Kävin melkein tippa linssissä ostamassa kaljaa
Huoh. Elämä ihan sekaisin...
huomenna olisi työpäivä, en taida mennä...
T. alkoholisti
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 18:53"]
Millaisessa työssä olet?
[/quote]
Varastotyöntekijänä
ap.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:21"]
Millaisessa työssä olet?
[/quote]
Varastotyöntekijänä
ap.
[/quote]
Sinne voi mennä vähän kännissäkin! Käy ihmeessä töissä, muuten sulla ei ole varaa juoda.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:23"]
Millaisessa työssä olet?
[/quote]
Varastotyöntekijänä
ap.
[/quote]
Sinne voi mennä vähän kännissäkin! Käy ihmeessä töissä, muuten sulla ei ole varaa juoda.
[/quote] Ja olikohan ihan pakko lainata mun tekstiä? Terv. kysymyksen esittäjä
Mä juon myös kaljaa. Tasoittelen krapulaa lähinnä. Aion silti mennä töihin huomenna. Juo vain pari ja mene töihin, on hyvä mieli huomenna duunin jälkeen.
Millaisessa työssä olet?
[/quote]
Varastotyöntekijänä
ap.
[/quote]
[/quote]
Mietin miten voisi antaa hyvän neuvon, joka huomioisi kaverin tilanteen ja valinnanvapauden, mutta tuohan on hyvä.
Positiivisen kautta.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:24"]
Millaisessa työssä olet?
[/quote]
Varastotyöntekijänä
ap.
[/quote]
[/quote]
Sulla on nyt rähinäviinaa päässä. Rauhoitu. Ei se teksti enää sinun ole sitten kun sen lähetä- napilla luovutat eteenpäin.
Toinen lainaaja.
Minkä ikäinen olet? Mies vai nainen?
Ostarin nurkalla alkkarit puukottaa toisiaan kaljapullosta, täällä tulee tappelu että veit minun tekstin! :-)
31v, nainen. ei ollut Karhua vaan Olvia. herttinen kännissä töihin, no en kai ainakaan vielä alennu sellaiseen :D
ap.
Mikä ajaa sinut juomaan? Todellisuudesta pakeneminen?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:24"]
Millaisessa työssä olet?
[/quote]
Varastotyöntekijänä
ap.
[/quote]
[/quote]
Sulla on nyt rähinäviinaa päässä. Rauhoitu. Ei se teksti enää sinun ole sitten kun sen lähetä- napilla luovutat eteenpäin.
Toinen lainaaja.
[/quote]
Jos sä lainaat toisen tekstiä, sä ownaat sen koko pyramidin omiin nimiis, ellet merkkaa tekstis perään "ohis".
ohis
Elämä ihan sekaisin. Mitä tarkoitat? Oletko kuolemassa syöpään, onko lapsesi vakavasti sairas vai onko vanhemmillasi hengenvaarallinen sairaus?
Muussa tapauksessa asiat ovat selvitettävissä. Kaljan juominen vain pöhöttää ja tyhmentää sinua.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:35"]
Mikä ajaa sinut juomaan? Todellisuudesta pakeneminen?
[/quote]
Ehkä sen voisi noin tiivistää, paljon käsittelemättömiä asioita. yksinäisyys, tylsyys... periaatteessa vaikea kysymys, niin monta syytä kun tarpeeksi alkaa kaivelemaan.
ap.
31v, nainen. ei ollut Karhua vaan Olvia. herttinen kännissä töihin, no en kai ainakaan vielä alennu sellaiseen :D
ap.
[/quote]
Krappassa voit aineskin mennä. Ja kun riittävän sinnikkäästi juot, voit vetää mäyräkoiran illassa ja aamulla ei ole muita oireita kuin normaalia väsyneempi olo. Ja ajan kanssa siihenkin tottuu. Itse asiassa selvä pää ja krapulaton olo alkaa vähitellen tuntua epämukavalta. Tsemiä treenaukseen! Harrastaja kollega
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:40"]
ap.
[/quote]
Krappassa voit aineskin mennä. Ja kun riittävän sinnikkäästi juot, voit vetää mäyräkoiran illassa ja aamulla ei ole muita oireita kuin normaalia väsyneempi olo. Ja ajan kanssa siihenkin tottuu. Itse asiassa selvä pää ja krapulaton olo alkaa vähitellen tuntua epämukavalta. Tsemiä treenaukseen! Harrastaja kollega
[/quote]
Joo ei mäyräkoira vielä missään tunnu :)
ap.
Yksinäisyys ja tylsyys ajavat juomaan?
Tuolla perusteella valtaosa ihmisistä voisi kipata viinaa kurkkuunsa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:44"]
Yksinäisyys ja tylsyys ajavat juomaan? Tuolla perusteella valtaosa ihmisistä voisi kipata viinaa kurkkuunsa.
[/quote]
ero, lapset muuttivat asumaan isälleen, ihmissuhdesotkut jne jne, kyllä näitä löytyy...
ap.
mene töihin ja lupaa työn jälkeen palkita itseis lähikuppilassa muutamalla pitkällä
Millaisessa työssä olet?