Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naispuolinen ystävä lähetti valokuvan?

Vierailija
16.10.2021 |

Sain pyytämättä kuvan tuntemaltani kolmikymppiseltä naiselta. Kuvassa yhdeksän suunnilleen samanikäistä naista nojailee saunan terassin kaiteeseen pyllyt paljaina. Yksi näistä on tuo tuttuni. Sinänsä kaunis kuva mutta mietin, mitähän haluaa tällä sanoa?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseessä on arvoitus? 9 peppua eli siis 18 kankkua. 18 päivän päästä on 3.11.2021.

Onko mahdollista, että hänellä olisi syntymäpäivä tuolloin? Ehkä hän haluaa kaunis eleisesti ilmoittaa, että ostaisit hänelle paketin? Ehkä hän haluaa vaatteita, kun ei kenelläkään kuvassa niitä ole.

Vierailija
22/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetan panokseni sille vahinkolähetys-vaihtoehdolle. Niin helposti lipsahtaa viereiselle yhteystiedolle lähetys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kyseessä on arvoitus? 9 peppua eli siis 18 kankkua. 18 päivän päästä on 3.11.2021.

Onko mahdollista, että hänellä olisi syntymäpäivä tuolloin? Ehkä hän haluaa kaunis eleisesti ilmoittaa, että ostaisit hänelle paketin? Ehkä hän haluaa vaatteita, kun ei kenelläkään kuvassa niitä ole.

Jos lähettelee perseestään kuvia, niin tuskin se noin fiksu olisi.

Vierailija
24/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap mietiskelee asiasta?

Vierailija
25/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetan panokseni sille vahinkolähetys-vaihtoehdolle. Niin helposti lipsahtaa viereiselle yhteystiedolle lähetys.

Ja jos ei ollutkaan vahinko ja tämä nainen kyselee jälkeen päin tuliko perille tai ottaa asian esille, niin ap:n kannattaa vastata, että joo, mutta oletti, että tuli vahingossa, koska oli sen verran outoa, että hänelle kyseinen nainen moisia kuvia lähettäisi. Tuleepa sitten samalla selväksi, ettei ole kiinnostunut siinä mielessä. Jos siis tämä nainen on jotain kuvitellut, että heidän välillään kipinöi muutenkin.

Vierailija
26/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika nihkeästi lähettelevät kuviaan ylipäätänsäkään. Tuollaista alastonkuvaa eivät ainakaan. Joten hän nyt todennäköisesti on jotenkin ihastunut ap:hen. Kannattaa pitää etäisyyttä, jos ei halua että ihastuu enemmän. Tuollaisen jälkeen mikä tahansa juttelu saattaa muuttua vihjailuksi ja merkitykselliseksi sen naisen mielessä.

Jos sä olet ihastunut mieheen, niin voisit lähettää hänelle kuvan, jossa näkyy ei vain sinun, van myös 8 muun kaverisi paljaat ahterit?

Mä voisin ymmärtää jos mimmi laittaisi herutuskuvan vain itsestään, mutta ainakin itselläni menisi kuppi nutin jos kuulisin kaverini lähettelevän kuvia, joissa muös minä (ja mun pyllyni) näyn.

Vierailija
27/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika nihkeästi lähettelevät kuviaan ylipäätänsäkään. Tuollaista alastonkuvaa eivät ainakaan. Joten hän nyt todennäköisesti on jotenkin ihastunut ap:hen. Kannattaa pitää etäisyyttä, jos ei halua että ihastuu enemmän. Tuollaisen jälkeen mikä tahansa juttelu saattaa muuttua vihjailuksi ja merkitykselliseksi sen naisen mielessä.

Jos sä olet ihastunut mieheen, niin voisit lähettää hänelle kuvan, jossa näkyy ei vain sinun, van myös 8 muun kaverisi paljaat ahterit?

Mä voisin ymmärtää jos mimmi laittaisi herutuskuvan vain itsestään, mutta ainakin itselläni menisi kuppi nutin jos kuulisin kaverini lähettelevän kuvia, joissa muös minä (ja mun pyllyni) näyn.

Totta. Entä jos se on valokuvaajan ottama taidekuva ja tämä nainen on kauhean ylpeä, että on siinä mukana, ja lähettelee sitä siksi ympäriinsä. Ehkä ap ei ole ainoa, joka on saanut sen.

Joka tapauksessa se nainen on vähän outo, kun tuollaisia lähettää. Ei ole tilannetajua.

Vierailija
28/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halunnut niin itsestäänselvää herutuskuvaa lähettää? Helpompi kiistää, että siitä tosiaan kyse, jos ap torjuu?

Mistäs sen tietää eri ystäväporukoista. Vaikka olisivat keskenänsä päättäneet moisesta siirrosta kun yksi kertonut ihastuksestaan mieheen. Ehkä he taas ajattelevat, että no ei se meitä tunne eikä edes tunnistaisi, vaikka joskus näkisikin kasvotusten, joten mitä väliä.

Vierailija
29/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerosi on ainakin naisen puhelimessa tallennettuna.

Vierailija
30/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se nainen nyt ap:lle on, ystävä, kaveriporukkaan kuuluva vai tuttavuus?

Vierailija
31/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki kaveriporukassa ovat saaneet sen kuvan ja ovat kaikki yhtä kiusaantuneita, eikä kukaan sano mitään...

Vierailija
32/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys lienee se, että oletko kiinnostunut naisesta, joka lähettelee alastonkuvia itsestään ja kavereistaan. Tuskin olet ainoa mies, jolle lähti.

Vierailija
33/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen tietty kiinnostunut kauniista naisesta, selvä se. Mutta minkäänlaista liikettä ei kummaltakaan puolelta ole ollut aiemmin tähän suuntaan. Voi tietty olla, että tuli vahingossa mutta miks ylipäätään tämmöisiä kuvia kenellekään lähettäisi?

Vierailija
34/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vähän sama kun dicpic?

Vierailija
35/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten peba rivistössä sijoittui? Voisin kuvitella että kärkipäähän kun naiset yleensä kovin kriittisiä vartalostaan.

Vierailija
36/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten peba rivistössä sijoittui? Voisin kuvitella että kärkipäähän kun naiset yleensä kovin kriittisiä vartalostaan.

Ihan kärjessä, juoksijan pylly. Vaan ei olleet huonoja muutkaan

ap

Vierailija
37/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa "perseet rivissä, vai oliko perseet olalla?"

Vierailija
38/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaikki panravan näköisiä?

Vierailija
39/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sinänsä kaunis kuva"

Haluaisin nähdä, kun nainen sanoo samaa mieskaverin laittamasta kikkelikuvasta. Pyllistys on nisäkäsnaaraan paritteluasento. 

Nainen ei voi hävitä länsimaissa; vaikka olisi miten armoton juntti, miehen on pakko niellä tyytyä siihen, mitä saa. 

Vierailija
40/65 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kärjessä, juoksijan pylly. Vaan ei olleet huonoja muutkaan

ap

Eli oletko siis kiinnostunut? Ainakin esineellistäminen on jo tapahtunut naisen omasta aloitteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän