Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Räty haluaa kaikki lapset pieninä päiväkotiin

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holhousta. En muuta voi sanoa!
T. Äiti, joka rakastaa lapsiaan liikaa laittaakseen heidän laitoksiin vauvoina.

Vierailija
62/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten nostan työttömyyskorvausta ja vien isommat lapset päivähoitoon. Kylläpäs siinä valtio säästää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että tuollaisia ihmisiä jotka kannattavat lasten jättämistä päiväkoteihin ei ole vieläkään hävitetty ihmispopulaatiosta.

Vierailija
64/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo geeniperimä ei koskaan lisäänny.

Vierailija
65/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan kokoomus. Tätäkö te äänestäjät haluatte?

Vierailija
66/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:33"]

No sitten nostan työttömyyskorvausta ja vien isommat lapset päivähoitoon. Kylläpäs siinä valtio säästää:)

[/quote]

Samoin, kaikki kolme hoitoon vaan. Mitä se nyt maksaakaan yhteiskunnalle? Oliko se päälle tonnin per kk? Kolme tonnia, jee. Ehkä menen opiskelemaan, tai sit vaan lojun kotona.

Ei naisen palkkaeroa tuolla kyllä korjata. Naiset jää kotiin, koska naisen rooli on erilainen vanhempana plus palkat ovat pienempiä. Ei ne palkat siitä ala nousemaan, turha luullakkaan. Muissa maissa palkkaero voi olla vielä räikeämpi vaikka naiset eivät jäisikään lapsia kotiin hoitamaan.

Vierailija
67/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen, että tuo tulee lopulta kalliimmaksi kuin kotihoidontuki. Miehethän ei tule kotiin jäämään, joten päiväkotien pikkulapsiryhmiin tulee lisää lapsia.
Sehän on kaikille itsestäänselvyys, että pitkä kotonaolo on huono juttu äidille. Mutta jos on valmis sen seuraukset hyväksymään, niin mitäs sitten.

Vierailija
68/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Miksi niin moni kuvittelee, ettälapset pitää laittaa hoitoon jos on työttömänä? Minä hoidin lapsia puoli vuotta ansiosidonnaisella ja etsin samalla töitä.

Vierailija
69/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt ihan kaikkia, kun Lauran omatkin lapset ovat menneet vasta kolmevuotiaina päiväkotiin. 

Vierailija
70/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:45"]Ei kai nyt ihan kaikkia, kun Lauran omatkin lapset ovat menneet vasta kolmevuotiaina päiväkotiin. 
[/quote]
Ja sillä perusteella se kuvittelee, että olisi mahdollista kaikille. Ei ole, eikä varsinkaan asennepuolella. Mutta ehkä asenteet muuttuu pikkuhiljaa.

Vierailija
71/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:41"]

Minäkin luulen, että tuo tulee lopulta kalliimmaksi kuin kotihoidontuki. Miehethän ei tule kotiin jäämään, joten päiväkotien pikkulapsiryhmiin tulee lisää lapsia. Sehän on kaikille itsestäänselvyys, että pitkä kotonaolo on huono juttu äidille. Mutta jos on valmis sen seuraukset hyväksymään, niin mitäs sitten.

[/quote]

Jos äidit antaisi niiden miesten jäädä kotiin niin yllättävän moni saattaa jäädäkin. Suurin syy että miehet ei jää hoitovapaalle on lasten äidit jotka mustasukkaisesti pitää kiinni jokaisesta hoitovapaakuukaudesta.

Vierailija
72/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:43"]Ohis. Miksi niin moni kuvittelee, ettälapset pitää laittaa hoitoon jos on työttömänä? Minä hoidin lapsia puoli vuotta ansiosidonnaisella ja etsin samalla töitä.
[/quote]

Meillä laitetaan että pääsevät lähelle päikkyyn ja saavat pehmeän aloituksen. Siihen asti osapäivähoito kunnes työllistyn. Ei tarvi stressata uudessa duunissa miten lapset pärjää kun ovat jo tottuneet.

Vierailija
73/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:43"]Ohis. Miksi niin moni kuvittelee, ettälapset pitää laittaa hoitoon jos on työttömänä? Minä hoidin lapsia puoli vuotta ansiosidonnaisella ja etsin samalla töitä.
[/quote]

Meillä laitetaan että pääsevät lähelle päikkyyn ja saavat pehmeän aloituksen. Siihen asti osapäivähoito kunnes työllistyn. Ei tarvi stressata uudessa duunissa miten lapset pärjää kun ovat jo tottuneet.
[/quote]
Turha sitten puhua lasten kotihoidosta jos ei hoida niitä kotona. Pehmeeksi laskuksi riittää viikko.

Vierailija
74/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaani särähti se, että hänen mielipiteensä vaihtui kotihoidontuesta jyrkästi. Ei varmasti vielä kuitenkaan siinä vaiheessa kun omat lapset olivat alle 3-vuotiaita. How convenient.

Vierailija
75/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:43"]Ohis. Miksi niin moni kuvittelee, ettälapset pitää laittaa hoitoon jos on työttömänä? Minä hoidin lapsia puoli vuotta ansiosidonnaisella ja etsin samalla töitä.
[/quote]

[/quote]
Turha sitten puhua lasten kotihoidosta jos ei hoida niitä kotona. Pehmeeksi laskuksi riittää viikko.
[/quote]

Ehkä sulle mut ei mulle. Mussun mussu

Vierailija
76/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:41"]

Minäkin luulen, että tuo tulee lopulta kalliimmaksi kuin kotihoidontuki. Miehethän ei tule kotiin jäämään, joten päiväkotien pikkulapsiryhmiin tulee lisää lapsia. Sehän on kaikille itsestäänselvyys, että pitkä kotonaolo on huono juttu äidille. Mutta jos on valmis sen seuraukset hyväksymään, niin mitäs sitten.

[/quote]

Jos äidit antaisi niiden miesten jäädä kotiin niin yllättävän moni saattaa jäädäkin. Suurin syy että miehet ei jää hoitovapaalle on lasten äidit jotka mustasukkaisesti pitää kiinni jokaisesta hoitovapaakuukaudesta.
[/quote]

Höpölöpö. Mun mies ei ainakaan ollut valmis jäämään kotiin, vaikka olisi ollut koko kotihoidontukiaika käytettävissään. Eikä ole jäänyt kenenkään tuttavanikaan perheissä vaikka olisi tukikautta ollut tarjolla. Ei ne miehet pidä kotihoitoa niin tärkeänä, eikä ne tuolla rahalla suostu kotiin jäämään.

Vierailija
77/157 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:41"] Minäkin luulen, että tuo tulee lopulta kalliimmaksi kuin kotihoidontuki. Miehethän ei tule kotiin jäämään, joten päiväkotien pikkulapsiryhmiin tulee lisää lapsia. Sehän on kaikille itsestäänselvyys, että pitkä kotonaolo on huono juttu äidille. Mutta jos on valmis sen seuraukset hyväksymään, niin mitäs sitten. [/quote] Jos äidit antaisi niiden miesten jäädä kotiin niin yllättävän moni saattaa jäädäkin. Suurin syy että miehet ei jää hoitovapaalle on lasten äidit jotka mustasukkaisesti pitää kiinni jokaisesta hoitovapaakuukaudesta. [/quote] Höpölöpö. Mun mies ei ainakaan ollut valmis jäämään kotiin, vaikka olisi ollut koko kotihoidontukiaika käytettävissään. Eikä ole jäänyt kenenkään tuttavanikaan perheissä vaikka olisi tukikautta ollut tarjolla. Ei ne miehet pidä kotihoitoa niin tärkeänä, eikä ne tuolla rahalla suostu kotiin jäämään.

[/quote]

Lakimuutos kuulostaa entistä tärkeämmältä, ehkä naiset jatkossa katsovat vähän tarkemmin kenen kanssa niitä lapsia tekevät eivätkä valitse miehiä joita ei omien lasten hyvinvointi kiinnosta.

Vierailija
78/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:52"]

Korvaani särähti se, että hänen mielipiteensä vaihtui kotihoidontuesta jyrkästi. Ei varmasti vielä kuitenkaan siinä vaiheessa kun omat lapset olivat alle 3-vuotiaita. How convenient.

[/quote]

Eikös Laura nimenomaan halua, että useammat toimisivat kuten hänen perheensä. Kaikille se ei varmaan ole mahdollista, mutta varmasti on paljon miehiä, jotka jäävät mielellään kotiin kun se ratkaisu yleistyy.

Vierailija
79/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikea linja, hyvä Räty!

Vierailija
80/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:41"] Minäkin luulen, että tuo tulee lopulta kalliimmaksi kuin kotihoidontuki. Miehethän ei tule kotiin jäämään, joten päiväkotien pikkulapsiryhmiin tulee lisää lapsia. Sehän on kaikille itsestäänselvyys, että pitkä kotonaolo on huono juttu äidille. Mutta jos on valmis sen seuraukset hyväksymään, niin mitäs sitten. [/quote] Jos äidit antaisi niiden miesten jäädä kotiin niin yllättävän moni saattaa jäädäkin. Suurin syy että miehet ei jää hoitovapaalle on lasten äidit jotka mustasukkaisesti pitää kiinni jokaisesta hoitovapaakuukaudesta. [/quote] Höpölöpö. Mun mies ei ainakaan ollut valmis jäämään kotiin, vaikka olisi ollut koko kotihoidontukiaika käytettävissään. Eikä ole jäänyt kenenkään tuttavanikaan perheissä vaikka olisi tukikautta ollut tarjolla. Ei ne miehet pidä kotihoitoa niin tärkeänä, eikä ne tuolla rahalla suostu kotiin jäämään.

[/quote]

Niin, ajatella. Mun mieheni on ollut hoitovapaalla, ja samoin suuri osa tuttavamiehistä. Kun kerran sain ihan itse valita miehen, niin valitsin osallistuvan sellaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän