Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä ole näin huonoa uuttavuotta kellään muulla.

Vierailija
01.01.2015 |

En tajua, mitä pahaa on tehty, että meille kävi näin.

Olen ollut 1.5vk kipeänä ja olen edelleen. Toinen muksuista myös kipeä, kuumetta ja muuta.

Kavereiden piti tulla meille viettämään uutavuotta. No eivät tulleet, kun kuulivat että meillä ollaan kipeitä.

Tosi kaverit, hylkää kun toiset sairastuu.

Ja äitini, jolle satuin mainitsemaan siitä että kaverit eivät tulekaan, piti asiaa hyvänä, sanoi hyvä että eivät tule. Kiva äiti. Äiti soitti äsken ja kehui kuinka heillä oli kaverit kylässä ja oli lystiä.

No meillä ei ollut lystiä eikä kavereita. Meillä oli ja on itkuinen äiti sohvannurkassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että sinulla on kurjaa, mutta miksi ihmeessä kaveriperheesi olisi pitänyt tulla teidän tautipesäänne tartuttamaan itsensä? Haloo - pientä rajaa.

Vierailija
2/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 15:38"]

Ymmärrän, että sinulla on kurjaa, mutta miksi ihmeessä kaveriperheesi olisi pitänyt tulla teidän tautipesäänne tartuttamaan itsensä? Haloo - pientä rajaa.

[/quote]

Ei tarvitse tulla, ei. Voi jättää yksin.

Enpä heitä enää meille kutsukaan. Sellaisia kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse ja minun tarpeet...

Vierailija
4/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet provo, noin itsekästä ja itsesäälistä aikuista ei olekaan. Tällaiset avaukset ovat erittäin surkeita ja tarpeettomia. 

Vierailija
5/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala nainen, kasva aikuiseksi! Niistä nenäs ja hoida sitä sairasta lasta! Tuossa ei ole mitään oikeaa ongelmaa lähimaillakaan ja uutta vuotta saa juhlia vuoden päästä taas.Teiniangstilta kuulostaa

Vierailija
6/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla kuoli mies ja lapsi. Ei muka huonompaa kuin sulla ?

Vierailija
7/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itkuinen äiti sohvan nurkassa? Miksei herkkuja pöydällä, kiva leffa pyörimään. lapsi kainaloon ja vaikka pelaamaan tabletilla ja verhot auki, jotta näkee raketit ulkosalla. Siinä molemmat sairastavaiset saa rentoa puuhaa ja kivaa yhdessä oloa rasittamatta itseään. Moni asia on asenteesta kiinni.

Fiksuja kavereita, kun eivät tuleet sairautta itselleen hakemaan.

Meilläkin mies lähti yövuoroon kl 19.30 ja vietin uuden vuoden kolmisin kahden lapsen kanssa. Ei ollut tylsää vaikkei ketään muuta nähtykään.

Vierailija
8/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on sentään toisenne, anna rakkautta lapsillesi.

Itse myös koin viimevuoden ollen paskin koskaan, ja ahistuneena odottelin uuttavuotta, vanhoista traumatisoituneena.

Vuoden kuumehoureissa, unettomuutta, voimattomuutta, hämärää kivuliasta päänsärkyä, muistikatkoksia, negatiivista käyttäytymistä, ilkeää piikittelyä.

Lisäksi. Äiti kuoli keväällä. Erosin kahdesti pitkäaikaisesta rakastetustani, vaikka yritin kaikkeni, olin sairas ja pahensin asioita.. Ei kavereitakaan viitseisi menettää..

Vietin vuoden vaihteen isän kanssa. onneksi vielä hän edes elossa.. Oli mukavaa, kun ei ajattele ikäviä ja ikävästi.

Ikää mulla ikää vasta kolmenkymmenen..

Vierailija
9/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla masentunut tai oikea draamakuningatar... Et varmaan itsekään ois mennyt kaveriperheeseen kylään, jos kuulet, että siellä ollaan sairaana. Ei kukaan halua perhettään tartuttaa ehdoin tahdoin.

Niinkuin tuolla ehdotettiin...Lopeta itsesääli ja tee jotain kivaa kotona lasten kanssa. Tai hae apua.

Vierailija
10/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin olin yksin kipeenä kotona, enkä pyytänyt edes ketään seuraksi koska en halunnut tartuttaa muille flunssaa. Eräs ystävä olisi tullut käymään, mutta sanoin ettei kannata tulla. Katselin leffoja ja söin herkkuja. Yksi päivä muiden joukossa ja juhlia voi koska vaan.

Vierailija
11/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä aina riittää?

Vierailija
12/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo sinusta on kauheinta,mitä voi tapahtua, niin ei voi sanoa kuin että helpolla olet elämäsi päässyt. Ystävälläni on mies saattohoidossa, on jäämässä yksin kolmen lapsen kanssa, mieti millainen mahtoi olla hänen uusi vuotensa...

Tällä en nyt yritä sanoa, etteikö sulla saisi olla paha mieli, mutta kannattaa nyt ryhdistäytyä. Flunssat tulee ja menee, ja sulla on ystäviä yhä. Eivät vaan halua hommata itselleen tautia, mikä on täysin ymmärrettävää. Lopeta itsekäs itsesäälissä rypeminen NYT!

Vierailija
13/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kipeänä ja kolmestaan lasten kanssa kotona. Mies on töissä. Meille oli kutsuttu tuttavaperhe kylään mut peruin sen sairauden takia.

Vierailija
14/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuoli vauva juuri ennen viime uutta vuotta. Vieläkin suremme joka päivä eikä eilinen tuntunut juhlalta ollenkaan. En halua vähätellä kenenkään suruja, mutta jos joku saa nuhan ennen uuden vuoden ryyppäjäisiä, ei se kuulosta vielä maailmanlopulta. Olisit iloinen, että sinulla on vastuuntuntoisia ystäviä, jotka eivät tule tartuttamaan itseään ja levittämään flunssaa muillekin. Voisit näin uuden vuoden alkajaisiksi ajatella positiivisesti, että jatkossa sinunkaan ei tarvitse pelätä että ystäväsi tartuttavat sinuun ja lapseesi flunssan vastuuttomasti. Kyllä niitä juhlia tulee ja menee eivätkä viina tai uudet vuodet tähän lopu.

Vierailija
15/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule.... Mulla kuoli isä eilen, joten voisinpa vaikka vannoa että mun uusivuosi oli huonompi kuin sulla ;( mielelläni olisin vaihtanut sun kanssa osia ap :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi