Oon löytänyt ihan mahtavan miehen!!
Eka mies jolle pystyn puhua helposti asioista jotka vaivaa.
Tämän miehen kanssa laukean lähes joka kerta, ennen tätä olen lauennut vainyhden miehen kanssa muutaman kerran.
Tämä mies sai mut laukeamaan NUOLEMALLA, kenenkään muun kanssa ei oo tuntunu että edes vois.
Tämä mies tykkää tehdä mulle ruokaa ja auttaa siivoushommissa.
Tämä mies haluaa mun kanssa lapsen.
Tämä mies on mielestäni älyttömän komea, mukava, hauska ja ymmärtäväinen.
olen niin onnellinen!!! :)
Kommentit (31)
Minullakin tuollainen aarre ja lapsiakin löytyy jo useampia.
En luopuisi ja rakastetaan suunnattomasti <3
Toivon että kaikki saisivat kokea tällaisen rakkauden.
Suurelle osaa vastanneista on tärkeää, että se mies on mukava. Ajatelkaa sitä asiaa hieman laajemmin, myös teidä, TEIDÄN ITSENNE, tulee myös olla mukavia ja valmiita tekemään sen miehen eteen asioita, yksisuuntaisesti yksikään suhde ei toimi!
Vaikka se mies tekisi kuinka paljon ruokaa, siivoaa, hoitaa lapsia jne. mutta jos itse vaan odotatte, että se mies jaksaa sitä loputtomiin, voitte olla varmoja, että se rakkaus karisee ja arki muuttuu. Suhteeseen, hyvään ja huonoon, tarvitaan aina kaksi.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:50"]Suurelle osaa vastanneista on tärkeää, että se mies on mukava. Ajatelkaa sitä asiaa hieman laajemmin, myös teidä, TEIDÄN ITSENNE, tulee myös olla mukavia ja valmiita tekemään sen miehen eteen asioita, yksisuuntaisesti yksikään suhde ei toimi!
Vaikka se mies tekisi kuinka paljon ruokaa, siivoaa, hoitaa lapsia jne. mutta jos itse vaan odotatte, että se mies jaksaa sitä loputtomiin, voitte olla varmoja, että se rakkaus karisee ja arki muuttuu. Suhteeseen, hyvään ja huonoon, tarvitaan aina kaksi.
[/quote]
Itse kehun omaa miestäni päivittäin ja kiitän aina ruoasta ja jos on siivonnut tai muuta sellaista :) meillä minä yleensä siivoan ja mies tekee ruoat. Mielestäni hyvä jako. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:13"]Eka mies jolle pystyn puhua helposti asioista jotka vaivaa.
Tämän miehen kanssa laukean lähes joka kerta, ennen tätä olen lauennut vainyhden miehen kanssa muutaman kerran.
Tämä mies sai mut laukeamaan NUOLEMALLA, kenenkään muun kanssa ei oo tuntunu että edes vois.
Tämä mies tykkää tehdä mulle ruokaa ja auttaa siivoushommissa.
Tämä mies haluaa mun kanssa lapsen.
Tämä mies on mielestäni älyttömän komea, mukava, hauska ja ymmärtäväinen.
olen niin onnellinen!!! :)
[/quote]
Pari kuukautta ja miehelläsi on jo uusi valloitus :)
Onnea!
Omassa elämässä huomasin hieman hassun jutun. Löysin tuollaisen miehen 3 vuotta sitten (lapsen haluis mutta minä en enää, lapsia ja ikää on molemmilla tarpeeksi). Ollaan toistaiseksi etäsuhteessa, mutta tekemisissä ihan joka päivä (skype, puhelin, face jne.) Emme ole kertaakaan riidelleet ja se on ollut hämmästyksen aihe molemmille -kokemusta hyvinkin vaikeista ja riitaisista suhteista. No, mua vitutti viime viikonloppuna, muut asiat kuin mies, mutta huomasin vaan että kun ei olla riidelty koskaan niin on hirmuisen hankalaa, sisällä kiehuu, itkettää, sanon aiheesta ja mies koettaa olla tukena... Kun oikeasti tekis mieli vaan räjähtää, haastaa jopa riitaa, purkaa tunteensa. Mutta ei, tuntuu, että se pilaisi suhteen.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:24"]Onnea!
Omassa elämässä huomasin hieman hassun jutun. Löysin tuollaisen miehen 3 vuotta sitten (lapsen haluis mutta minä en enää, lapsia ja ikää on molemmilla tarpeeksi). Ollaan toistaiseksi etäsuhteessa, mutta tekemisissä ihan joka päivä (skype, puhelin, face jne.) Emme ole kertaakaan riidelleet ja se on ollut hämmästyksen aihe molemmille -kokemusta hyvinkin vaikeista ja riitaisista suhteista. No, mua vitutti viime viikonloppuna, muut asiat kuin mies, mutta huomasin vaan että kun ei olla riidelty koskaan niin on hirmuisen hankalaa, sisällä kiehuu, itkettää, sanon aiheesta ja mies koettaa olla tukena... Kun oikeasti tekis mieli vaan räjähtää, haastaa jopa riitaa, purkaa tunteensa. Mutta ei, tuntuu, että se pilaisi suhteen.
[/quote]
Itselleni on aina ollut vaikeaa sanoa asioista jotka vaivaavat niin ihan kasvotusten. Enkä ikinä ole ollut mikään riitelijä. Meillä on ollut melko vähän riitoja ja useimmiten nekin ovat pieniä kinoja jotka johtuvat siitä jos toinen tai molemmat ovat väsyneitä. Tämä mies on omalla käytöksellään mahdollistanut sen, että pystyn puhua hänelle. Hän pyytää minua kertomaan ja samalla halaa minua, hän kuuntelee asiani loppuun ja vastaa lähes aina rauhallisesti ja asiallisesti. :) edellisissä suhteissa on aina tullut riitaa jos olen halunnut sanoa jostain mieltä painavasta asiasta joten olen aina sanonut asiani esimerkiksi viestillä työpäivän aikana. Olen helpottunut ettei enää tarvitse tehdä niin ! Ap
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:27"]
Kuulostaa normaalilta mieheltä.
[/quote]
Juu, ei todellakaan. Tuon tason miehet on yleensä jo varattuja siitä +20-vuodesta eteenpäin. Jäljelle jää ne miehet, joille naisen tyydytys ja ruoanlaitto, jne perusasiat on täysin tuntemattomia.
Onpa kiva kuulla! <3 Joskus se onni potkii oikein kunnolla ja olet varmasti tuon ansainnut, jollain hyvällä mitä olet tehnyt. Minäkin tutustuin hiljattain sellaiseen ihmiseen, jota en olisi uskonut olevan olemassakaan. Ehkä meistä tulee jotain. :)
Mielenkiintoista, olen aina ajatellut etten oikein osaa nuolla, mutt nykyinen naiseni saa joka kerta nuolemalla. No me miehet ei aina ymmärretä että suhde on muutakin kuin tekniikkaa...
Minäkin löysin vastaavanlaisen miehen. Eikä mekään koskaan riidellä. Nyt olemme kihloissa.
Minä löysin hänet vasta päälle nelikymppisenä. Sinänsä hyvä, että on menneisyyttä, niin joku muu on jo niitä huonoja puolia koulinut pois.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:27"]Kuulostaa normaalilta mieheltä.
[/quote]
Ehkä sinulle normaali, jos et ole ujo ja pystyt sanoa ärsyttävät asiat helposti ja jos laukeat helposti. :) Itse en olisi ikinä uskonut että pystyn puhua jonkun kanssa näin helposti, saatika että joku saisi minut laukeamaan suuseksillä ! Seurustelin edellisen mieheni kanssa vuoden ennen kuin laukesin ekan kerran (ekan kerran hänen tai kenenkään kanssa), ja koko kahden vuoden seurustelun aikana laukesin ehkä 5 kertaa. Suuseksi ei ole mielestäni ikinä tuntunut paljoa miltään ennen tätä nykyistä miestä :) Lisäksi edellinen mieheni siivosi harvoin ja ruokaa teki minulle korkeintaan minun kanssani. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:34"]Minäkin löysin vastaavanlaisen miehen. Eikä mekään koskaan riidellä. Nyt olemme kihloissa.
Minä löysin hänet vasta päälle nelikymppisenä. Sinänsä hyvä, että on menneisyyttä, niin joku muu on jo niitä huonoja puolia koulinut pois.
[/quote]
Olen myös onnellinen juurikin siitä, että molemmilla on ollut jo kumppaneita ja nuoruuden sekoilut, sekä molemmat olemme jo asuneet jonkun muun kanssa. Ap
Ja ap:n inspiroimana: naiset pitäkää puolenne ja kunnioittakaa itseänne vaatimaan sitä samaa hyvää tasoa mitä itse olette! Mä en enää aio koskaan tuhlata aikaani mieheen, joka ei saa mua laukeamaan, jonka seurassa joutuu varomaan ja joka olettaa, että minä olisin se, joka tekee ruoat tai osoittaa tunteensa sitä kautta. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka kauan.
Joskus sitä on vaan tyytynyt jopa vuoden ajan mieheen, kun on ajatellut ettei niitä parempia ole edes olemassa...
Mullakin oli tuollainen vastaava unelmien mies. Mentiin naimisiin, saatiin lapsia. Nyt istun vastasyntynyt sylissä ja mietin millä elätän yksin kaksi lasta, jotta pääsen tuosta miehestä eroon. Helvetin kusipää marttyyri. Mä olen joskus täällä palstalla vannonut, että olen tuon miehen kanssa hautaan asti. Joopa joo. Suksikoot vittuun.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:27"]
Kuulostaa normaalilta mieheltä.
[/quote]
Juu, ei todellakaan. Tuon tason miehet on yleensä jo varattuja siitä +20-vuodesta eteenpäin. Jäljelle jää ne miehet, joille naisen tyydytys ja ruoanlaitto, jne perusasiat on täysin tuntemattomia.
[/quote]
Ok. Itse olen tavannut mieheni 25-vuotiaana, ja hän kyllä täyttää nuo kaikki kriteerit.
En muuten ymmärrä tuota "jäljelle jäämisen" ajatusta. Kaikenlaisten ihmisten parisuhteet päättyvät parikymppisinä, kolmikymppisinä, nelikymppisinä ja niin edelleen. Ei ole totta, että vain huonot kumppanit eroaisivat ja hyvät pysyisivät ikuisesti samassa parisuhteessa. -5
[/quote]
Täällä täytyy yleistää koska porukka on tyhmää. Suuremmalla todennäköisyydellä parisuhteeseen kykenevät ovat seurustelleet jo aikoja sitten, siihen kelpaamattomat suuremmalla todennäköisyydellä ovat vapaana. Ymmärrätkö nyt?
[/quote]
En tiedä, onko yleistäminen oikea sana, kun nuo ovat kaksi aivan eri asiaa. -5