Miksi naispuolinen ystävä lähetti valokuvan?
Sain pyytämättä kuvan tuntemaltani kolmikymppiseltä naiselta. Kuvassa yhdeksän suunnilleen samanikäistä naista nojailee saunan terassin kaiteeseen pyllyt paljaina. Yksi näistä on tuo tuttuni. Sinänsä kaunis kuva mutta mietin, mitähän haluaa tällä sanoa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten peba rivistössä sijoittui? Voisin kuvitella että kärkipäähän kun naiset yleensä kovin kriittisiä vartalostaan.
Ihan kärjessä, juoksijan pylly. Vaan ei olleet huonoja muutkaan
apEli oletko siis kiinnostunut? Ainakin esineellistäminen on jo tapahtunut naisen omasta aloitteesta.
Olen kyllä kiinnostunut, mutta olin ymmärtänyt että on varattu.
Ap
Ookei. Selvä merkki että vapaana. Sit vaan kiinni kun sika limppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten peba rivistössä sijoittui? Voisin kuvitella että kärkipäähän kun naiset yleensä kovin kriittisiä vartalostaan.
apEli oletko siis kiinnostunut? Ainakin esineellistäminen on jo tapahtunut naisen omasta aloitteesta.
ApOokei. Selvä merkki että vapaana. Sit vaan kiinni kun sika limppuun.
Mutta kannattaa kuitenkin ottaa huomioon sekin mahdollisuus että se kuva saattoi tulla vahingossa väärälle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOokei. Selvä merkki että vapaana. Sit vaan kiinni kun sika limppuun.
Mutta kannattaa kuitenkin ottaa huomioon sekin mahdollisuus että se kuva saattoi tulla vahingossa väärälle henkilölle.
Oisko mahdollista, että testailee sua? Aika selvä avaus.
Laita sille kiitosviesti ens yönä. Kilahtaa kivasti pöydällä. Jos on sinkku, vastaa kyllä. Jos ei, niin tulee muuten selväks sekin.
Vierailija kirjoitti:
Laita sille kiitosviesti ens yönä. Kilahtaa kivasti pöydällä. Jos on sinkku, vastaa kyllä. Jos ei, niin tulee muuten selväks sekin.
Komppaan!
Vierailija kirjoitti:
Oliko kaikki panravan näköisiä?
Missä on Pan Rava?
Vierailija kirjoitti:
Eikös nykyään pidetä puhelinta äänettömällä, ainakin öisin? En tiedä yhtään nuorta/nuorta aikuista joilla olisi äänet päällä edes päivällä, värinä tai äänetön.
Minä olen jo 50+ ja äänet vain silloin jos tiedän odottaa puhelua. Muuten pois. Kukaan ei pääse häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nykyään pidetä puhelinta äänettömällä, ainakin öisin? En tiedä yhtään nuorta/nuorta aikuista joilla olisi äänet päällä edes päivällä, värinä tai äänetön.
Minä olen jo 50+ ja äänet vain silloin jos tiedän odottaa puhelua. Muuten pois. Kukaan ei pääse häiritsemään.
Aivan, mutta näyttöön tulee kyllä viestistä ilmoitus. Ainakin minä katson puhelintani usein öisin just tän varalta.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Pan Rava?
Smart ass!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Pan Rava?
Thaimaassa.
Kai toi joku testi on. Laita d ick pic niin eiköhän pian selviä. Saa sitten toisessa päässä ihmetellä "mitä se mies oikeen sillä tarkotti" ;)
Vierailija kirjoitti:
Kai toi joku testi on. Laita d ick pic niin eiköhän pian selviä. Saa sitten toisessa päässä ihmetellä "mitä se mies oikeen sillä tarkotti" ;)
Hyvä idis!
Voisko joku nainen oikeesti vastata ap:n kysymykseen? Miksi lähetti tollasen kuvan ja siis ennenkaikkea miks siinä oli ne 8 muuta peppua???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset aika nihkeästi lähettelevät kuviaan ylipäätänsäkään. Tuollaista alastonkuvaa eivät ainakaan. Joten hän nyt todennäköisesti on jotenkin ihastunut ap:hen. Kannattaa pitää etäisyyttä, jos ei halua että ihastuu enemmän. Tuollaisen jälkeen mikä tahansa juttelu saattaa muuttua vihjailuksi ja merkitykselliseksi sen naisen mielessä.
Jos sä olet ihastunut mieheen, niin voisit lähettää hänelle kuvan, jossa näkyy ei vain sinun, van myös 8 muun kaverisi paljaat ahterit?
Mä voisin ymmärtää jos mimmi laittaisi herutuskuvan vain itsestään, mutta ainakin itselläni menisi kuppi nutin jos kuulisin kaverini lähettelevän kuvia, joissa muös minä (ja mun pyllyni) näyn.
Totta. Entä jos se on valokuvaajan ottama taidekuva ja tämä nainen on kauhean ylpeä, että on siinä mukana, ja lähettelee sitä siksi ympäriinsä. Ehkä ap ei ole ainoa, joka on saanut sen.
Joka tapauksessa se nainen on vähän outo, kun tuollaisia lähettää. Ei ole tilannetajua.
Näin siinä on käynyt:
Kuva on naisen kännykässä. Hän lähettää sen muille kuvassa olleille (paitsi että yksi lähti vahingossa väärään numeroon).
Te olette kaikki väärässä. Tuo on vain naisten versio nykyään trendikkäästä dicpicistä.
Vierailija kirjoitti:
Te olette kaikki väärässä. Tuo on vain naisten versio nykyään trendikkäästä dicpicistä.
Toi varmaan pitää paikkansa. Ei olis lähettänyt jos sillä rivin levein ahteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi varmaan pitää paikkansa. Ei olis lähettänyt jos sillä rivin levein ahteri.
Yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Huomionhakuisuuttaan. Pakko tuutata vähän sitä ja tätä vähän kenelle tahansa, koska huomio. Haluaa täyttää omat tarpeensa riippumatta siitä, mitä vastapuoli ajattelee tai tuntee.
Ap