Miksi naispuolinen ystävä lähetti valokuvan?
Sain pyytämättä kuvan tuntemaltani kolmikymppiseltä naiselta. Kuvassa yhdeksän suunnilleen samanikäistä naista nojailee saunan terassin kaiteeseen pyllyt paljaina. Yksi näistä on tuo tuttuni. Sinänsä kaunis kuva mutta mietin, mitähän haluaa tällä sanoa?
Kommentit (65)
Kännissä sitä tekee kaikenlaista hölmöä, mitä saa sitten selvinpäin katua.
Kaikihan tuollaisia lähettelee nykyaikana. Oletko joku kalkkis vai jopa Boomer?
Eiköhän tuo halua vain ilmoittaa olevansa lesbo kun viihtyy alasti tyttöporukoissa, jos se olisi poikaporukassa niin se olisi tietenkin hura. Itse en kyllä usko, jumalaan, joulupukkiin, tonttuihin, mennikäisiin, peikkoihin enkä lesboihin joten...
Olet ilmeisesti itse mies, etkä tunne naista hyvin etkä ole hänestä kiinnostunut. Luinko oikein?
Hän on nyt vain mokannut. En tiedä, miten aiot suhtautua asiaan, se on oma asiasi.
Olen 99-prosenttisen varma, että kuva lähti vahingossa väärälle tyypille. Sitä sattuu silloin tällöin, mutta aina se on yhtä hiuksianostattavan noloa. Laita vastaus että ”tuliko väärään osoitteeseen?” niin nainen saa tilaisuuden kuitata ereheensä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti itse mies, etkä tunne naista hyvin etkä ole hänestä kiinnostunut. Luinko oikein?
Hän on nyt vain mokannut. En tiedä, miten aiot suhtautua asiaan, se on oma asiasi.
Just näin. Ei mikään tosifrendi mutta sillointällöin tavataan kaveriporukassa. Ajattelin lähinnä ignoorata nyt. Jossain kohtaa voin sanoo, että näytti hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo halua vain ilmoittaa olevansa lesbo kun viihtyy alasti tyttöporukoissa, jos se olisi poikaporukassa niin se olisi tietenkin hura. Itse en kyllä usko, jumalaan, joulupukkiin, tonttuihin, mennikäisiin, peikkoihin enkä lesboihin joten...
Ala-peukutus on asennevamma joka syrjii meitä keski-ikäisiä lihaasyöviä heikompiosaisia heteromiehiä jotka vaivoin kituuttavat keskituloisina yrittäen tehdä tästä maailmasta parempaa paikkaa naisille jotka eivät siihen itse kykene... *snif* olen loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Ei mikään tosifrendi mutta sillointällöin tavataan kaveriporukassa. Ajattelin lähinnä ignoorata nyt. Jossain kohtaa voin sanoo, että näytti hyvältä.
Kai ymmärrät, että jos hän on ihastunut ja sanot että näytti hyvältä, se lisää vain vettä myllyyn? Hän saattaa alkaa kuvitella jotain ja saat kiviriipan. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä. Ignooraa vaan äläkä ota puheeksi, jos et ole kiinnostunut. Luulee pian muuta, jos alat kehuskelemaan. Sitähän hän varmaan tuolla kuvalla yrittikin.
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö tuzzu?
Ei. Etupuolet täysin piilossa.
Naiset aika nihkeästi lähettelevät kuviaan ylipäätänsäkään. Tuollaista alastonkuvaa eivät ainakaan. Joten hän nyt todennäköisesti on jotenkin ihastunut ap:hen. Kannattaa pitää etäisyyttä, jos ei halua että ihastuu enemmän. Tuollaisen jälkeen mikä tahansa juttelu saattaa muuttua vihjailuksi ja merkitykselliseksi sen naisen mielessä.
Onko ap päättänyt, miten aikoo reagoida tai olla reagoimatta?
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö tuzzu?
Onko se edes nainen, jos se onkin sellainen ladyboy joita thaikuissa on ne on välillä melkein kauniimpia kun naiset vetänyt vain kivekset siilleen että näyttää kuin häpyleissonit kurkkisivat, jos on turkkusesta tai hesalainen olulusesta niin suuri jortikka vaara
Olisko pikkusen ihastunu ja halus viattomasti näyttää pebaa?