Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 36v naisesta joka ollut kohta 10v kotiäitinä eikä työt kuulema kiinnosta vielä " muutamaan vuoteen" ..?

Vierailija
05.09.2006 |

henk koht pidän kyllä tästä ihmisestä, mutta en voi käsittää mihin hän kuvittelee pääsevänsä töihin koskaan... =O

perusammatti ei enää kiinnosta ja tuskin siihen näin pitkän ajan jälkeen olisi mahdollisuuksiakaan ilman uudelleen kouluttautumista... ikää alkaa olla kohta jo sen verran, että harva ottaa töihin jos ei ole mitään työkokemusta! mihin tällaiset ihmiset elämässään pääsevät/joutuvat? kyseisellä henkilöllä on tosin 4 lasta (jo melko vanhoja kaikki) ja iso talo hoidettavana, mutta silti... miehensä painaa töitä senkin edestä...kohta ei enää ole metsää mitä myydä rahan saamiseksi.. =/ hieman kyllä ihmettelen, eikö ihmisellä ole yhtään piirun vertaa kunnianhimoa vaikka nyt kotiäitinä (tai " emäntänä" ) onkin pitkään ollut....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... omaa kokemusta kotna olosta on, eli olen ollut jo noin 4 vuotta kotosalla ja vielä pyrin kotona olemaan vähintään vuoden ja jos suinkin rahat, - psyyke kestää niin olen pidempäänkin!

Taloudellisesti on tietty joskus rankkaa, mutta selvitty on ihan omin avuin, enkä jaksa enää ihmisille kotona oloani selvittää, tietty ihmettelevät kun tietävät minkälainen työnarkomaani olen ollut!

Nostan hattua niille jotka kotona ovat, edellytyksenä tietenkin että ihan oikeasti hoitavat sen taloutensa sisältäen ensisijaisesti lapset, ei kotona olo aina niin herkkua ole, kyllä se vaati psyykkeltä paljon... uskokaa pois.

Itse olen jo 39 vuotias ja minulla on onneksi työ mihin voin palata, kun se tulee ajankohtaiseksi, kiitokseni olen työnantajalleni sanonut, kun ovat valintani ymmärtäneet!

Annetaan kaikkien toimia omalla tavallaan ja pyritään arvostamaan jokaisen omia valintoja :)

Vierailija
22/23 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin 6v kotona ja mies teki reilusti töitä, mutta kun tuli kotiin, ei ollut kaupassa käyntejä, pyykinpesua, siivousta. Ei tarvinnut miettiä kuka hoitaa kotona sairaat lapset, ei tavinnut pakata kolmia kuravaatteita reppuihin, ei tarvinnut muistaa pienimmän unilelua yms.

jatkaisin vielä, mutta kahvia kaatui näppikselle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa uskoa että se tänne kirjottelis... heh!

-ap