Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?

Vierailija
16.10.2021 |

Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.

Kommentit (691)

Vierailija
421/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että naiset on niin nirsoja ja sokeita. Että minä en kelpaa. Vaan joku työtön alkoholisti koska se on komea naamasta.

Vierailija
422/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin kateellinen ja ihmettelen miksi vuodesta toiseen yksin. Toiset ei vain löydä. Teen asioille sit jotain. En jaksa enää valittaa. Nyt salille. Adios.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kumma jos sielt ei naista löydy niin ei kyl sitten mistään. Täällä Oulussa naiset vasta kranttuja ovatkin. Vain miljonäärialfakehonrakentaja kelpaa pohjoisen muijille

Vierailija
424/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep siksi on parempi olla yksin. Töitä salia ja taas yksin.

Vierailija
425/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi mitään enään.oon vaa aina yksin.

Vierailija
426/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua etsiå. Olla epätoivonen. En jaksa enää. Se on nähty. Ei johda mihkään. Ja naisiin ei tutustu kun ei ole edes kavereita.

Vierailija
427/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kai mä etin heikkolahjaisen työttön kaverittoman naisen sit.

Vierailija
428/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tästä jauhaa. Ne muutki yksinäisiä ja sinkkuina. Monet ei vain tahdo kelvata enää. Keski ikäinen ja myönnän oon rumentunut lihonut vanhentunut se vaikuttaa ja ennen vielä join alkoholia. Onneksi se nyt on jäänyt ja liikunta tullut tilalle.

Vierailija
429/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pistää sähköpostin. ?Laitan kuvani itsestäni ja tuore kuva. Niin saa nähä mitä naiset sanoo.

Vierailija
430/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missää nimes ole naamasta kiinni ainaskaan miksi oon sinkkuna!!!

Vierailija
431/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteleminen ilman taka-ajatuksia tuntuu toimivan. Naimisissa olevana kaljuuntuvana ja ylipainoisena miehenä tuntuu välillä että vientiä olisi vaikka kuinka mutta en ole pettäjä vaikka tykkäänkin jutella vieraiden ihmisten kanssa.

Vierailija
432/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö töissäkään sinkkuja naisia?

Kyllähän sinkkumiehen työpaikallakin voi periaatteessa olla naisia, mutta myös sellaisia miehiä jotka ovat paremassa asemassa.  Loput naiset ovatkin vakituisessa suhteessa.  Todellisuudessa naisia on enemmän sellaisilla työpaikoilla, joissa ei puhuta tuntipalkoista.  Siis parempia paikkoja ja parempia naisia, joista ei ollut tässä kyse.

Vierailija
433/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutteleminen ilman taka-ajatuksia tuntuu toimivan. Naimisissa olevana kaljuuntuvana ja ylipainoisena miehenä tuntuu välillä että vientiä olisi vaikka kuinka mutta en ole pettäjä vaikka tykkäänkin jutella vieraiden ihmisten kanssa.

Näin muuten on, kun juttelet kuin ihmiselle ilman vonkaamista niin alkaa tulla reaktiota että tämä ei vonkaa, se pitää "palkita". Kärjistetysti näin. Juttele rennosti ja nauti seurasta ilman kummempaa yliyrittämistä, saatat yllättyä.

Vierailija
434/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mussa on sitte vikaa naamassa jos en enää kiinnosta naisia. Lihavuus ehkä. 108 kg paino. Koska toiset ylipainoset miehet saa naisia.

Vierailija
435/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut normipainonen ja sain jopa hoikkia naisia. Siitä on jo ainaskin 10 v aikaa.

Vierailija
436/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että näin keski -ikäisenä kaljuuntuneena ei tunnu olevan mahdollisuuksia.

Vierailija
437/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa ottaa pois sormus, niin ei enää vienti haittaa.   Nyt kun olen eronnut, niin kaivoin vanhan sormuksen esiin, saa sillä aina lyhytaikaisia suhteita.   Minulla on vähän käytetty sormus, olin naisvaltaisella alalla töissä ja sain olla rauhassa kun en pitänyt sormusta.   Vaimo piti huolta sormuksesta, sain omaan sormeeni kun lähdettiin lomalle ja vaimo oli vieressä. 

Vierailija
438/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhentuu vain. En halua edes lapsia. Että kai yksinäinen elämä tiedossa.

Vierailija
439/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisinko näyttää kuvaani jollekkin? Niin katsotaan onko mun naamassa vikaa.

Vierailija
440/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua etsiå. Olla epätoivonen. En jaksa enää. Se on nähty. Ei johda mihkään. Ja naisiin ei tutustu kun ei ole edes kavereita.

Joo, tuossa onkin hyvä tärppi. Jos on naispuolinen kaveri, ja senkans lähtee ulos, niin siihen väliin kyllä alkaa änkeämään muita naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän