Voiko kuukaudessa saada 5 kg pois?
Kun on mistä ottaa, painan 97 kiloa! Haluan vaan äkkiä olon paremmaksi. Loukkasin jalkani talvella ja vähäisen liikunnan seurauksena olen lihonut.
Kommentit (12)
VLCD dieetillä tippuu helposti n. 1,5-2kg viikossa. Jos itsekuri riittää niin kokeile sellainen kahden viikon startti.
Joo. Syämisen vähentäminen. Missään nimessä älä lisää liikuntaa, koska silloin et pysty vähentämään syömistä.
Vesipaastolla tuo onnistuu muutamassa viikossa tai jopa yhdessä viikossa.
Mitäs jos kokeilisit. Aika vaikeeta kenenkään tietää, että miten sinun kehosi reagoi mihinkin diettiin.
Muutin juuri toiselle paikkakunnalle. Muuttoa järjestäessä katosi reilussa kuukaudessa 5 kg. Oletan, että syynä olivat stressi ja normaalista poikkeava aktiivisuus, kun koko ajan olin kotona joko siivoamassa tai kaupungilla hankkimassa muuttotarvikkeita. Tavallisesti vietän työn ulkopuolisen ajan lähinnä tietokoneella.
Ap, et ole lihonut vähäisen liikunnan vuoksi, vaan liika syömisen takia.
5kg kuukaudessa on kova tahti, mutta ihan tehtävissä ja vielä terveellistä. Kävelet enemmän ja syöt vähemmän.
Sairaaladieetillä lähtee parissa viikossa kun orjallisesti noudattaa ohjeita.
Mulla on tippunut vaan 2 kg kuukaudessa, pätkäpaastolla. Ei oo helppoa laihduttaminen. Lähtöpaino oli 70 kg ja nyt 68 kg. Tavoitteena 58 kg. Puoli vuotta varmaan menee vähintään tuossa 10 kg:ssa. Pituus 175 cm.
Jalan kun irrotat, tyhjä pääkin joutaa