Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?

Vierailija
16.10.2021 |

Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.

Kommentit (691)

Vierailija
301/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep totta huomannut että kun on jo 36.. niin ei mistää löydä naisia ja hups ei kelpaa enää.. ei baarit kiinnosta ei mikään.. jää niinku ihan yksin. Tuota äitiniki sanonu että sun on vaa pakko sit elää yksin minkäs teet.

Vierailija
302/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannu että niinku ei naiset kiinnitä mitää huomiota.. on vain ilmaa tässä iässä naisille.. näin se vaa totaalisesti on minkäs teet.. Mä nyt vain totun olee yksin en hae mitää en asenna tinderiä.. en mee baareihin oon vain yksin.. ja en kato ees naisten päälle.. Nuorena oli tilanne eri.. harmi silloin sai tarpeeksi naisia ja läheisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta miehet. hitto miten ärsyttävää porukkaa. Pysyn todellaki naisista ikuisesti erossa ja ikisinkkuna.

Eli jos sä voit olla loukkaantunut siitä kun naiset ei kiinnostu susta, niin miehet voi olla loukkaantuneita kun sä et kiinnostu niistä? Mieti nyt. Voisi olla läheisyyttä + muita juttuja ja voisitte käydä salilla yhdessä. Älä heti torppaa.

Vierailija
304/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että asiat menis parempaa suuntaa, mutta ei näköjään.

Vierailija
305/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannu että niinku ei naiset kiinnitä mitää huomiota.. on vain ilmaa tässä iässä naisille.. näin se vaa totaalisesti on minkäs teet.. Mä nyt vain totun olee yksin en hae mitää en asenna tinderiä.. en mee baareihin oon vain yksin.. ja en kato ees naisten päälle.. Nuorena oli tilanne eri.. harmi silloin sai tarpeeksi naisia ja läheisyyttä.

No miksi et nuorena ottanut itsellesi vaimoa, jos kerta vientiä oli?

Vierailija
306/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tuommosta kuunnella. Eti itse mies jos oot mies.. niin ota mies parisuhteeseen. mua ei kiinnosta.

Vierailija
307/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne naiset jätti mut ja toinen niistä halus lapsen.. ei vain napannut.. ja edellinen mihin ihastuin jätti mut ja ei halunnut et oon työtön.. ja oli ihan vääränlainen. Haluaisin jo löytää sen oikein. Mutta tän ikäset naiset on jo naimisissa tai on perhe.. Ilmeisesti oon ihan pohjalla.

Vierailija
308/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että asiat menis parempaa suuntaa, mutta ei näköjään.

Mikä saa sut kuvittelemaan, että vanhalla miehellä olisi enemmän ottajia kuin nuorella?

Vierailija
309/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vaa sitte hyväksyä kohtaloni. Etten kelpaa edes lihavalle ylipainoselle naiselle.

Vierailija
310/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen tiedän että nuori kelpaa. No en ole vanha. keski-  ikäinen toiset löytää vielä 40 puolison.. mitä ihmettä sun päässä liikkuu? Ei sille kuule voi mitää jos tajuat sen että ihminen vanhenee.

Vierailija
311/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitytäänkö me ikisinkut jotka on pohjalla ja paskoja niin yhteen perustetaan kerho?

Vierailija
312/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mielestä nuorena pitäs löytää se oikee muuttaa yhteen sun muuta ja tän ikänen mies tai nainen ei kelpaa enää. Just joo aika naurettavaa touhua :DD

Vierailija
313/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sen tiedän että nuori kelpaa. No en ole vanha. keski-  ikäinen toiset löytää vielä 40 puolison.. mitä ihmettä sun päässä liikkuu? Ei sille kuule voi mitää jos tajuat sen että ihminen vanhenee.

Joo, niin löytääkin. Mutta ei se mitenkään helpompaa ole tai tilanne parempi kuin parikymppisellä. Pitää olla hyvin avoin ja sosiaalinen ja jaksaa tavata uusia ihmisiä.

Vierailija
314/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei todellakaan ole turn off. ette ole edes nähnyt mua. Mä olen tosi pitkä en ole edes lihava. Monet on sanonu että et ole yhtään lihava.

Monet sanoo kaikenlaista mikä ei ole totta. Ja kyllä päälle sadan kilon paino on vaan liikaa ellei sitten ole ihan huikean lihaksikas ja timmi. Ja sellainen öljytty lihaskimppukaan harvemmin tavisnaista kiinnostaa.

Ja toisaalta vaikkapa r. ristolainen joka on taatusti ammattiurheilijana hyvässä kunnossa (eikä taatusti lihava) on hänkin alle 100 kiloinen vaikka pituutta on päälle 190 cm.

Pelkkää painoa ja pituuttakin tärkeämpää on silti kokonaisuus ja se ettei näytä siltä kuin pystyyn nostettu pottusäkki. Terve itsevarmuuskin näkyy myös ulospäin.

Vierailija
315/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen miten naurettavaa porukkaa. Mikä näitten ihmisten pääs liikkuu :D

Vierailija
316/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta olen ollut joskus 20 kg laihempi kaljamahaa ei ole ollut. Kyllä tiedän että vientiä ois paremmin. Ei ole niin helppoa laihduttaa tästä ja tuntuu etten halua. haluan kelvata omana itsenäni mennä eteenpäin parempaa suuntaa.. työpaikat ja kaikki on. Kumma etten vaa kelpaa tavalliselle pyöreelle.. ennen kelpasin.

Vierailija
317/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle. 38 v. Yksi lapsi on, 15 v. Varsinais-Suomesta. Töissä elintarvike alalla. Lyhyen läntä. Vartalo tasapaksu, ei kummempia muotoja. Sääret hieman länget. Lyhyet jalat. Ulkomuodoltaan ennemminkin pe rsjalkainen lap pal ainen. Lyhyet maantienväriset hiukset. Viivahuulet. Mitäänsanomattomat kasvot. Harrastaa liikuntaa (kauppaan kävely) sijaistoimintaa, ettei tee päihteitä mieli, vaikka tekeekin.

Vierailija
318/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta olen ollut joskus 20 kg laihempi kaljamahaa ei ole ollut. Kyllä tiedän että vientiä ois paremmin. Ei ole niin helppoa laihduttaa tästä ja tuntuu etten halua. haluan kelvata omana itsenäni mennä eteenpäin parempaa suuntaa.. työpaikat ja kaikki on. Kumma etten vaa kelpaa tavalliselle pyöreelle.. ennen kelpasin.

Ennen ne pyöreet tuli hakeen sut kotoota, mutta eivät tule enää?

Vierailija
319/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä on tuossa sukulaisten (vanhojen) kyseleminen asiasta. He eivät ymmärrä eivätkä tajua yhtään, miten nykymaailma toimii. Ei kukaan nuori työikäinen enää elä 60-lukulaista elämää, mutta nämä sukulaiset pitävät sitä itsestäänselvänä  asiana. 

M36

Vierailija
320/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vielä lohduttaa, ettei sillä korkakoulututkinnollakaan ole merkitystä. Itse olen amk-insinööri, työn ohella opiskelemassa dippainssiksi. Yksin olen myös elänyt koko elämäni enkä ole koskaan käynyt edes treffeillä. Ei sillä koulutuksella tunnu olevan merkitystä saati edes kohtuuhyvällä palkalla (50k annual).

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi