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:09"] Koska en jaksa omahyväistä itsekeskeistä paskiaista. [/quote] No haista vittu sit. ap [/quote] ei tarvii. Mut voin käpertyä oman pitkän, komean ja mukavan poikaystäväni kainaloon.

[/quote]

Olen pitkä ja komea. Mukavuudella ei ole väliä. Elät deluusiossa. ap
[/quote]
kyllä sillä on väliä. Kukaan ei jaksa itsekeskeistä ihmistä.

Vierailija
25/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keksi ny parempi provo, tai yritä ainakin...

Vierailija
26/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uroksen pitää haluta ja kyetä suojelemaan naarasta ja poikasia. Itsekeskeiseltä se ei luonnistu.

Vierailija
27/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:21"]

Uroksen pitää haluta ja kyetä suojelemaan naarasta ja poikasia. Itsekeskeiseltä se ei luonnistu.

[/quote]

Kyllä minä puolustan, jos on pakko. ap

Vierailija
28/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet samaa luokkaa kun mä! Mullon kroppa kun kreikkalaisella jumalalla, naamassa klassiset piirteet ja asenne kun Bondilla. Mut tunnetaan kaveripiirissä pillumagneettina ja joskus armosta pokaan esmes synttäriksi kavereille tasokkaita muijia tai jätän huonoimmille frendeille jämiä. Fyffee mulla ei itselläni ole, eikä kiinnosta hankkia, kun muijat kustantaa kuitenkin kaiken asunnoista autoihin. Et vedä siitä ap!

Vierailija
29/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:21"]

[/quote]

Kyllä minä puolustan, jos on pakko. ap
[/quote]
et sä ketää puolustais kun naama voi mennä pilalle. :D

Vierailija
30/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanan "häh" käyttö kertoo sinusta todella paljon, joten ei kiitos. Minä olen kiinnostunut älykkäistä miehistä.

Useimmat miehet luulevat näyttävänsä hyvältä. Harva on oikeassa.

Vierailija
31/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:28"]

Sanan "häh" käyttö kertoo sinusta todella paljon, joten ei kiitos. Minä olen kiinnostunut älykkäistä miehistä.

Useimmat miehet luulevat näyttävänsä hyvältä. Harva on oikeassa.

[/quote]

Useimmat naiset eivät ymmärrä miesten naismakua. Luulen, että sama on tosi myös toisin päin.

Vierailija
32/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:26"]

Tuskin olet samaa luokkaa kun mä! Mullon kroppa kun kreikkalaisella jumalalla, naamassa klassiset piirteet ja asenne kun Bondilla. Mut tunnetaan kaveripiirissä pillumagneettina ja joskus armosta pokaan esmes synttäriksi kavereille tasokkaita muijia tai jätän huonoimmille frendeille jämiä. Fyffee mulla ei itselläni ole, eikä kiinnosta hankkia, kun muijat kustantaa kuitenkin kaiken asunnoista autoihin. Et vedä siitä ap!

[/quote]

Vedä mistä ja mitä? Sehän on vaan hyvä sinulle, että olet ainakin melkein yhtä komea, pitkä ja lihaksikas kuin minä. Kuka tahansa voi saada yhden yön jutuilta pillua, ei tämä siitä ole kiinni. Minua kiinnostaa enemmänkin ämmän pitäminen pitkällä tähtäimellä. ap

Vierailija
33/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:26"]

[/quote]

Vedä mistä ja mitä? Sehän on vaan hyvä sinulle, että olet ainakin melkein yhtä komea, pitkä ja lihaksikas kuin minä. Kuka tahansa voi saada yhden yön jutuilta pillua, ei tämä siitä ole kiinni. Minua kiinnostaa enemmänkin ämmän pitäminen pitkällä tähtäimellä. ap
[/quote]
kannattaiskohan aluks lopettaa ton ämmä-sanan käyttö? Seuraavaks voisit ajatella muita kuin itseäsi ja olla vähemmän itsekeskeinen.
Kerros muuten pituutes, kun sillä niin leijut. :D

Vierailija
34/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:26"]

[/quote]

[/quote]
kannattaiskohan aluks lopettaa ton ämmä-sanan käyttö? Seuraavaks voisit ajatella muita kuin itseäsi ja olla vähemmän itsekeskeinen.
Kerros muuten pituutes, kun sillä niin leijut. :D
[/quote]
Isot lihakset on muute ällöjä. :D

Vierailija
35/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:26"] Tuskin olet samaa luokkaa kun mä! Mullon kroppa kun kreikkalaisella jumalalla, naamassa klassiset piirteet ja asenne kun Bondilla. Mut tunnetaan kaveripiirissä pillumagneettina ja joskus armosta pokaan esmes synttäriksi kavereille tasokkaita muijia tai jätän huonoimmille frendeille jämiä. Fyffee mulla ei itselläni ole, eikä kiinnosta hankkia, kun muijat kustantaa kuitenkin kaiken asunnoista autoihin. Et vedä siitä ap! [/quote] Vedä mistä ja mitä? Sehän on vaan hyvä sinulle, että olet ainakin melkein yhtä komea, pitkä ja lihaksikas kuin minä. Kuka tahansa voi saada yhden yön jutuilta pillua, ei tämä siitä ole kiinni. Minua kiinnostaa enemmänkin ämmän pitäminen pitkällä tähtäimellä. ap [/quote] kannattaiskohan aluks lopettaa ton ämmä-sanan käyttö? Seuraavaks voisit ajatella muita kuin itseäsi ja olla vähemmän itsekeskeinen. Kerros muuten pituutes, kun sillä niin leijut. :D

[/quote]

Käytän ihan mitä sanoja haluan. Olen 191cm. ap

Vierailija
36/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:26"]

[/quote]

[/quote]

Luulet sä vittu että mä en sa muijaa pysymään kyydissä niin kauaa kun huvittaa? Mä otan kenet huvittaa ja poljen sitä sen minkä viitin. Sit kiertoon. Pitää hei sen verran olla asennetta ettei jää polkee paikalleen. Life is too short!

Vierailija
37/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:26"] Tuskin olet samaa luokkaa kun mä! Mullon kroppa kun kreikkalaisella jumalalla, naamassa klassiset piirteet ja asenne kun Bondilla. Mut tunnetaan kaveripiirissä pillumagneettina ja joskus armosta pokaan esmes synttäriksi kavereille tasokkaita muijia tai jätän huonoimmille frendeille jämiä. Fyffee mulla ei itselläni ole, eikä kiinnosta hankkia, kun muijat kustantaa kuitenkin kaiken asunnoista autoihin. Et vedä siitä ap! [/quote] Vedä mistä ja mitä? Sehän on vaan hyvä sinulle, että olet ainakin melkein yhtä komea, pitkä ja lihaksikas kuin minä. Kuka tahansa voi saada yhden yön jutuilta pillua, ei tämä siitä ole kiinni. Minua kiinnostaa enemmänkin ämmän pitäminen pitkällä tähtäimellä. ap [/quote] kannattaiskohan aluks lopettaa ton ämmä-sanan käyttö? Seuraavaks voisit ajatella muita kuin itseäsi ja olla vähemmän itsekeskeinen. Kerros muuten pituutes, kun sillä niin leijut. :D

[/quote]

[/quote]

Vierailija
38/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:34"]

[/quote]

[/quote]
Sähän jäät lyhyeksi kun vedän korkkarit jalkaan ;) onneks oma mies ei jää.

Vierailija
39/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:34"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:26"] Tuskin olet samaa luokkaa kun mä! Mullon kroppa kun kreikkalaisella jumalalla, naamassa klassiset piirteet ja asenne kun Bondilla. Mut tunnetaan kaveripiirissä pillumagneettina ja joskus armosta pokaan esmes synttäriksi kavereille tasokkaita muijia tai jätän huonoimmille frendeille jämiä. Fyffee mulla ei itselläni ole, eikä kiinnosta hankkia, kun muijat kustantaa kuitenkin kaiken asunnoista autoihin. Et vedä siitä ap! [/quote] Vedä mistä ja mitä? Sehän on vaan hyvä sinulle, että olet ainakin melkein yhtä komea, pitkä ja lihaksikas kuin minä. Kuka tahansa voi saada yhden yön jutuilta pillua, ei tämä siitä ole kiinni. Minua kiinnostaa enemmänkin ämmän pitäminen pitkällä tähtäimellä. ap [/quote] kannattaiskohan aluks lopettaa ton ämmä-sanan käyttö? Seuraavaks voisit ajatella muita kuin itseäsi ja olla vähemmän itsekeskeinen. Kerros muuten pituutes, kun sillä niin leijut. :D [/quote] Käytän ihan mitä sanoja haluan. Olen 191cm. ap [/quote] Sähän jäät lyhyeksi kun vedän korkkarit jalkaan ;) onneks oma mies ei jää.

[/quote]

Säälin miestäsi kun joutuu deittailemaan kaltaistasi kirahvia. ap

Vierailija
40/51 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Taidat olla mun ex. Kuunteletko Tina Turnerin The Bestiä kun nostat puntteja? Jos vastauksesi on kyllä niin... Voi apua, taas nousi verenpaine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän