Vasta tavattu deittimies vaikuttaa apaattiselta. Missä vaiheessa / miten on ok siirtyä eteenpäin?
Olemme tavanneet muutaman kerran. Itse haluan tutustua ensin ihmisinä ja lisätä fyysistä läheisyyttä sitten kun molemmilla on turvallinen mieli toisesta. Mies olisi halunnut edetä pikavauhtia mutta sopeutui parin torjunnan ja keskustelun jälkeen toiveisiini. Viime treffeillä suutelimme melko intohimoisesti ja hän laittoi sen jälkeen viestiä että seuraavalla kerralla sitten pidemmät suutelusessiot.. (Tuosta tuli vähän hassu fiilis mutta en takertunut siihen sen kummemmin.)
Lähes viikko sitten olisi ollut tämä seuraava kerta, mutta mies perui vedoten terveysongelmiin (tiedän ettei ollut tekosyy). Toivotin pikaista paranemista ja kehotin laittamaan viestiä sitten kun haluaa ja voi tavata. Tuon jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään. Tiedän että hänellä on kaikenlaista muutakin haastavaa meneillään elämässä. Passiivisuus voi johtua ihan siitä.
Jatkaisin ihan mielelläni tutustumista mahdollisuuksien mukaan, mutta toisaalta en halua jäädä pitkäksi aikaa tilanteeseen jossa en käy ollenkaan treffeillä. En myöskään halua painostaa tätä miestä. En ole vielä häneen ihastunut enkä yleensä näin nopeasti ihastukaan. Jos mies ei ole tällä hetkellä innoissaan tapaamassa uudelleen niin sekin sopii minulle.
Haluaisin sopia treffit toisen miehen kanssa, joka on kiltisti odotellut vuoroaan. Voisin jatkaa tähän ensimmäiseenkin mieheen tutustumista ihan mielelläni siihen tahtiin kuin hänelle sopii. Toisena vaihtoehtona antaisin hänelle selkeät pakit tässä kohtaa. Jos päädyn tapailemaan molempia niin kerron tietysti asiasta uudelle deitille jo ennen treffejä. Toiselle miehelle varmaan kertoisin siinä vaiheessa jos/kun hän ottaa seuraavan kerran yhteyttä.
Miten te muut olette toimineet tällaisissa tilanteissa? Onko parempi laittaa tutustuminen kokonaan poikki vai hyväksyä että se tapahtuu hitaasti ja epämääräisesti ja tapailla sitten rinnalla muita?
Kommentit (13)
Kuulostaa ihan karsealta, vonkaa ekoilla treffeillä ja tuo pidemmän session vaatiminen. Hyi helvetti oikeasti
Eikö sulla oikeasti ole muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne satuja?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan karsealta, vonkaa ekoilla treffeillä ja tuo pidemmän session vaatiminen. Hyi helvetti oikeasti
Seksiä ei vongannut, mutta suudella olisi halunnut ja kun torjuin sen niin asiasta tuli keskustelua. Keskustelu käytiin oikein hyvässä hengessä. Missään vaiheessa hän ei ole painostanut, mutta minulle on kuitenkin tullut selväksi että toiveissa on eroa tämän asian suhteen.
Kommenttisi sävystä päätellen suosittelet että annan vain saman tien pakit?
ap
Miten te ihmiset ette tiedä mitä te itse haluatte? Pitää ihan vauva palstalta kysellä tällaista...Jos miestä kiinnostaa oikeasti, hän on yhteydessä joka päivä, huolimatta siitä mitä ongelmia/esteitä hänellä on. Herranjumala sentään, kasvata ihminen itsellesi itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Miten te ihmiset ette tiedä mitä te itse haluatte? Pitää ihan vauva palstalta kysellä tällaista...Jos miestä kiinnostaa oikeasti, hän on yhteydessä joka päivä, huolimatta siitä mitä ongelmia/esteitä hänellä on. Herranjumala sentään, kasvata ihminen itsellesi itsetunto.
Jokapäiväinen yhteydenpito olisi liian tiivistä minulle ja mies tietää sen. Olemme viestitelleet pari kertaa viikossa ja tavanneet noin kerran viikossa, mutta nyt mies ei toistaiseksi ole jatkanut viestittelyä tuon perumisen jälkeen.
Jos teen kuten itse haluan, sovin treffit toisen miehen kanssa ja jätän tämän ensimmäisen kanssa tilanteen avoimeksi. Halusin lähinnä kommentteja siihen, kuinka epäkohteliaana tällainen käytös yleisesti ottaen koetaan tai olisiko se liian epäreilua ensimmäistä miestä kohtaan.
ap
Tapaa ainakin ensin se toinen mies. Ethän sinä ole vielä tähän ensimmäiseen sitoutunut.
Ei se ole epäkohteliasta, koska et ole suhteessa vielä ykkösen kanssa. Deittailet niin sanotusti, etkä eksklusiivisesti.
Meikäläiselle viestittelytahtisi olisi aivan liian hidas, en halua kumppania, joka on kerran viikossa yhteyksissä. Mutta meitä on moneen junaan.
Menisin sinuna niin monille treffeille kuin on tarjolla, ja jos juttu etenee jonkun kanssa, kertoisin, että on tässä muitakin treffilistalla.
En jaksanut luke kuin ekan kappaleen. Vaikutat aika raskaalta ihmiseltä.
Asiat joko ovat tai eivät ole, eli jos et luontaisesti ole itse ihan varma tuon suhteen syventämisestä eikä toisenkaan ole tilanteessa mukana. Se ei ole. Kyllä ihastuneet järjestävät aikaa toisilleen ja haluavat olla toisen seurassa, jos on jokin todellinen este niin hän kyllä on halukas itse selvittämään asiaa ja etsimään aikaa.
Et ole tapailuvaiheessä hänelle mitään velkaa. Kun hän on sinuun yhteydessä, kohteliasta on ilmoittaa, ettet ole enää kiinnostunut.
🥱 Anna sille persettä. Fiksumpaa vastausta et ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole epäkohteliasta, koska et ole suhteessa vielä ykkösen kanssa. Deittailet niin sanotusti, etkä eksklusiivisesti.
Meikäläiselle viestittelytahtisi olisi aivan liian hidas, en halua kumppania, joka on kerran viikossa yhteyksissä. Mutta meitä on moneen junaan.Menisin sinuna niin monille treffeille kuin on tarjolla, ja jos juttu etenee jonkun kanssa, kertoisin, että on tässä muitakin treffilistalla.
Niin ajattelinkin. En ole tottunut multideittailuun koska olen ekaa kertaa tässä tilanteessa, mutta järkevimmältä tuntuu edetä näin.
Viestittelen tosiaan vain pari kertaa viikossa ja silloinkin lähinnä sopiakseni seuraavaa tapaamista. Minusta viestittelyn varaan rakennettu suhde menee helposti sellaiseksi, että toista ei oikeasti opi tuntemaan kun kummankin mielikuvat saavat liian helposti yliotteen. Viestittelystä kuitenkin puuttuu niin paljon olennaista informaatiota. Osalle se sopii varmasti oikein hyvin. Pääasia että samantyyliset kohtaavat toisensa.
Kiitos kommentista!
ap
0/5
mene roskiin