Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveät himot ovulaation aikaan.

Vierailija
14.12.2014 |

Ennen raskauksia mulla ei ollut tällaisia kausia, mutta nyt kahden raskauden jälkeen olen huomannut, että aina ovuloinnin aikoihin mulla on niin hirvittävät himot, että himoitsen aviomiehen lisäksi melkein jokaista vastaantulijaa tai vaikka näyttelijää telkkarissa. Katsottiin esim. mieheni kanssa Putousta joku aika sit ja mulla meni koko ohjelma ihan ohi kun vaan kuolasin sen juontajan perään (en nyt saa edes sen nimeä päähäni, sillä normaalisti kyseinen mies ei vetoa muhun mitenkään). Ohjelman loputtua purin sitten tietysti hirveät himoni mieheeni.
Tää nyt on varmaan kaikkien mielestä naurettava ongelma jos edes ongelma, mutta mä ihan todella olen alkanut turhautua tähän. Tuntuu, että oon ovulaation aikoihin ihan eri ihminen ja ahdistaa olla "pöksyt märkänä" pari päivää ja himoita oman miehen lisäksi muitakin miehiä.
Onko muilla alkanut kroppa toimia näin eri tavalla raskauksien jälkeen? Kuopus on nyt vuoden eikä asia ole helpottunut yhtään. Meillä ei ole hormonaalista ehkäisyä enää käytössä, sillä popsin niitä yli 10v. ennen raskauksia enkä halua enää niitä hormonimömmöjä kehooni. Voisiko tää siis johtua noista e-pillerien lopettamisesta, ehkä ne on koko mun hedelmällisen ajan pitänyt nää himot loitolla ja nyt kun en niitä ole enää useampaan vuoteen syönyt niin "normaalit" himot ovat tulleet esille?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin samanlaista...kolmen lapsen jälkeen, tosin nyt jo koululaisia, tiedostaa kehonsa huutavat tarpeet paremmin :)

Vierailija
2/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on himot tallella. Olet terve nainen.

T: Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä lisätä, että noiden vieraiden miesten himoitsemisen lisäksi olen alkanut näkemään unia existä. Existä jotka ovat syystäkin exiä, mutta jotka ovat unissa niin himoittavia, että aamulla herään ihan pasmat sekaisin. Just viime yönä näin unta lähemmäs 10 vuoden takaisesta on-off -exästä joka oli täys ääliö, mutta ah niin hyvän näköinen. Aamulla sitten taas pudistelin ihmetyksissäni päätäni ja mietin miksi ihmeessä hänestä uneksin ja silloin taas välähti, juuh taas ne päivät kuukaudesta. Pitää varmaan pysyä poissa ihmisten ilmoilta, etten aiheuta kenellekkään pariskunnalle perheriitoja kun kuolaan jonkun varattua miestä kaupassa . -AP

Vierailija
4/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh! Etkö tajua? Täysin luonnollinen ilmiö, tunnetaan eläimillä nimellä kiima-aika ja on luonnon tapa varmistaa jälkeläisten saattaminen maailmaan.

Vierailija
5/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et masturboi himojen tyydyttämiseksi? Kai pyydät miestä panemaan sua, niin usein kun mahdollista?

Vierailija
6/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjai mitä herkkua on seurustella ovulaatiopanetuksesta "kärsivän" naisen kanssa. Joskus nuoruudessa tuli oltua tällaisen kanssa kimpassa, parhaimmillaan neito odotti meikäläisen kotiin saapumista duunireissulta peba pystyssä mirri märkänä...edes kenkiä saanu potkaistua jaloista kun piti hoitaa miehen työ...ja se oli viikonlopun aikana kuusi varvia päivässä jotta hän sanoi olevansa edes jossain määrin tyytyväinen ;)

Vierailija
7/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on ja ihan normaalia,mulla ihan sama ovulaation aikaan himottaa 24/7 ja alapää sykkii ja vuotaa jatkuvasti pari kolme päivää.

Vierailija
8/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan biologinen juttu ja liittyy lisääntymiseen :)

Vierailija
9/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan siitä, että olet hedelmällisessä iässä etkä käytä hormonaalista ehkäisyä. Biologista himoita myös niitä vieraita miehiä, koita kestää tai aloita hormonit taas.

Vierailija
10/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kävi minullekin, mutta ei ole ketään ihmistä, jonka kanssa purkaa tilannetta, omat kädet vain. Oma mies ei halua, ehkä muutaman kerran vuodessa minua onnistaa. Monta vuotta mennyt näin ja lapset aika isoja jo. Onnellisia te, joiden miehet ymmärtävät.

Vierailija
11/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:15"]Johtuu varmaan siitä, että olet hedelmällisessä iässä etkä käytä hormonaalista ehkäisyä. Biologista himoita myös niitä vieraita miehiä, koita kestää tai aloita hormonit taas.
[/quote]

Näin mä kanssa aattelin, mutta kun en ole eläissäni tuntenut tällaisia himoa ketään kohtaan niin vähän mietitytti onko ihan normaalia. Ilmeisesti e-pillerit ovat sotkeneet luonnollista kehon toimintaa ja nyt olen vihdoin "normaali" nainen niiden lopettamisen jälkeen.:)

Vierailija
12/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:15"]Johtuu varmaan siitä, että olet hedelmällisessä iässä etkä käytä hormonaalista ehkäisyä. Biologista himoita myös niitä vieraita miehiä, koita kestää tai aloita hormonit taas.
[/quote]

Näin mä kanssa aattelin, mutta kun en ole eläissäni tuntenut tällaisia himoa ketään kohtaan niin vähän mietitytti onko ihan normaalia. Ilmeisesti e-pillerit ovat sotkeneet luonnollista kehon toimintaa ja nyt olen vihdoin "normaali" nainen niiden lopettamisen jälkeen.:)
[/quote]
Tämä siis AP :)

Vierailija
13/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas yhteystietojas niin voin tulla hoiteleen sun himot. 

- isokaluinen mies

Vierailija
14/19 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:52"]

Ennen raskauksia mulla ei ollut tällaisia kausia, mutta nyt kahden raskauden jälkeen olen huomannut, että aina ovuloinnin aikoihin mulla on niin hirvittävät himot, että himoitsen aviomiehen lisäksi melkein jokaista vastaantulijaa tai vaikka näyttelijää telkkarissa. Katsottiin esim. mieheni kanssa Putousta joku aika sit ja mulla meni koko ohjelma ihan ohi kun vaan kuolasin sen juontajan perään (en nyt saa edes sen nimeä päähäni, sillä normaalisti kyseinen mies ei vetoa muhun mitenkään). Ohjelman loputtua purin sitten tietysti hirveät himoni mieheeni. Tää nyt on varmaan kaikkien mielestä naurettava ongelma jos edes ongelma, mutta mä ihan todella olen alkanut turhautua tähän. Tuntuu, että oon ovulaation aikoihin ihan eri ihminen ja ahdistaa olla "pöksyt märkänä" pari päivää ja himoita oman miehen lisäksi muitakin miehiä. Onko muilla alkanut kroppa toimia näin eri tavalla raskauksien jälkeen? Kuopus on nyt vuoden eikä asia ole helpottunut yhtään. Meillä ei ole hormonaalista ehkäisyä enää käytössä, sillä popsin niitä yli 10v. ennen raskauksia enkä halua enää niitä hormonimömmöjä kehooni. Voisiko tää siis johtua noista e-pillerien lopettamisesta, ehkä ne on koko mun hedelmällisen ajan pitänyt nää himot loitolla ja nyt kun en niitä ole enää useampaan vuoteen syönyt niin "normaalit" himot ovat tulleet esille?

[/quote]

Onko tässä se mystinen kaava miksi naiset pettää? 

Vierailija
15/19 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin totta! Tosin ei oo miestä nyt ja noi ajat on silkkaa tuskaa. Ja mikään itsetyydytys ei kyllä auta, kun panettaa oikein kunnolla. Huoh, miks miehet ei oikeesti halua vaan sitä vakkariseksiä?

Vierailija
16/19 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen se naisen kuukautiskierto on. Evvk... evvk.... evvk... missähän se mies on? ... MÄ HALUUN!!!... evvk... evvk...

Vierailija
17/19 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhuin just miehelle tänään samaa että panettaa kokoajan (ovis oli tällä viikolla)! Ennen raskautta/synnytystä ei ikinä ollu mitää tämmöstä. Synnytyksestä nyt puoli vuotta. Eli ilmeisesti joillain tuo synnytys on se käänteentekevä juttu

Vierailija
18/19 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:02"]Mä puhuin just miehelle tänään samaa että panettaa kokoajan (ovis oli tällä viikolla)! Ennen raskautta/synnytystä ei ikinä ollu mitää tämmöstä. Synnytyksestä nyt puoli vuotta. Eli ilmeisesti joillain tuo synnytys on se käänteentekevä juttu
[/quote]

Ja jatkan vielä että käytin kans ennen raskautta 9v. pillereitä ja nyt ei ole hormonaalista ehkäisyä. Uskon senkin vaikuttavan.

Vierailija
19/19 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:48"]

Tää on niin totta! Tosin ei oo miestä nyt ja noi ajat on silkkaa tuskaa. Ja mikään itsetyydytys ei kyllä auta, kun panettaa oikein kunnolla. Huoh, miks miehet ei oikeesti halua vaan sitä vakkariseksiä?

[/quote]

kyllä miehet varmaan haluais... tuota ei vaan yleensä uskalla ehdottaa kun naisten reaktio on keskimäärin HYI SIKA... 

kerro miten tuota ehdottaa niin ehdotan :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä