Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vältteletkö naapureitasi?

Vierailija
15.12.2014 |

Itse välttelen, asun siis kerrostalossa.
Jos joku naapuri on juuri lähdössä jonnekkin samaan aikaan kuin minä niin odottelen hetken eteisessä kunnes naapuri on lähtenyt.. Tai sitten jos näen jonkun avaavan alhaalla etuovea saatan tahallaan hidastella että asukki ehtii ensin hissiin yms koska en koskaan tiedä mitä puhua hississä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo välttelen

Vierailija
2/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen yhtä pariskuntaa. Olen hallituksessa ja heillä ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa mistään. Joskus ihmettelen miten niin negatiivisia ihmisiä voi olla. Yritän mielummin olla kohtaamatta heitä pihalla, ei sitä rutinaa jaksaisi kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hississä tarvitse mitään puhua kuin korkeintaan ilmoittaa kerros mihin menossa. 

Ite en erityisesti välttele naapureita, mutta en kyllä heidän lähettyvilleen hakeudukaan. 

Vierailija
4/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä joka ei ikinä tervehdi tai ole huomaavinaankaan. Tulee kiusallinen olo jos osutaan vastakkain. Aluksi yritin tervehtiä, mutta sitten luovutin, kun en ikinä saanut vastausta.

Vierailija
5/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vältellä parhaani mukaan, mutta vaikeata se on, kun taloyhtiön mummelit ovat niin innokkaita juttelemaan. Mukavia ihmisiä, ei siinä mitään, mutta aina ei jaksaisi jäädä höpisemään.

Vierailija
6/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen ihan viimeiseen asti. Ei kiinnosta edes nähdä heitä.

Vierailija
7/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai. Olen suomalainen.

Vierailija
8/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä naapuria todellakin yritän vältellä. Kyseessä kunnon kerrostalokyttäri, joka utsii ja kommentoi kaikkea mahdollista. Juoruilee myös muista naapureista ilkeämielisesti eli jos jotain itsestäni kertoisin, juttu leviäisi kaikkien korviin mahdollisimman pahansuovalla tavalla liioiteltuna. Tämä ihminen selittää myös omat fyysiset vaivansa seikkaperäisesti. Ei minua kiinnosta muiden kuin oman perheeni sairastamiset.

Vierailija
9/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ja joitain en katso edes silmiin. :D ei  vaan kiinnosta sosialisoida naapurien kanssa,

Vierailija
10/10 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen, en osallistunut pikkujouluihinkaan vaikka minua sinne kuulemma kaipailtiinkin. En ole kiinnostunut muista, en jaksa esittää iloista tai kiinnostunutta, kun olen oikeasti vaikeasti masentunut ja elämä on muutenkin täynnä murheita. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi