Onko se säälittävää jos nelikymppinen nainen
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:53"]
Mitä noloa siinä on, jos uskaltaa nauttia elämästä, oli ikä mikä hyvänsä? Itse "säädin" melkein 10v nuoremman kundin kanssa, eikä hävettänyt yhtään. Vieläkin tulee kylmät väreet, kun mietin niitä suudelmia...
N37
[/quote]
Naurattaa nää alapeukuttajat, minä siis kirjoitin tämän. Miksi alapeukutitte? Kun minulla oli hauskaa, vaikka oon tällainen ikäloppu? Oli muuten mielettömän upea mies vieläpä :p
[/quote]
Kiva, että sulla on ollut upea mies:)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:06"]
Mitä noloa siinä on, jos uskaltaa nauttia elämästä, oli ikä mikä hyvänsä? Itse "säädin" melkein 10v nuoremman kundin kanssa, eikä hävettänyt yhtään. Vieläkin tulee kylmät väreet, kun mietin niitä suudelmia...
N37
[/quote]
Naurattaa nää alapeukuttajat, minä siis kirjoitin tämän. Miksi alapeukutitte? Kun minulla oli hauskaa, vaikka oon tällainen ikäloppu? Oli muuten mielettömän upea mies vieläpä :p
[/quote]
[/quote]
On mulla upea mies edelleen. Vaikka eri mies onkin kuin tuo nuori hurmuri. :)
N37
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:08"]
N37
[/quote]
[/quote]
[/quote]
N37
[/quote]
Sitähän minäkin;)
Jotenkin huvittavaa se, että ajatellaan, että ihmisten elämä menee kaikilla samalla tavalla. Jos ei nuorempana ole löytänyt kumppania, niin pitäisikö sitten yksin istua kiikkustuolissa kotona kun on mittariin napsahtanut 40? Minusta vanhenemisessa tai ikääntymisessä yksi parhaimpia puolia on se, että välitän koko ajan vähemmän, mitä muut ajattelevat minusta tai tekemisistäni. Joten jos ihmissuhdekiemurani vaikuttavat muista säätämiseltä, niin ei voi mitään...
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:32"]
Jotenkin huvittavaa se, että ajatellaan, että ihmisten elämä menee kaikilla samalla tavalla. Jos ei nuorempana ole löytänyt kumppania, niin pitäisikö sitten yksin istua kiikkustuolissa kotona kun on mittariin napsahtanut 40? Minusta vanhenemisessa tai ikääntymisessä yksi parhaimpia puolia on se, että välitän koko ajan vähemmän, mitä muut ajattelevat minusta tai tekemisistäni. Joten jos ihmissuhdekiemurani vaikuttavat muista säätämiseltä, niin ei voi mitään...
[/quote]
Hienoa, olet erilainen nuori!
Jos asia on sinulle itsellesi ok, miksi haet tällä muiden hyväksyntää?
Enemmän mua säälittää vanhat vaimot jotka homehtuu kotona kun mies säätää muualla ja avioliitto on menny paskaksi jo aikapäiviä sitten.Sitten ne säälii sinkkuja kun se on niin mahtavaa olla naimisissa.Joo,onhan se.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:01"]
Tarkoitat ilmeisesti tiuhaa vaihtoa? No mua ei kiinnosta tippaakaan takakireen av-mamman mielipide tässä asiassa vaan nautin elämästäni ja uusista kokemuksista. Nautin miehistä ja huomiosta. Kerran täällä vaan eletään ja kuka on sanomaan miten se tulisi elää? Tuhlasin jo liian monta vuotta huonoon liittoon ja nyt aion nauttia ja tosiaankin "lentää kukasta kukkaan". Puutteessa tässä on jo monta vuotta oltukin. Sen verran olen aikuistunut, että ehkäisystä pidän parempaa huolta ja olen pitänyt itselleni puhuttelun, että nyt ei ole aika mihinkään vakavaan vaan nyt mennään eikä meinata.
Viva La Vida <3
[/quote]
Kuules tuossa iässä - ikävä kyllä - "ei ole Kööpenhamina kuin ennen"!
[/quote]En ymmärrä sun köpis lainausta
[/quote]
En voi tässä antaa sulle kulttuurikasvatusta;)
[/quote]
Kyllä minuakin kiinnostaa. Koen puolen tusinassa maassa, myös Tanskassa, asuneena olevani jollain tasolla kulttuureista valveutunut henkilö mutten tätä Köpis-asiaa ymmärrä tai ole kuullut. Tai en ymmärrä kuinka liittyy ketjun aihepiiriin? Tarkoititko, että ei ole soveliasta vanhemman naisen käyttäytyä kuin teini koska on muuttunut vanhetessaan, vai mikä?
Olen 35 ja olin sängyssä pari viikkoa sitten 25-vuotiaan, akateemisen ja urheilullisen miehen kanssa. Mielestäni on vain imartelevaa, että olen sen näköinen että saan tuollaisia "namuja".
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:10"]
No mä olen yökerhoissa varsinainen lortto :D tais viime vkonloppunakin olla pari miestä, joiden kanssa nuoleskelin. ( toinen parikymppinen) Teen vaativaa työtä, nautin sinkkuudesta ja lapsetkin jo aikuisia. Vapaa-ajalla teen just mitä haluan ja hauskat komeat miehet on loistavaa ajanvietettä. Jos joku mua haluaa sääliä, niin ihan vapaasti.
[/quote]
sulla taitaa olla vähän kyseenalainen maine. kiva varmasti sun lapsilla kun susta liikkuu juttuja et oot täys horo ja leikit puumaa. :DDD
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:08"]
N37
[/quote]
[/quote]
[/quote]
N37
[/quote]
Ööh, tuskin on upea mies jos pitää mennä muiden kanssa säätämään
N37
[/quote]