Minkäikäisenä ensimmäinen poikaystävä näki sinut alasti?
Kommentit (41)
Kovasti on laittomuuksia palstalla; Fobballe lähti viestiä. Toivottavasti poikaystävänne eivät ole johtavassa asemassa :/
Olin jo 20 vuotias, poikaystävä pari vuotta vanhempi. Oi niitä aikoja...
15 vuotiaana kun harrastimme ensimmäistä kertaa seksiä, poikaystävä vuoden vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:05"]Tarkoituksella 19-vuotiaana kun muutettiin yhteen. Vahingossa 16-vuotiaana kun oltiin kahdestaan meillä ja pyörryin suihkuun. Kuuli sen ryminän, kun vedin hyllyltä saippuapurkit mukana ja tuli kylppäriin kun en vastannut onko kaikki hyvin huhuiluihin. [/quote] Siis olitteko noin kauan yhdessä ennen kuin harrastitte seksiä? :D [/quote] Ihan mahdoton ajatus wt -piireissä!
[/quote]
No kyllä toi aika mahdottomalta kuulostaa "hyvissäkin" piireissä :D Teini-ikäiset/nuoret aikuiset yhdessä 3 vuotta seksittä?? Mutta luulen että tossa kirjoittaja tarkoitti kahta eri poikaystävää mutta ilmaisi sen huonosti.
Ehkä jotain 10 tai 11v eka poikaystävä.. seksistä vielä tiedetty mitään, oltiin uimaan menossa ja vaihdettiin uikkarit päälle pihalla.
Mä olin 18 vuotta ja poikaystäväni oli 22 vuotta. Nykyisin hän on aviomieheni.
No eka ei nähny... No mut olin 4v, pyydettiin jopa päiväkodin keittäjää leipomaan meille hääkakku sitten ku mennään naimisiin:) Mut sit se jätti mut ..
Muita ei oo ollu
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:05"]Tarkoituksella 19-vuotiaana kun muutettiin yhteen. Vahingossa 16-vuotiaana kun oltiin kahdestaan meillä ja pyörryin suihkuun. Kuuli sen ryminän, kun vedin hyllyltä saippuapurkit mukana ja tuli kylppäriin kun en vastannut onko kaikki hyvin huhuiluihin.
[/quote]
Siis olitteko noin kauan yhdessä ennen kuin harrastitte seksiä? :D
[/quote]
Ihan mahdoton ajatus wt -piireissä!