Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana?

Vierailija
14.12.2014 |

Elikkä siis kertokaa mielipiteitä voinko olla millä todennäköisyydellä.
13.10 mulla alkoi menkat
17.10 otin jälkiehkäisy pillerin
20.11 alkoi seuraavat menkat jotka olivat siis vähän myöhässä
6.12 harrastin suojaamatonta seksi 3 kertaa ja joka kerralla mies laukesi sisään
10.12 mulla alkoi sitten tulla verta elikkäs menkat vaikka niiden olisi pitänyt alkaa vasta ensviikolla (jossei mennyt sen jälkiehkäisypillerin takia sekaisin)
Menkat olivat erikoisen kivuttomat, vain vähän kipua. Ja nyt mulla tulee ihan kuin vettä sellaista oranssia "valkovuotoa" mitä onkaan. Ei haise oikeastaan miltään. Mitä se voi olla? Ei ole tollaista ennen tullut. Niin ja ennen menkkoja tuli keltaista vuotoa paljon.. mutta siinä saattoi vielä olla spermaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa myös klamydialta.

Vierailija
2/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastit suojaamatonta seksiä -> voit olla raskaana. Eikö koulussa opeteta enää mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me se tiedetään...vai?? Tee testi.

Vierailija
4/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia seksiä ilman ehkäisyä???

Vierailija
5/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vinkin: tee raskaustesti. Jos se on negatiivinen niin soitto lääkäriin ja sukupuolitautitesteihin, jotkut taudin oireilee juurikin noin.

Vierailija
6/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole yhtään sellainen olo että olisin ja kun menkatkin jo tuli.. vaivaa tämä asia kokoajan ja testiä en vielä tee vasta viikon päästä

Vierailija
7/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä onko sillä mitään tauteja ja se sanoi ettei ole..

Vierailija
8/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:25"]Kysyin mieheltä onko sillä mitään tauteja ja se sanoi ettei ole..
[/quote] Tuosta asiastahan ei ikinä valehdella ;) Itsekin kerran uskoin ja klamydia tuli.

Vierailija
9/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just...kysyitko haluaako se isäksi myös kun paljaaltaan halus panna ?

Vierailija
10/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi, ajallaan, eli odottele ainakin vajaa viikko, testeihin ajallaan, eri taudeilla eri it.ajat.

Vierailija
11/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä sitä täältä kyselet. Ei me voida auttaa. Mene lääkäriin.

Vierailija
12/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kauheasti kun kyselen mielipiteitä/kokemuksia :) mutta siis onko se kuinka yleistä että on tullut menkat ja ollut normaali olo ja silti ollutkin raskaana?

Vierailija
13/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:36"]Anteeksi kauheasti kun kyselen mielipiteitä/kokemuksia :) mutta siis onko se kuinka yleistä että on tullut menkat ja ollut normaali olo ja silti ollutkin raskaana?
[/quote] No minun kokemukseni kun olin raskaana: menkat jäi pois, ei näkynyt eikä kuulunut. Mutta oli kuitenkin se "menkkaolo". Olin todella herkkä, saatoin purskahtaa milloin mistäkin itkuun. Aamupahoinvointi. Ei voinut enää juoda kahvia koska haju oksetti. Luulisi, että jotain oireita tulee, mutta me ollaan kaikki yksilöitä.

Vierailija
14/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Joo no ei siitä yhdynnästäkään ole kuin viikko eli en tiedä voisiko ollakkaan mitään oireita. Mutta koska menkat tuli en usko että raskaana olen joten täytyy mennä testeihin

Vierailija
15/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata, mutta ei noin tyhmää olekaan...

Vierailija
16/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo vuosia aikaa, mutta oma kokemukseni. Tein testin 12.11., menkat oli 2 viikkoa myöhässä. Ei yhtäkään oiretta. Epäiltiin siis, että raskaus olisi aika alussa. Ultra paljasti, että olin syyskuussa tullut raskaaksi, yhdet normaalit menkat tuli siinä välillä. Ja olo oli täysin normaali.

Vierailija
17/28 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olen mielestäsi tyhmä vain jonkun kirjoituksen perusteella? :D

Vierailija
18/28 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ensiviikolla ostamassa testin niin sittenpähän sekin selviää.. ei olisi mikään paras aika lapselle tulla nyt ja vielä yhdenillan jutun kanssa, mutta hyvä äiti minusta varmasti tulisi ja vauvakuumekkin on ollut jo kauan.

Vierailija
19/28 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä siksi että harrastat suojaamatonta seksiä, tyhmä. Olet ansainnut sukupuolitaudin jos sellaisen saat, sitä en toivo että raskaana olisit koska lapsi ei ole ansainnut teitä vanhemmikseen.

Vierailija
20/28 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että se jos harrastaa suojaamatonta seksiä tutun pojan kanssa tarkoittaa automaattisesti että on huono vanhempi? Lapsella olisi kuitenkin isä ja äiti. Parempi sekin kuin kaksi isää tai kaksi äitiä (vihaan tuota uutta sairasta lakia) ja sitäpaitsi minulla on itsellä ollut huono ja pelottava lapsuus ja olen oppinut siitä paljon. Haluaisin olla hyvä ja rakastava äiti. Eikä kukaan voi sitä muuttaa tai arvostella jollakin nettipalstalla, josta tulin cain kysymään muiden neuvoja ja kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme