Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstalääkärit, mikä minulla on? En jaksa kannatella päätäni

Vierailija
16.12.2014 |

Olen siis parikymppinen tyttö, ja olin kolarissa muutama päivä sitten. Ei mitään vakavaa, risteyksessä vain toiselle osapuolelle sattui pieni vahinko ja tämän seurauksena auto heittelehti hieman. Nyt olen kuumeessa, ja niskoissa on niin järkyttävä kipu ettei mitään rajaa. Kipu on kaulan sivuilla ja suoraan niskan takana. Lisäksi oikeastaan koko selkä on jumissa (normaalia varmasti sen kolarin jälkeen) mutta alaselkä vihoittelee järkyttävästi. Voiko nää lihaskivut siis johtua vain siitä auton töytäisystä sekä kuumeesta? Muualla ei ole kuumekipua kuin selässä. Millä tätä voisi helpottaa?? Niska on myös ikään kuin turvonnut toiselta puolelta, tunsin tämän kun yritin hieroa. Hieronta tuntuu melko ilkeältä mutta tavallaan hyvältä. Tosin ei siitä apua ole.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.. musta vaan tuntuu niin vähäpätöiseltä koska tottakai kolarin jälkeen on niskat kipeänä, tietenkin vielä voimistuu kipu kuumeen takia. Tuntuu vaan että he lyttäävät mut jos soitan

Vierailija
42/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

öh, tuleeko muka ambulanssi jonkun pikku kuumeen ja lihaskivun vuoksi? Pikkasen järkeä niihin neuvoihin kiitos. Lääkärissä voi toki käydä, mutta toisaalta jos kolarin jälkeen on jo käyty ja esim. ei ole yllättävää päänsärkyä tai muuta kriittistä niin tuskin sinnekään kolotusten vuoksi kannattaa mennä jonottamaan.

Vierailija
44/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita pk- terveysneuvontaan heti ja kysy miten edetä. Nro 0910023.

Vierailija
45/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:51"]Soita pk- terveysneuvontaan heti ja kysy miten edetä. Nro 0910023.
[/quote]

täytyypä soittaa!

Vierailija
46/48 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittanut enkä käynyt lääkärissä. Otin 1000mg pamolia, kuume laski sillä 37asteeseen ja alaselkäkipu hellitti täysin. Myös niskan kipu pysyi poissa muutaman tunnin. Tänään ei ole ollut kuumetta eikä alaselkäkipua, niskakipu on myös laantunut vaikka otin lääkkeen viimeksi eilen. Nyt kun ei ole sitä järkyttävää kipua, huomaa että on selän lihakset kyllä aivan juntturassa. Luultavasti siis kolari aiheutti jännityksen selässä joka nyt vielä voimistui kuumeen takia. Yritän tässä parhaillaan kipukoukulla hieroa, tekee hyvää. Kiitos kaikille neuvoa antaneille, tällä kertaa selvisin vähällä!:)

Vierailija
47/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soititko? Saitko apua?

Vierailija
48/48 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2