raskaana?
Elikkä siis kertokaa mielipiteitä voinko olla millä todennäköisyydellä.
13.10 mulla alkoi menkat
17.10 otin jälkiehkäisy pillerin
20.11 alkoi seuraavat menkat jotka olivat siis vähän myöhässä
6.12 harrastin suojaamatonta seksi 3 kertaa ja joka kerralla mies laukesi sisään
10.12 mulla alkoi sitten tulla verta elikkäs menkat vaikka niiden olisi pitänyt alkaa vasta ensviikolla (jossei mennyt sen jälkiehkäisypillerin takia sekaisin)
Menkat olivat erikoisen kivuttomat, vain vähän kipua. Ja nyt mulla tulee ihan kuin vettä sellaista oranssia "valkovuotoa" mitä onkaan. Ei haise oikeastaan miltään. Mitä se voi olla? Ei ole tollaista ennen tullut. Niin ja ennen menkkoja tuli keltaista vuotoa paljon.. mutta siinä saattoi vielä olla spermaa.
Kommentit (28)
Huhhuh, toivottavasti et ole raskaana, etkä lisäänny koskaan.
Samaa voi sanoa teistä. En ainakaan itse haluaisi olla kenenkään nuin ilkeästi puhuvan lapsi.
Olisit rakastava äiti vaikka yritit jälkiehkäistä lapsesi? Ja aiemmin se oli yhdenillanjuttu, nyt kuitenkin tuttu poika ja olisitte yhdessä vanhempia. Juu, ei sulla pää toimi ees sen verran että saisit aukottoman stoorin tehtyä.
Tuo ei ole sama kerta.. ja silloin kun otin jälkiehkäisyn niin oli pakko. En seurustele kyseisen pojan kanssa mutta tunnetaan toisemme kuitenkin. Eli siis lapsella olisi ympärillään äiti ja isä. Ja lapsi olisi myös haluttu eikä mikään huono asia!
No toivotaan että lastesuojelu puuttuu peliin jos paksuna olet. :E
Kyllä, olisin rakastava äiti silti.
Kylläpäs täällä liikkuu ilkeitä ihmisiä! Mikä aloittajan elämässä on niin huonoa että lapsi pitäisi viedä häneltä ja hän ei saisi koskaan saada lapsia?
Aha moikka Henna.