Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle ei pillerit sovi mikä avuksi ?

Vierailija
16.12.2014 |

Olen 24-vuotias synnyttämätön nainen ja näyttäisi ettei mikään hormoniehkäisy sovi. Kortsu ei tule kysymykseenkään sillä menee itelläkin fiilikset seksiin kokonaan miehestä puhumattakaan. Sitä kai pidetään sitten miestä kädestä vaan jos ei muuta apua löydy

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:36"]No sitten yritätte opetella sen kondomin käyttämistä! Kyllä siihen tottuu, ja jos ei totu niin sit harrastatte suu-ja käsiseksiä ilman yhdyntää. Tai eroatte ja otat miehen, joka osaa käyttää kortsua. . Me harrastetaan seksiä vähintään kerran päivässä kortsulla, eikä meidän halut siinä mihinkään häviä. [/quote] Ihan kamalaa on seksi kortsulla...

[/quote]

Voi kun nainen tuntisi sen miltä se miehestä tuntuu.. ei kovinkaan kummoiselta

-mies

[/quote]

Voi kun seksi ei tunnu kumin kanssa kummoiselta ja silti pitää yhden illan juttujen kanssa olla ja kumiakin käyttää. Onhan se nyt paljon pahempi laittaa kondomi päälle kuin saada veritulppa :(

Mun mies on varmaan nainen, kun ei muuta ehkäisyä olla käytetty kuin kondomeja eikä valita.

[/quote]

Se tosiaan on nainen todennäköisesti tai sitten sellainen ihminen joka ei halua valittaa tai mainita asiasta mitään ja tekee sen juuri sun mieliksi. Naiset kai aina luulee että mies tosiaan tarkoittaa sitä mitä sanoo?

Vierailija
2/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:17"]

Minäkin olen 24-vuotias. Kokeillut useita ye-pillereitä, mutta migreenini takia en niitä voi käyttää. Minipillerit ja ehkäisykapseli testattu. Viimeisimpien sivuoireiden vuoksi päätin että nyt saa riittää vuosien hormonipelleily ja käytämme kondomia kiltisti. En aio enää sekoittaa millään pillereillä kehoani ja päätäni. Mulla oli 24-vuotiaana samanlaiset vaivat kuin vaihdevuosien aikaan. Jes. Että kondomia vaan sinnekin, ei siinä juuri muukaan auta jollei lapsia tahdo. Ei okkein kiinnosta kuparikierukkakaan hirvittävien menkkojen takia. Steriili tulehdustilakaan kohdussa kuparikierukan kanssa ei oikein kuulosta houkuttelevalta. Puuh. Joku jo sanoikim, että jos miehet joutuisivat popsimaan pillereitä ym. mitkä vaikuttaisi heihin, eivät he niihin koskisi. En minäkään katsoisi kyllä hormonipäissään olevaa miestä joka sekoilisi mielialojensa kanssa, kärsisi haluttomuudesta ja olisi aina turvonneena :D miettikää nyt... kiitos että sain avautua, eniten vituttaa hormoniehkäisy.

[/quote]

Luulisi nyt jumalauta että nykyaikana kun syöpää osataan hoitaa ja on tabletit ja älypuhelimet lapsen lapsillakin niin olisi kehitetty oireeton hormoniehkäisy sekä naisille että myös miehille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:36"]No sitten yritätte opetella sen kondomin käyttämistä! Kyllä siihen tottuu, ja jos ei totu niin sit harrastatte suu-ja käsiseksiä ilman yhdyntää. Tai eroatte ja otat miehen, joka osaa käyttää kortsua. . Me harrastetaan seksiä vähintään kerran päivässä kortsulla, eikä meidän halut siinä mihinkään häviä. [/quote] Ihan kamalaa on seksi kortsulla...

[/quote]

-mies

[/quote]

Voi kun seksi ei tunnu kumin kanssa kummoiselta ja silti pitää yhden illan juttujen kanssa olla ja kumiakin käyttää. Onhan se nyt paljon pahempi laittaa kondomi päälle kuin saada veritulppa :(

Mun mies on varmaan nainen, kun ei muuta ehkäisyä olla käytetty kuin kondomeja eikä valita.

[/quote]

Se tosiaan on nainen todennäköisesti tai sitten sellainen ihminen joka ei halua valittaa tai mainita asiasta mitään ja tekee sen juuri sun mieliksi. Naiset kai aina luulee että mies tosiaan tarkoittaa sitä mitä sanoo?

[/quote]

Tottakai se sun miehes on valittamatta siitä kun tietää miten iso juttu siitä nousisi eikä siksi halua tapella eikä olla ilman seksiä kokonaan

Vierailija
4/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni oli kanssa tilanne ettei pillereitä voinu käyttää (sain veritulpan), joten päädyttiin sitten gynen kanssa hormonikierukkaan. Toimi. En ollut synnyttänyt, eikä laitto sattunut kovinkaan paljoa. Muutamia supistuksia tuli ekalla viikolla, koska kohtu ihmetteli vierasta esinettä, mutta sen jälkeen kaikki oli ok. Joiltakin hormonikierukka poistaa kuukautiset, itselleni ne tulivat ihan normaalisti.

Kierukan poiston jälkeen tulin parin yrittämisen jälkeen raskaaksi. Kierto oli ollut säännöllinen. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
5/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkäisytietokone lady comp! Hormonaaliton ehkäisy, perustuu lämpötilanmittaukseen ja on 99,3% luotettava! Toimii meillä! Kallis kerralla ostaa mutta kestää n.10 vuotta ja siinä ajassa tulee kyllä halvaksi verrattuna pillereihin :) käytin ennen 7 vuotta erilaisia pillereitä ja ehkäisyrenkaita, ja ei kiitos niitä enää.

Vierailija
6/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kans sopinut hormoniehkäisy, sinniteltiin poikaystävän kanssa kortsuilla mutta välillä jäi pois kun vei kaiken spontaaniuden seksistä. Nyt olen raskaana. Ei kai voi sanoa vahingoksi kun perseiltiin ehkäisyn kanssa.
Aloittaja, jos pillereistä ei tule mitään ylitsepääsemättömiä oireita niin suosittelen sinnittelemään.

Vierailija
7/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:01"]

sinniteltiin poikaystävän kanssa kortsuilla mutta välillä jäi pois kun vei kaiken spontaaniuden seksistä. Nyt olen raskaana.

[/quote]

:D

Nyt se spontaanius tulee olemaan vielä kauempana. Ennen piti livauttaa kumi päälle. Nyt pitää sitten livauttaa ovi lukkoon ja tulpat korviin ettei "ÄÄääääiiiitiiiiii!" huuto häiritse :P

Vierailija
8/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:36"]No sitten yritätte opetella sen kondomin käyttämistä! Kyllä siihen tottuu, ja jos ei totu niin sit harrastatte suu-ja käsiseksiä ilman yhdyntää. Tai eroatte ja otat miehen, joka osaa käyttää kortsua.
.
Me harrastetaan seksiä vähintään kerran päivässä kortsulla, eikä meidän halut siinä mihinkään häviä.
[/quote]
Ihan kamalaa on seksi kortsulla...

Vierailija
9/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta miten sopii hormonikierukka jos on saanut veritulpan???

Minulta ainakin on kielletty kaikki hormonaalinen ehkäisy joten vaihtoehdot ovat kondomi, kuparikierukka tai steri.

Kuparikierukkaa en uskalla laittaa kun olen pahasti nikkeliallerginenkin ja edes hopea tai kultakorut ei käy joten kupari sisuksissa ei innosta ja vuodot on jo muutenkin runsaat :(

Meillä käytössä kondomi ja ei kyllä vaikeuta hommia mitenkään kun asenne on kohdillaan.

Vierailija
10/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 11:44"]

No on siinä ongelmat. Ärsyttää huomattavasti nämä "kortsun kanssa ei tunnu miltään". Ohitan jokaisen vastaantulevan miehen, jolla on noin juntti mielipide.

En minäkään syö pillereitä, koska en halua sekoittaa elimistöäni hormoneilla, kun kerran nyt kaikki kehossa on ihan kunnossa. Ehkäisynä kondomi + jokseenkin varmat päivät.

[/quote]

Koska ei se tunnukkaan juuri missään mutta et sitä ymmärrä koska olet nainen. Ne miehet jotka sanoo toisin sanoo ihan teidän mieliksi että saisi edes kortsun kanssa joskus. Työnnä itse vaikkapa muovipussi sinne pilluusi ennen seksiä tuntuuko samalta ???

Vierailija
11/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä tosiaan muuta vaihtoehtoa kuin kuparikierukka, jos ei tosiaan MIKÄÄN hormonaalinen ehkäisy käy. Mulla muuten sama homma, mutta nyt kolmas lapsi tulossa. Sitten ottaakin mies ja ehkä minä sterilisaatiot.

Vierailija
12/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan hirveää paskaa moiset puheet että kortsulla tuntuu samalta kuin ilman tai lähellekkään sitä !! Hirveätä paskaa se syö kolmasosan kaikesta seksistä aina

Vierailija
13/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:06"]

Tosiaan hirveää paskaa moiset puheet että kortsulla tuntuu samalta kuin ilman tai lähellekkään sitä !! Hirveätä paskaa se syö kolmasosan kaikesta seksistä aina

[/quote]

No tee sitten muksuja liukuhihnalta, ei oo meidän ongelma.

Vierailija
14/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:05"]

Ei oo kyllä tosiaan muuta vaihtoehtoa kuin kuparikierukka, jos ei tosiaan MIKÄÄN hormonaalinen ehkäisy käy. Mulla muuten sama homma, mutta nyt kolmas lapsi tulossa. Sitten ottaakin mies ja ehkä minä sterilisaatiot.

[/quote]

Joo ei olla vielä nuin pitkällä varmaan pitkään aikaan :D

-ap

Vierailija
15/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:06"]

[/quote]

No tee sitten muksuja liukuhihnalta, ei oo meidän ongelma.

[/quote]

Ennemmin unohtaa seksin ja harrastaa ainoastaan suuseksiä ja läheisyyttä niinkuin ap kans ajatteli 

Vierailija
16/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

-mies

Vierailija
17/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladycomp. Toiminut meillä jo vuosia. Tosin pannaan hedelmällisinä päivinä kortsun kanssa. En ikinä turmelisi elimistöäni hormonimoskalla.

Vierailija
18/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

-mies

[/quote]

Vierailija
19/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuvaring

Vierailija
20/55 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei myöskään sovi mikään hormonaalinen ehkäisy, kaikki kokeiltu. Kuparikierukka oli 2 vuotta hyvä kunnes se aiheutti kohdunulkoisen raskauden. Nyt normaalisti raskaana enkä tiedä mitä synnytyksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi