Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin melkein tippa linssissä ostamassa kaljaa

Vierailija
14.12.2014 |

Huoh. Elämä ihan sekaisin...

huomenna olisi työpäivä, en taida mennä...

T. alkoholisti

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 18:53"]

Millaisessa työssä olet?

[/quote]

Varastotyöntekijänä

ap.

[/quote]

Sinne voi mennä vähän kännissäkin! Käy ihmeessä töissä, muuten sulla ei ole varaa juoda.

[/quote] Ja olikohan ihan pakko lainata mun tekstiä? Terv. kysymyksen esittäjä

[/quote]

Sulla on nyt rähinäviinaa päässä. Rauhoitu. Ei se teksti enää sinun ole sitten kun sen lähetä- napilla luovutat eteenpäin.

Toinen lainaaja.

[/quote]

Jos sä lainaat toisen tekstiä, sä ownaat sen koko pyramidin omiin nimiis, ellet merkkaa tekstis perään "ohis".

ohis

[/quote]

Täh? Nyt meni ohi. Pitäiskö tähän käydä joku kurssi, vai trollaako tuo ohisjätkä?

Pidä ohikses. Minä menen näillä.

Vierailija
22/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tehdäänkö nyt sellainen asia selväksi(sic), että jos nyt juot kaljaa niin ET ole kännissä töissä huomenna. Krapulassa voit olla, mutta et kännissä.

Kännissä töissä olo edellyttäisi sitä, että kävisit lounastauolla vessassa ottamassa huikkaa taskumatista. Tai vastaavasti olisit lorauttanut koskenkorvaa aamupuuroon. Mutta kännissä töissä et vaan voi olla jos otat kaljaa nyt. Tämä on asia joka itseäni ainakin hieman vituttaa; monet luulevat että edellisen illan juopottelu tarkoittaisi sitä että on kännissä töissä. Ei näin.

Useasti olen krapulassa ollut töissä ja tuottanut satoja tuhansia firmalla. Kännissä en koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:38"]

Elämä ihan sekaisin. Mitä tarkoitat? Oletko kuolemassa syöpään, onko lapsesi vakavasti sairas vai onko vanhemmillasi hengenvaarallinen sairaus? Muussa tapauksessa asiat ovat selvitettävissä. Kaljan juominen vain pöhöttää ja tyhmentää sinua.

[/quote] Ai että maailmassa on olemassa vain kolme ongelmaa? Voi kuule, tässä maailmassa ihmisillä on niin monenlaisia surullisia kohtaloita. :(

Vierailija
24/24 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen alkoholisti, en vain jaksa enää juoda. Olen huomannut, että mikään ei koskaan mene niin huonosti, etteikö sitä saisi viinan avulla menemään vielä huonommin.