Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 36v naisesta joka ollut kohta 10v kotiäitinä eikä työt kuulema kiinnosta vielä " muutamaan vuoteen" ..?

Vierailija
05.09.2006 |

henk koht pidän kyllä tästä ihmisestä, mutta en voi käsittää mihin hän kuvittelee pääsevänsä töihin koskaan... =O

perusammatti ei enää kiinnosta ja tuskin siihen näin pitkän ajan jälkeen olisi mahdollisuuksiakaan ilman uudelleen kouluttautumista... ikää alkaa olla kohta jo sen verran, että harva ottaa töihin jos ei ole mitään työkokemusta! mihin tällaiset ihmiset elämässään pääsevät/joutuvat? kyseisellä henkilöllä on tosin 4 lasta (jo melko vanhoja kaikki) ja iso talo hoidettavana, mutta silti... miehensä painaa töitä senkin edestä...kohta ei enää ole metsää mitä myydä rahan saamiseksi.. =/ hieman kyllä ihmettelen, eikö ihmisellä ole yhtään piirun vertaa kunnianhimoa vaikka nyt kotiäitinä (tai " emäntänä" ) onkin pitkään ollut....

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ja nyt jo tekee tiukkaa!!!!!

Vierailija
2/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

töinen samassa töissä minun kanssa ovat pitkän kotonaolon päätteeksi saaneet ihan helposti heti töitä? Toinen oli kotona 12 vuotta, toinen 10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noille kotiäitifanaatikoille mitään mahda kun ovat niin kaikkivoipaisia

Vierailija
4/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kyseisen naisen oma valinta ja asia

Vierailija
5/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastelemassa.

Vierailija
6/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen olen tilanteeseen ja mieskin on sanonut, että jos todella haluan olla kotona niin kyllä hän minut ja lapset pystyy elättämään. Minä en kaipaa työelämää enkä ymmärrä miksi minun pitäisi töihin palata.

Vierailija
7/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tavallaan.

Vierailija
8/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että terve asennehan on tuolla naisella. Terve ruumis ei työtä kaipaa, mutta joittenkin on pakko käydä töissä!

Vierailija
9/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olispa ihana olla taas vaan kotona, mutta lapsiluku täynnä. ;)

Vierailija
10/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähoidon maksaa yhteiskunta, hoitomaksut eivät kata lähellekään todellisia kustannuksia...

Vierailija
11/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseinen avo/aviopari on sopinut tälläisen käytännön, niin ei se mitään siipeilyä ole. Asia on toinen jos mies ei haluaisi olla ainoa töissä kävijä.

Vierailija
12/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneen kertaan olen kuullut vihjailevan että voisi rouva alkaa jotain töitäkin katsella... -ap

Vierailija
13/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinhän tuon ikänen kerkee vielä kouluttaa itseä ja olla työelämässäkin.

Näin teki mm minun sukulaiseni, koulutti itsensä 50-v ja nyt tekee alan hommia eläkeikään asti jos terveyttä on.

Vierailija
14/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työelämästä ei ole ollut mitään hajua yli 10 vuoteen?

Jos siivoojan, lähihoitajan, kassan, elektroniikkakokoojan ym. tehtävät kiinnostaa, niin ihan on hyvä valinta olla kotiäitinä pitkään.

Vierailija
15/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle ei ole varmaan työ elämän tärkein asia.

Osaa arvostaa muita asioita enemmän. Huolehtii hyvin perheestään ja on ottanut siitä uran itselleen.

Ties vaikka terveys ei ole kovin hyvä työntekoon ja jaksaa paremmin kotona.

Vierailija
16/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tiedot hänestä kolahti paikoilleen....

Vierailija
17/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt poikani omaishoitaja. Ja hemmetti, suunnitellut vielä kaiken kukkuraksi toisen lapsen vääntämistä...

No oikeesti, olen yh ja ihan saamarin vaikea mennä töihin, ainakaan oman alan hommiin. Kaikki työ on vuorotyötä - ainakin kaikki kiinnostava - lapsi on liian sairas päiväkotiin. Ehkä saan kotiin hoitajan jos semmoinen löytyy. Mut sittenkin se hoitsu tulee vaan 8t kerralla, mihin töihin mä sinä aikana oikeen ehdin? Pitäis olla ilmeisesti osa-aikatyötä klo 9-15, et ehtis sekä duuniin et takas. Mut elääkö sillä, on toinen juttu!

Vierailija
18/23 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ajatellut että onkohan tällä ihmisellä jokin sairaus tmv. joka estää töihin lähdön. Täällä yksi 2 lapsen kotiäiti jolla ikää 32 ja hyvin vahvasti näyttää siltä etten koskaan tule tekemään töitä, en ainakaan täysipäiväisesti. Mulla on synnytyksessä tullut vamma joka ei millään tavalla näy ulospäin mutta on kyllä aikamoinen este kouluttautumiselle ja työnteolle....paitsi jos löytyisi extra-ymmärtäväinen työnantaja tai joku kotona tehtävä työ. Asiat eivät siis aina ole sellaisia kuin ulospäin näyttävät.

Vierailija
19/23 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kovasti keksiä jotain millä voisin jatkaa kotona oloa.

Meillä on vaikeavammainen lapsi, joka käy koulussa keskimäärin kahtena päivänä viikosta. Entinen työnantajani tuskin antaa minun olla kotona kolmena päivänä viikosta, etenkin kun päivät eivät ole mitenkään etukäteen ennustettavissa.

En tiedä... Perhepäivähoitajaksi tai suoraan omaishoitajaksiko minun täytyy jäädä.

Vierailija
20/23 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole tuuraajaa!