Oon löytänyt ihan mahtavan miehen!!
Eka mies jolle pystyn puhua helposti asioista jotka vaivaa.
Tämän miehen kanssa laukean lähes joka kerta, ennen tätä olen lauennut vainyhden miehen kanssa muutaman kerran.
Tämä mies sai mut laukeamaan NUOLEMALLA, kenenkään muun kanssa ei oo tuntunu että edes vois.
Tämä mies tykkää tehdä mulle ruokaa ja auttaa siivoushommissa.
Tämä mies haluaa mun kanssa lapsen.
Tämä mies on mielestäni älyttömän komea, mukava, hauska ja ymmärtäväinen.
olen niin onnellinen!!! :)
Kommentit (31)
Tuo on ihan totta, että menneisyys hioo. Itse olen entisten suhteiden huonojen puolten takia oppinut, millaisen suhteen tahdon ja toivottavasti myös jotain siitä, miten itse voin tehdä suhteesta hyvän. En aio enää tyytyä ihan kivaan tai odottaa, että asiat muuttuisivat paremmaksi, kun on jo kauan ollut selvää, että muutos ei ole mahdollinen.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:52"]Tuo on ihan totta, että menneisyys hioo. Itse olen entisten suhteiden huonojen puolten takia oppinut, millaisen suhteen tahdon ja toivottavasti myös jotain siitä, miten itse voin tehdä suhteesta hyvän. En aio enää tyytyä ihan kivaan tai odottaa, että asiat muuttuisivat paremmaksi, kun on jo kauan ollut selvää, että muutos ei ole mahdollinen.
[/quote]
Juuri näin ! Itse olen sietänyt vaikka ja mitä ja uskonut miesten muuttuvan mutta ei. On petetty, huudettu, uhkailtu, haukuttu, vähätelty.. kaiken olen kestänyt ja vasta viimevuosina olen tajunnut, että ansaitsen oikeasti arvoiseni miehen ja tämä mies on juuri sitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:44"]
Ja ap:n inspiroimana: naiset pitäkää puolenne ja kunnioittakaa itseänne vaatimaan sitä samaa hyvää tasoa mitä itse olette!
[/quote]
Niin just, onhan toki aivan kohtuullista, että jokainen lössähtänyt av-yh vaatii isomunaista komistusta...
Ap, hienoa - jos olette seurustelleet jo useamman vuoden. Jos olette seurustelleet vasta alle vuoden, palataan asiaan parin vuoden päästä kun tunnet miehen paremmin. Ts. elät alkuhuumaa, tuossa vaiheessa kumppanin kuuluukin olla ihana. ;-) Toivotaan, että suhde lunastaa odotuksesi.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:06"]Ap, hienoa - jos olette seurustelleet jo useamman vuoden. Jos olette seurustelleet vasta alle vuoden, palataan asiaan parin vuoden päästä kun tunnet miehen paremmin. Ts. elät alkuhuumaa, tuossa vaiheessa kumppanin kuuluukin olla ihana. ;-) Toivotaan, että suhde lunastaa odotuksesi.
[/quote]
Olen tuntenut tämän miehen jo lähes 10 vuotta :)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:06"]Ap, hienoa - jos olette seurustelleet jo useamman vuoden. Jos olette seurustelleet vasta alle vuoden, palataan asiaan parin vuoden päästä kun tunnet miehen paremmin. Ts. elät alkuhuumaa, tuossa vaiheessa kumppanin kuuluukin olla ihana. ;-) Toivotaan, että suhde lunastaa odotuksesi. [/quote] Olen tuntenut tämän miehen jo lähes 10 vuotta :)
[/quote]
Mutta vasta seurustelu ja lopulta yhdessä asuminen paljastaa toisen ihmisen todellisen luonteen.
Kaikkea hyvää teille kuitenkin. :)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:27"]
Kuulostaa normaalilta mieheltä.
[/quote]
Juu, ei todellakaan. Tuon tason miehet on yleensä jo varattuja siitä +20-vuodesta eteenpäin. Jäljelle jää ne miehet, joille naisen tyydytys ja ruoanlaitto, jne perusasiat on täysin tuntemattomia.
[/quote]
Ok. Itse olen tavannut mieheni 25-vuotiaana, ja hän kyllä täyttää nuo kaikki kriteerit.
En muuten ymmärrä tuota "jäljelle jäämisen" ajatusta. Kaikenlaisten ihmisten parisuhteet päättyvät parikymppisinä, kolmikymppisinä, nelikymppisinä ja niin edelleen. Ei ole totta, että vain huonot kumppanit eroaisivat ja hyvät pysyisivät ikuisesti samassa parisuhteessa. -5
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:06"]Ap, hienoa - jos olette seurustelleet jo useamman vuoden. Jos olette seurustelleet vasta alle vuoden, palataan asiaan parin vuoden päästä kun tunnet miehen paremmin. Ts. elät alkuhuumaa, tuossa vaiheessa kumppanin kuuluukin olla ihana. ;-) Toivotaan, että suhde lunastaa odotuksesi. [/quote] Olen tuntenut tämän miehen jo lähes 10 vuotta :)
[/quote]
Mutta vasta seurustelu ja lopulta yhdessä asuminen paljastaa toisen ihmisen todellisen luonteen.
Kaikkea hyvää teille kuitenkin. :)
[/quote]
Asumme kyllä jo yhdessä :) Siitä huolimatta mitään isompia ongelmia ei ole ollut. Eilen sain ensin migreenin ja sitten niin hirveän kivun vasempaan hartiaan ja samalle puolelle ohimoon että itkin; mies käski minun syödä ja mennä nukkumaan ja sillä aikaa hän teki kaikki päivän työt valmiiksi :)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:27"]
Kuulostaa normaalilta mieheltä.
[/quote]
Juu, ei todellakaan. Tuon tason miehet on yleensä jo varattuja siitä +20-vuodesta eteenpäin. Jäljelle jää ne miehet, joille naisen tyydytys ja ruoanlaitto, jne perusasiat on täysin tuntemattomia.
[/quote]
Ok. Itse olen tavannut mieheni 25-vuotiaana, ja hän kyllä täyttää nuo kaikki kriteerit.
En muuten ymmärrä tuota "jäljelle jäämisen" ajatusta. Kaikenlaisten ihmisten parisuhteet päättyvät parikymppisinä, kolmikymppisinä, nelikymppisinä ja niin edelleen. Ei ole totta, että vain huonot kumppanit eroaisivat ja hyvät pysyisivät ikuisesti samassa parisuhteessa. -5
[/quote]
Täällä täytyy yleistää koska porukka on tyhmää. Suuremmalla todennäköisyydellä parisuhteeseen kykenevät ovat seurustelleet jo aikoja sitten, siihen kelpaamattomat suuremmalla todennäköisyydellä ovat vapaana. Ymmärrätkö nyt?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 08:46"]Mullakin oli tuollainen vastaava unelmien mies. Mentiin naimisiin, saatiin lapsia. Nyt istun vastasyntynyt sylissä ja mietin millä elätän yksin kaksi lasta, jotta pääsen tuosta miehestä eroon. Helvetin kusipää marttyyri. Mä olen joskus täällä palstalla vannonut, että olen tuon miehen kanssa hautaan asti. Joopa joo. Suksikoot vittuun.
[/quote]
Mikä on muuttunut? Eikö sen miehen kanssa voi enää puhua?