Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun unettomuus vaivaa

Vierailija
15.12.2014 |

huolten ja ahdistavien asioiden vuoksi? Kun on siis oikeasti huolia, eikä vaan mitään epämääräistä pahaa oloa? Olen nukkunut tosi huonosti viime aikoina ja pelottaa jo nukkumaan käyminen, joko uni ei tule tai herään yöllä valvomaan. Millaisia keinoa olette käyttäneet, mikä on auttanut? Tai ei tähän taida muu auttaa kuin se, että huolet katoavat..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo liikunnallinen väsymys tekee kroonisesta vielä tuskallisempaa; kroppa huutaa lepoa mutta mieli ei anna vaikka kuinka haluaisit. Siksipä juuri olisi ensin saatava se velka pois silmien alta ennenkuin hakee fyysisestä rasituksesta unipainetta..

Vierailija
22/30 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla taas mieli nukahtaa helposti, mutta kroppa ei. Eli pään kyllä saan rauhoittumaan ja uneen, mutta keho vikuroi. Pirullista. Onko muita kohtalotovereita tässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa heti sydän hakkaamaan kovaa, kun yritän nukkua. Luovutin nyt hetkeksi.. En tiedä uskaltaisiko syödä jotain nukahtamislääkkeitä, jos siis reseptin saisi. Kai se on kohta pakko, kun ei enää melatoniinikaan auta..

Vierailija
24/30 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juin pullon kosshua

Vierailija
25/30 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 02:23"]Juin pullon kosshua
[/quote]
Vitun hyvä konsti ja toimii mullakin mutta työaamuihin ei oikein sovellu.

Vierailija
26/30 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin nukkumaan klo 00.30, heräsin 2.00. Eli olin nukkunut 1,5h ja kroppa luulee että nukuin pitkät päiväunet. Silmät tuntuu hiekkaisilta mutta olen virkeä. Kyllä tää ottaa päähän suunnattomasti kun muuta en haluaisi yöllä tehdä kuin nukkua!!

Vierailija
27/30 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/30 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaako tieto että silmät kiinni makaaminen vastaa puolta unta, eli vaikka ei nukkuisikaan se palauttaa aivoja.

Muuten kyllä tuohon ahdistukseen kannattaa hakea jotain lääkettä jos ei pysty ahdistukselta nukkumaan. Huolista ja murheista kannattaa jutella; jaettu suru on puoli surua, jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

Vierailija
29/30 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko kakkonen?

Vierailija
30/30 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi