Miksi naiset eivät tykkää
itsekeskeisistä komeista miehistä? Olen komeampi kuin kukaan tuntemani mies. Lisäksi pukeudun paremmin ja tuoksun hyvälle. Ansaitsen kauniin naisen jo pelkästään tämän takia.
Kommentit (51)
Itsekeskeisyys rumentaa ja haisee pahalle ; ) kivat ja vähän vähemmän koreat tyypit on kivempia ; )
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:50"]
Itsekeskeisyys rumentaa ja haisee pahalle ; ) kivat ja vähän vähemmän koreat tyypit on kivempia ; )
[/quote]
Oletko ruma? ap
En halua mieheni olevan paremman näköinen, kuin minä. Koen sinut uhaksi meidän yhteisessä parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:51"]
En halua mieheni olevan paremman näköinen, kuin minä. Koen sinut uhaksi meidän yhteisessä parisuhteessa.
[/quote]
Häh? Miten niin olisin uhka? ap
No...se ei vaan ole kiihottavaa. Jotain karskeutta pitää olla ja omahyväisen näköinen on kaikkea muuta kuin puoleensavetävä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:49"]
itsekeskeisistä komeista miehistä? Olen komeampi kuin kukaan tuntemani mies. Lisäksi pukeudun paremmin ja tuoksun hyvälle. Ansaitsen kauniin naisen jo pelkästään tämän takia.
[/quote]
Pitääkö sen naisen olla myös fiksu vai yhtä lailla tyhmä kuin saapas kuten sinä?
Sun kysymys pitäisi olla: Miksi KAUNIIT naiset eivät tykkää itsekeskeisistä komeista miehistä?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:53"]
[/quote]
[/quote]
Tutkimuksissa on todettu, että pariskunta, jossa molemmat näyttävät normien mukaan puoleensavetäviltä, pettävät toisiaan todennäköisemmin, kuin jos molemmat olisivat "rumia", toinen olisi "ruma".
En minä erittäin kauniina jaksaisi olla vain yhden kumppanin kanssa, kun voin ottaa useamman ja käyttää jokaista hyväkseni, niinkuin tarpeekseni näkisin. Olisit minulle hidaste, sekä samalla uhka siitä, että pettäisit minua.
Ymmärrätkö. Minä haluan kaikki samalla, kun haluan, että sinä olisit vain minun.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:53"]
[/quote]
[/quote]
Tutkimuksissa on todettu, että pariskunta, jossa molemmat näyttävät normien mukaan puoleensavetäviltä, pettävät toisiaan todennäköisemmin, kuin jos molemmat olisivat "rumia", toinen olisi "ruma".
En minä erittäin kauniina jaksaisi olla vain yhden kumppanin kanssa, kun voin ottaa useamman ja käyttää jokaista hyväkseni, niinkuin tarpeekseni näkisin. Olisit minulle hidaste, sekä samalla uhka siitä, että pettäisit minua.
Ymmärrätkö. Minä haluan kaikki samalla, kun haluan, että sinä olisit vain minun.
[/quote]
Well, this explains a lot. ap
et ole komea kuin äitisi mielestä. Komeilla itsekeskeisillä miehillä riittää vientiä vaikka harrastuksena olisi matojen syönti.'
T: ruma matojen syöjä
No miksei sinulla sitten jo ole naista???
Etsit vääristä piireistä! Sinulle löytyy ihan varmasti kaltaisesi nainen, kannattaa alkaa käydä bb-julkkisten ja glamour "tanssijoiden" suosimissa paikoissa, sieltä löytyy runsaasti itseään hyvännäköisinä pitäviä ihmisiä
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:59"]
[/quote]
Minulla on naisia, paljonkin. Tulen vain usein jätetyksi ja se ärsyttää. ap
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:49"]
[/quote]
Pitääkö sen naisen olla myös fiksu vai yhtä lailla tyhmä kuin saapas kuten sinä?
[/quote]
Älykkyydellä ei ole väliä. Olen tarpeeksi rikas meidän molempien puolesta.
Koska en jaksa omahyväistä itsekeskeistä paskiaista.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:09"]
[/quote]
No haista vittu sit. ap
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:59"]
[/quote]
Minulla on naisia, paljonkin. Tulen vain usein jätetyksi ja se ärsyttää. ap
[/quote] no en yhtään ihmettele jos sanot olevasi itsrkeskeinen :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:09"]
[/quote]
No haista vittu sit. ap
[/quote]
ei tarvii. Mut voin käpertyä oman pitkän, komean ja mukavan poikaystäväni kainaloon.
:D vai oikeen ansaitset