Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vaikein ikä tajuta omaa ikäänsä?

Vierailija
14.12.2014 |

Sanoisin omasta ikäkriisistäni että 35. Eihän siitä ole kauaakaan kun oltiin hurjia teinejä ja ihan äsken huolettomia opiskelijoita. Muuten olen ihan ennallani, mitä nyt painan kymmenen kiloa enemmän, mutta siitä pääsen eroon heti jos haluan...

Totuus on että ollaan keski-ikäistymässä ja nuoruus on jo kaukana. Kukaan ei varmasti näe minua enää nuorena.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/37 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viidenkympin kulmilla ei meinaa oikeasti tajuta, että on jo niin vanha, eikä sitä, että oma äiti on yli 70. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajuaa että elämää on vielä elämättä, kotona pn taapero ja silti haluaa uutta räjähtävää rakkautta. Että maaimassa on parempia miehiä kuin se jonka valitsin.

Vierailija
4/37 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän otsikon perusteella meinasin juuri sanoa, että 35. Silloin ei vielä tajua, ettei ole enää nuori, mutta vähitellen se siitä tulee tajuntaan. 

Vierailija
5/37 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tietenkin tämä oma ikä, vähän vaille 30v. Juuri äsken olin itse lapsi, nuori ja kauhea teini, huoleton ja vapaa. Nyt on aviomies, pari lasta, farmariauto, talo ja hitonmoinen laina + työ ma-pe 8-16 tyylisesti. Miten tässä näin kävi..?!? Pitäisi tuntea olonsa varmaan aikuiseksi. Olen kyllä iloinen, että olen saavuttanut näitä juttuja, joista pikkutyttönä haaveilin, mutta on tämä vähän hämmentävää.

Vierailija
6/37 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi aina aloittaa uusia kiinnostavia juttuja, vaikka opiskelun. T. 45-vuotias opiskelija

Vierailija
7/37 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää 26-v alkaa olla jo paha, tunnen itteni ihan teiniksi, n. 18 vuotiaaksi, mutta multa odotetaan aikuismaista käytöstä ja pukeutumista. Ja pitäisi muka alkaa miettiä perheen perustamista tai miehen etsimistä. Ja alkaa olla jo säälittävää tässä iässä rillutella kylillä dokailemassa. Pahenee vaan vuosi vuodelta :( En voi käyttää sellaisia vaatteita tai pitää sellaisia hiuksia ja meikkejä kun haluaisin ihan jo työnkin puolesta. Niin, onhan mulla sentään hyvä ja arvostettu 'aikuisten työ'.

Vierailija
8/37 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/37 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/37 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v! En millään tajua olevani tämänikäinen vaan ehkä noin 30 v. Kun katson viisikymppisiä miellän sen ikäiset vanhempieni kanssa samanikäisiksi vaikka vanhempani ovat jo kohta 70 v. En tajua miksei se mene minun tajuntaan, että olen keski-ikäinen!

Vierailija
11/37 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinut pitäisi nähdä nuorena, ap?

Vierailija
12/37 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:50"]

Miksi sinut pitäisi nähdä nuorena, ap?

[/quote]

Ei kai ap niin väitäkään. Vaan että itse tuntee itsensä samaksi nuoreksi aikuiseksi, mutta muu maailma näkee keski-ikäistyvän aikuisen. Tunnistan tuon tunteen.

t: 35-vuotias

Vierailija
13/37 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/37 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä n. 60-vuotiaat. Huvittavaa miten osa heistä haukkuu "vanhoja ukkoja ja akkoja" puhuessaan 70-80-vuotiaista...

Vierailija
15/37 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että 15-18. Luulin olevani niiiin fiksu ja kypsä ja aikuinen ja olin aivan järkyttävä kakara. Nyt 26 ja alan jo tuntemaan itseni vanhaksi.

Vierailija
16/37 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

45+

Luulee, että näin se elämä vaan pyörii niinkuin ennenkin, eikä tajua, että sitähän on kohta jo mummo.

Vierailija
17/37 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa menee niin nopeasti :'(((((

nainen, 21 v

Vierailija
18/37 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan pariskuntaa jotka on Mies 91v ja ja hänen vaimonsa 87v käyttämään tablettitietokonetta! Itse olen 30. Mies kattoo raveja ja omistaa hevosia, nainen laulaa. Mulla ei ole lapsia mutta haluaisin

Vierailija
19/37 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun huomaa että kaikki seksikkäät miehet ovat nuorempia kuin itse on. Ja viimeistään silloin kun huomaa heidän olevan samanikäisiä kuin omat lapset.

Vierailija
20/37 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hassuu kuinka nuoruus tuntui pitkältä ajalta kun sitä vaihetta vielä eli... Muistan ku kerran heräsin keskellä yötä yksiössäni ja päähäni sinkoutui ajatus "oon VASTA 23v. ja tuntuu kuin olisin elänyt pienen ikuisuuden". Kolmekymmentä vuotta täytettyäni ajankulku tuntuu nopeutuneen jopa ahdistavissa määrin... Enää en ole nuori, vaikka edelleen tekee mieli tehdä nuorten juttuja. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan