Naisten kasvo ja kaulatatuoinnit
Noita on aikaisemmin ollut vain miehillä ja näistäkin hämärimmillä moniongelmaisilla sekakäyttäjillä. Merkille pantavaa on ettei kasvotatuointeja ole edes Helvetin enkelit moottoripyöräkerhon jäsenillä. Eli näitä ei hyväksytä edes noissa piireissä vakava henkisempään toimintaan.
Nyt olen viime päivinä nähnyt jo kaksi kasvotatuoitua ja yhden kaulatatuoidun naisen. Tulee kyllä todella vaikutella entisestä linnanladysta. Varsinkin ulkomailla konservatiivisissa maissa tällaisen voidaan ajatella olleen vankilassa. Itse ainakin käännyttäisin tussinaaman ravintolani ovelta. Vaikka tatuoidut muuta sanovat. Ne ovat merimiehen, vangin ja prostituoidun merkki.
Kommentit (29)
Henkisesti epävakataa porukkaa naamantuhrijat on.
Tuossa yllä esimerkkejä siitä kuinka liika yksinäisyys alkaa olla psykologisen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa yllä esimerkkejä siitä kuinka liika yksinäisyys alkaa olla psykologisen puolella.
Kiitos autocorrect, patologisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kysymys on terveellisesti maalaisjärjestä.
Minäkään en halua nähdä läheltä tuollaisia ilmestyksiä!
Olen nähnyt kasvotatuoidun naisen marketin kassallakin. Siinä on mamuperheen lapsilla ihmettelemistä kun tädin naamaan on piirrelty tussilla.
Tatuoinneista kasvoissa ja kaulalla ei tarvitse pitää, mutta siitä on pitkä matka yllä näkyvään liian yksinäiseen kirjoitteluun.
Jaajaa. Taas näkee kuinka naiset kokevat enemmän paheksuntaa...
Onpas sulla aikaa keskittyä toisten asioihin ja elämään :D mitä jos keskittyisit omaankin elämään välillä? Tsemppihalit!
Mulla on korvan takana tatuointi. 😎
Se ja sama onko naamatatskat miehellä vai naisella.
vain typerys naamansa tuhrii.
Elämä täällä meidän maailmankolkassa on hienoa, koska muiden mielipiteistä ei tarvitse juuri välittää. Tuskin teitäkään kiinnostaa tippaakaan mitä vaikka se kaulatatuoitu ajattelee teistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korvan takana tatuointi. 😎
Mulla on kaulassa just.
Tuskin heitä kiinnostaa muiden mielipiteet, jos kiinnoistaisi niin tuskin olisivat ottaneet tatuointeja niinkin näkyvälle paikalle.
Itse voisin ottaa naamatatuoinnin niin että väritettäisiin kulmakarvat kulmien pigmentoinnin sijaan. Pigmentointia tarvittaisiin. Tosin tatuoinnin pitäisi onnistua, se ehkä pelottaisi eniten. Eikä mitään mustaa tai liian tummaa.
Jaa tämmönen aihe tällä kertaa naisten dissaamiseen.
Kyllä se ny vähintään believe ja blessed pitää olla kirjoitettuna kulmakarvojen yläpuolelle🤣
Tiedänpä henkilön, peräti naisen, jolla tatuointeja ns joka paikassa vartaloa, myös kaula tatuoitu. Fiksu, työssäkäyvä ihminen ja "jopa" hyvä äiti kahdelle lapselleen. Tatuoinnit ovat vain yksi itseilmaisun muoto.
En kummoisesti arvosta enkä varsinkaan noteeraa mustavalkoistesti ajattelevien, automaationa tuomitsevien mielipiteitä, saati homofoobisten tai rasistien, kertoo vain ja ainoastaan heistä itsestään ne kommentit, eikä mitään positiivista ainakaan.
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä
Loistavasti lausuttu!
Mua sitten taas ei voisi muiden tatuoinnit vähempää kiinnostaa.
t. Tatuoimaton
En edes puhuisi kasvotatuoidulle ihmiselle!