Paras raidoitusaine, ruskeisiin hiuksiin vaaleampia raitoja
Kommentit (7)
Suosittelisin kääntymään kampaajan puoleen raitoja tehtäessä. :)
Paras raidoittaja ruskeille hiuksille on aurinko. Raidoista tulee luonnolliset ja siistit, ja sävy on juuri omiin hiuksiisi sopiva. Ei tarvitse tuherrella ja koittaa osua helposti kellastuviin raitaosioihin kaiken maailman color maskien kanssa, vaan sävy ei vaadi ylläpitoa ollakseen täydellinen.
Ei tosin varmaan toimi niin hyvin värjätylle ruskealle kuin värjäämättömälle?
Sopisko Lorealin Feria Ombre? Tässä blogissa tä kampaaja teki sillä raitoja ruskeisiin hiuksiin. Sivustolta löyty kasn vinkkejä raitojen tekemiseen. http://paastavarpaisiin.blogspot.fi/2015/02/ystavanpaivan-makeover.html
Kaikkien hiuksiin ei aurinko tee raitaa. :(
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:11"]Suosittelisin kääntymään kampaajan puoleen raitoja tehtäessä. :)
[/quote]
No höpö höpö. Olen 10v raidoittanut omani eikä kukaan koskaan arvaa vaan raitoja kehutaan usein. Kaksi kertaa kävin kampaajalla (eri) ja karseat tuli. Nyt on hyvät, rahaa ja aikaa menee murto-osa entisestä. Teen myös ystävälle, kun tykästyi mun raitoihin. Ja myös eräs toinen ystävä oli tehnyt itselleen tässä hiljattain ja oli todella kauniit.
Minulle käy ne Biozellin tökötit, jotka ostetaan erikseen ja saa sekoitettua juuri oikean määrän. Monella hiukset ei kai niitä kestä. Moni muukin väri on ollut ihan hyvä, mutten enää muista.. Myöskään tuon ystävän käyttämää.
Goldwell silk lift!
T: kampaaja