Mitä ihmettä tuoreelle miesystävälle joululahjaksi...
Olemme tapailleet vasta marraskuun alusta lähtien. Tänään (ja eilen :)) mies kysyi, mitä toivoisin joululahjaksi. Annoin miehelle vapaat kädet...:)
Mutta sitten se hänen lahjansa...Mitä ihmettä ostaisin hänelle joululahjaksi? Ideoita? Tietenkään en tunne häntä vielä niin hyvin kuin jotkut vuosia yhdessä olleet...Voi apua.
Kommentit (14)
Annoin suht tuoreelle ulkomaalaiselle miesystävälle kirjan, Fazerin Sinistä ja salmiakkia, eli ei mitään järjettömän kallista, mutta kuitenkin sen verran harkittua, että kirjan aihe liittyi miehen kiinnostuksen kohteisiin. Ei minusta haittaa, että tuo vaikuttaa tylsältä, sillä kliseisesti ajatus on tärkein ja tiedettiin etukäteen, että molemmat panostavat lahjaan suurinpiirtein saman verran. Ne persoonallisemmat ja kalliimmat lahjat olen sitten antanut myöhemmin, kun toinen on jo käynyt tutummaksi.
Miten olisi esim. leffalippulahjakortti tai jokin valmis kosmetiikkapakkaus?
Leffalippulahjakortti voisi olla hyvä :). Tai joku konserttilippu...(täytyy vaan itellekin muistaa ostaa samalla :D)
Siis äskeinen viesti oli ap:ltä...
Sillä on aivan ihana tuoksu itellään jo nyt, joten en ainakaan mitään miesten tuoksua sille osta, kun haluan haistella sitä tuoksua, mitä se käyttää :D. Toisaalta vois ostaa sen merkkisen suihkusaippuan...tykkään siitä tuoksusta ihan älyttömästi...
Ap
Seksiä se kyllä saa niin paljon kuin haluaa :D. Oon täysin hulluna siihen :D.
Ap
Mitä tiedät siitä sun miesystävästäsi? Kerro vähän niin voidaan auttaa.
Harrastaako mies jotakin? Onko urheilullinne? Kerro vähän enemmän, niin helpompi keksiä ideoita.
No, se on 44 v., ei mikään snobi mutta mutta pukeutuu trendikkäästi ja siististi, pelaa sählyä ja talvella hiihtää, on aika urheilullinen (muttei mikään urheiluhullu), on kiinnostunu autoista ja tekniikasta niinkuin nyt miehet useinkin, on 44 v, eronnut ja yksi lapsi...no se on oikeastaan monella tapaa aika lailla sellainen suomalainen "perusmies", mutta ei siis mikään sohvaperunajuntti. Pitää kunnostaan ja olemuksestaan huolta. On sellainen rauhallinen luonteeltaan. Tykkää välillä käydä konserteissa (keikoilla) ja leffassa. Ja syömässä ulkona. Tossa nyt jotakin, mutta en nyt tiedä auttaako toi mitään...
Ap
Mä annoin ekana jouluna poikaystävälleni itse neulomani villasukat. Silloin oli suhdetta kestänyt juurikin reilun kuukauden.
Tuo on ihana 11, mutta mä en osaa neuloa villasukkia :(...
Jotain olis kyllä kiva sille antaa itsetehtyä. Osaan mä jotain leipoa kyllä ja se rakastaa tiikerikakkua...Mut en kai mä ny sille tiikerikakkua joululahjaksi sentään anna :D.
Ap
Anna joku ihan hassun värinen salibandypallo ja tietenkin sen lisäksi jotain muuta. Vaikka se suihkusaippua?
Tuossa tilanteessa tärkeintä on selvittää kummankin käsitys siitä, minkä hintaisen lahjan aikoo ostaa. Toisilla normaali lahja voi olla se 20€ kirja ja toiset on tottuneet ostamaan 500€ älypuhelimia tai ulkomaanmatkoja.
Mulla sama ongelma kuin ap:lla, ei kyllä tule mitään kivaa lahjaideaa mieleen. Osa miettimistäni on sitten liian kalliita tai liian tylsiä. Apua!