Pettäjät
Oletko tullut petetyksi, miten asia kävi ilmi?
myös pettäjille. Mikä sai sinut pettämään?
Kommentit (22)
Varattuja kyttäävät ovat alinta sakkaa.
Mieheni petti työmatkoilla (osin etäsuhde siis) saman naisen kanssa lähes 8kk:n ajan. Jouduin tuona aikana sairaalaan keskenmenon takia rv.12. Mies ei vastannut puhelimeen eikä keskeyttänyt matkaansa. Kärsin hirveistä kivuista yksin ja hylättynä. Meillä oli ennestään 1,5v lapsi.
Kävimme pariterapiat ja jatkoimme avioliittoa. Hankimme kaksi lasta lisää. En koskaan antanut anteeksi.
Lasten ollessa 8-, 4- ja 2,5v.aloitin ensimmäisen sivusuhteen. Se kesti seitsemän kuukautta, kunnes päätin sen. Vajaan vuoden päästä tuosta aloitin seuraavan sivusuhteen. Se kesti kolme kuukautta, kunnes lopetin sen. Heti perään aloitin kolmannen ja tähän mennessä viimeisen sivusuhteeni. Se kesti puolisen vuotta, kunnes taas kyllästyin ja päätin suhteen. Kaikki nämä kolme ovat yrittäneet saada minua takaisin, mutten ole suostunut.
Tällä hetkellä ei rakastajia - ainoastaan muutamia. Ja *kiejekavereina*. Mainittakoon vielä, että sekä minä että mieheni olemme akateemisia omistusasuja ja asumme Helsingissä. Korkeasti koulutettuja ja hyvissä asemissa (toimitusjohtaja, amerikkalaisen it-firman Hgin konttorin väliportaan johtaja sekä insinööri Finnairilla) olivat myös kaikki rakastajat.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni petti työmatkoilla (osin etäsuhde siis) saman naisen kanssa lähes 8kk:n ajan. Jouduin tuona aikana sairaalaan keskenmenon takia rv.12. Mies ei vastannut puhelimeen eikä keskeyttänyt matkaansa. Kärsin hirveistä kivuista yksin ja hylättynä. Meillä oli ennestään 1,5v lapsi.
Kävimme pariterapiat ja jatkoimme avioliittoa. Hankimme kaksi lasta lisää. En koskaan antanut anteeksi.
Lasten ollessa 8-, 4- ja 2,5v.aloitin ensimmäisen sivusuhteen. Se kesti seitsemän kuukautta, kunnes päätin sen. Vajaan vuoden päästä tuosta aloitin seuraavan sivusuhteen. Se kesti kolme kuukautta, kunnes lopetin sen. Heti perään aloitin kolmannen ja tähän mennessä viimeisen sivusuhteeni. Se kesti puolisen vuotta, kunnes taas kyllästyin ja päätin suhteen. Kaikki nämä kolme ovat yrittäneet saada minua takaisin, mutten ole suostunut.
Tällä hetkellä ei rakastajia - ainoastaan muutamia. Ja *kiejekavereina*. Mainittakoon vielä, että sekä minä
Sitä se on kun lähdetään kunnolla petoksen tielle ja sekoilemaan. Teillä sentään sait tietää petoksesta, useat sinisilmäisenä uskoo että heillä on hyvä mies. Tekisi mieli kertoa, mutta yleensä se ei varmastikaan kannata, tuskin uskoisivat ihanista miehistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ei rakastajia - ainoastaan muutamia. Ja *kiej
Joo. Nyt olen ihan tasapainossa asian kanssa. Dont get mad, get even.
En ole tullut petetyksi. En ole pettänyt.
Minua kuvottaa tietää, että eräs nainen vaanii "viattomasti" minun rakasta aviomiestäni, sielunkumppaniani. Kaunista, uskollista rakkauttamme. Heti tilaisuuden tullen veisi hänet minulta surutta, mikäli mieheni antaisi tilaisuuden. Ei ole antanut, eikä kuulemma IKINÄ aio antaa, koska ei IKINÄ ole ollut kiinnostunut hänestä, eikä ole mikään epärehellinen ja pettäjä. Ja ennen kaikkea, koska mieheni rakastaa vain minua, syvästi ja ehdoitta.
Mies on ollut häntä kohtaan tavallisen mukava kuten muitakin kohtaan, eikä nainen edes ole "hänen tyyppiä", koska hän ei ole minä. Ei koskaan.
Että sitten inhoan sitä naista, vaikka kunhan olen asian, kieron salakavaluutensa käsitellyt, en suo ajatustakaan. Yksikin väärä vaivihkainen liike vielä, niin massiivinen katumus on se mitä kyseinen nainen tuntee.
Vähänpä tiesi aidosti hyvistä parisuhteista, vaikka on jo elämää nähnyt hänkin. Ilmeisesti omassaan ei kommunikaatio pelaa eikä ole elintärkeää avoimuutta ja rehellisyyttä, mutta meillä pelaa sekin ja olemme avoimet kirjat toisillemme. Kaikki sanaton sielunyhteytemme siihen päälle, ei tarvita sanojakaan aina, joten ei tule onnistumaan. Erehtyi pitämään erittäin älykkään miehen vaimoa tyhmänä. Kaikenlaisia sitä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Varatulla ei toki vastuuta itsellään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on, mutta onko muka oikein yrittää saada varattua lankeamaan? Ei minusta. Hoitoon meno voisi auttaa pakkomielteisiä.
En kunnioita näitä varattuja naisia jotka pitävät itseään minua parempana parisuhteen takia. Samaan aikaan kun miehensä katselevat minua.
Vierailija kirjoitti:
En kunnioita näitä varattuja naisia jotka pitävät itseään minua parempana parisuhteen takia. Samaan aikaan kun miehensä katselevat minua.
Paljastat jo tällä viestillä, mikä olet naisiasi. Ensinnäkin ensimmäinen väitteesi on aivan sekopäinen ja toiseksi katsominen ei ole sama kuin pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastat jo tällä viestillä, mikä olet naisiasi. Ensinnäkin ensimmäinen väitteesi on aivan sekopäinen ja toiseksi katsominen ei ole sama kuin pettäminen.
Kyllä on ihmisiä jotka tuntuvan olevan vain näyttämisen halusta parisuhteesta ja pitävät itseään parempana sen vuoksi, ei sellainen suhde perustu mihinkään oikealle
Mitä ajattelet siitä että usein se on juuri varattu, joka käy väsytystaistelua paremman moraalin omaavaa, ehkä jopa ihastunuttakin, toista naista kohtaan? Toinen nainen kieltäytyy kieltäytymistään, kunnes heikolla hetkellä myöntyy. Onko toinen nainen kuviossa aina se pääpaholainen, jolla on vikaa päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on, mutta onko muka oikein yrittää saada varattua lankeamaan? Ei minusta. Hoitoon meno voisi auttaa pakkomielteisiä.
Ylläoleva vastaus nro 14 oli tarkoitettu tähän
Tässä minua kuitenkin ihmetyttää se että eikö olisi ollut parempi silloin vain lähteä suhteesta. Sen sijaan että pettäisi seksin puutteen takia
Vierailija kirjoitti:
Seksin puute.
tuo minun äskeinen vastaukseni ei kanssa ilmeisesti toiminut. Tähän siis
Vierailija kirjoitti:
Joko tää keskustelu loppu
Kyllä.
Elämä ei ole niin mustavalkoista kuin ehdottomasti pettämiseen ja pettäjiin suhteutuvat kuvittelevat. Kun pettäminen osuu kohdalle, niin ei välttämättä kannata olla liian ehdoton vaan vetää henkeä ja rauhoittua ennen kuin tekee ratkaisuja, joista ei ole paluuta. Pettämisestä voi toipua ja yhteiselämä voi jatkua oikein hyvänä senkin jälkeen.
Joo